Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=обжалование решений<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Оніщук, М. (міністр юстиції України).
    Новий кримінальний процесуальний кодекс суттєво посилить захист прав людини та підвищить ефективність розслідування злочинів / М. Оніщук // Право України : юридичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 24-28
ББК 67.408
Рубрики: Право
   Кримінальний процес

   Право

   Уголовный процесс

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
кримінально-процесуальні кодекси -- кримінальний процес -- комплексне реформування -- досудове розслідування -- судовий контроль -- оскарження рішень -- види кримінального провадження -- захист прав підозрюваних -- уголовно-процессуальный кодекс -- уголовный процес -- комплесное реформирование -- досудебное следствие -- судебный контроль -- обжалование решений -- виды уголовного производства -- защита прав подозреваемых -- проекти кодексів -- кримінальне провадження -- уголовное производство -- права подозреваемых -- права підозрих -- учасники уголовного процесса -- учасники кримінального процесу
Анотація: Про захист прав людини та ефективність розслідування злочинів за допомогою нового кримінального процесуального кодексу.


Дод.точки доступу:
Новий, кримінальний процесуальний кодекс \о произв.\; Кримінально-процесуальний кодекс України, проект кодексу \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (08.04.2009р. Інв.2403ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Зицик, Сергій (аспірант Національного універсітету державної податкової служби України).
    Правовий механізм органів оскарження рішень органів Державної податкової служби / С. Зицик // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2010. - № 4. - С. 40-43. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.401
Рубрики: Право
   Адміністративне право

   Право

   Административное право

Кл.слова (ненормовані):
податковы служби -- платники податків -- оскарження рішень -- посадові особи -- адміністративна відповідальність -- налоговые службы -- плательщики налогов -- обжалование решений -- должностные лица -- административная ответственность -- правовой механизм
Анотація: Аналізуються правові акти та конкретні норми, що забезпечують правовий механізм регулювання прав, свобод, законних інтересів платників податків; розглядається "правовий механізм" як правова категорія, що містить сукупність правових норм, які регулюють певні правовідносини.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Зарева, Іван (здобувач кафедри кримінального процесу Національної академії внутрішніх справ ).
    Забезпечення права на оскарження дій і рішень у кримінальному процесі / І. Зарева // Підприємництво, господарство, право. - 2010. - № 11. - С. 135-137. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.410.1
Рубрики: Право
   Кримінальний процес

   Уголовный процесс

Кл.слова (ненормовані):
кримінальний процес -- уголовный процесс -- забезпечення прав особи -- обеспечение прав личности -- оскарження рішень -- обжалование решений -- інститут оскарження -- институт обжалования -- право на оскарження -- право на обжалование -- досудове провадження -- досудебное производство -- учасники кримінального процесу -- участники уголовного процесса -- кодекси
Анотація: Розглядаються нормативні та практичні аспекти забезпечення права особи на оскарження дій і рішень у кримінальному процесі.


Дод.точки доступу:
Кримінально-процесуальний кодекс України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Гаврилюк, Ю.
    Розгляд справ щодо оскарження рішень Вищої ради юстиції України Вищим адміністративним судом: переваги та недоліки / Ю. Гаврилюк // Митна справа. - 2010. - № 6. - С. 79-86. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 67.401.21
Рубрики: Адміністративне право
   Адміністративне право

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
розгляд справ -- оскарження рішень -- апеляційне оскарження -- касаційне оскарження -- внесення змін -- адміністративне судочинство -- расмотрение дел -- обжалование решений -- апеляционное обжалование -- кассационное обжалование -- внесение изменений -- административное судопроизводство
Анотація: Про розгляд справ щодо оскарження рішень Вищої ради юстиції України Вищим адміністративним судом: переваги та недоліки.


Дод.точки доступу:
Вища Рада юстиції \о ней\; Вищий адміністративний суд України \о нем\; Вища рада судів і прокурорів \о ней\; Вища рада магістратури \о ней\

Знайти схожі

5.


    Лученко, Д. В. (кандидат юридичних наук; доцент кафедри адміністративного права ).
    Про оскарження рішень, дій або бездіяльності суб'єктів владних повноважень як інститут демократичної держави / Д. В. Лученко // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Право" : науковий журнал. - 2013. - № 1. - С. 41-47. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.410
Рубрики: Виконавче провадження
   Исполнительное производство

Кл.слова (ненормовані):
оскарження рішень -- суб'єкти владних повноважень -- інститути демократичної держави -- функції демократії -- державна діяльність -- обжалование решений -- субъекты властных полномочий -- институты демократического государства -- функции демократии -- государственная деятельность
Анотація: Проаналізовано роль оскарження рішень, дій або бездіяльності суб'єктів владних повноважень у функціонуванні демократичної держави. Охарактеризовано оскарження як інститут демократії. Встановлено значення оскарження як прояву контрольної функції демократії.

Утримувачі документа:
Бібліотека Академії митної служби України : 49000

Знайти схожі

6.


    Кравец, М. А. (кандидат юридических наук; доцент кафедры конституционного и административного права).
    Правовое обеспечение обжалования решений, действий, бездействий органов доходов и сборов, или их должностных лиц / М. А. Кравец // Митна справа : науково-аналітичний журнал з питань митної справи та зовнішньоекономічної діяльності; фахове видання. - 2014. - № 5. - С. 13-18. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.401.21
Рубрики: Митна справа
   Таможенное дело

Кл.слова (ненормовані):
административное обжалование -- судебное обжалование -- обжалование решений -- внешнеэкономическая деятельность -- органы доходов и сборов -- адміністративне оскарження -- судове оскарження -- оскарження рішень -- зовнішньоекономічна діяльність -- органи доходів і зборів
Анотація: Посвящена правовому обеспечению реализации субъектами внешнеэкономической деятельности (физическими и юридическими лицами) конституционного права на обжалование решений, действий, бездействий органов доходов и сборов и их должностных лиц в области таможенного дела. Акцентируется внимание на ряде норм Таможенного кодекса Украины, в которых содержится прямое указание на обжалование решений, действий и бездействий органа доходов и сборов по определенным направлениям таможенной деятельности. Предлагается Государственной фискальной службе Украины разработать и принять Порядок рассмотрения обращений граждан в ГФС Украины с учетом положений ТК Украины 2012.

Утримувачі документа:
Бібліотека Академії митної служби України : 49000

Знайти схожі

7.


    Шарапова, К. Р. (аспірант кафедри адміністративного права, процесу і адміністративної діяльності ОВС).
    Правове регулювання провадження у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності органів місцевого самоврядування [Текст] / К. Р. Шарапова // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Право" : науковий журнал. - 2014. - № 2. - С. 180-185. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.410
Рубрики: Виконавче провадження
   Исполнительное производство

Кл.слова (ненормовані):
правове регулювання -- адміністративне судочинство -- адміністративний процес -- огани місцевого самоврядування -- оскарження рішень -- бездіяльність органів -- регулювання актів -- правовое регулирование -- административное судопроизводство -- административный процесс -- органы местного самоуправления -- обжалование решений -- бездействие органов -- регулирование актов
Анотація: Досліджено нормативні передумови провадження у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності органів місцевого самоврядування, здійснено класифікацію правових актів. Проведено аналіз з метою з'ясування правової природи провадження у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності органів місцевого самоврядування.

Утримувачі документа:
Бібліотека Університету митної справи та фінансів : 49000

Знайти схожі

8.


    Легеза, Євген (кандидат юридичних наук; доцент; доцент кафедри адміністративного права, процесу та адміністративної діяльності).
    Основні теоретичні положення концепції публічних послуг в Україні [Текст] / Є. Легеза // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2016. - № 9. - С. 81-85. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.401
Рубрики: Право
   Адміністративне право

   Административное право

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
електронні публічні послуги -- электронные публичные услуги -- публічні послуги -- публичные услуги -- процедура з надання публічних послуг -- процедура по оказанию публичных услуг -- система публічних послуг -- система публичных услуг -- оскарження рішень -- обжалование решений -- оскарження дій з надання публічних послуг -- обжалование действий по оказанию публичных услуг -- надання публічних послуг -- оказание публичных услуг -- концепції надання публічних послуг -- концепции оказания публичных услуг
Анотація: Визначаються основні теоретичні положення концепції публічних послуг в Україні. Запропоновано визначення таких категорій, як «публічна послуга», «система публічних послуг», «процедура з надання публічних послуг», «єдиний державний портал публічних послуг», «контроль з надання публічних послуг», «відповідальність публічних службовців за надання публічних послуг», «центр надання публічних послуг» тощо. Виокремлені проблеми, на розв'язання яких спрямована Концепція надання публічних послуг в Україні; шляхи й способи розв'язання проблем, строки реалізації Концепції з надання публічних послуг в Україні та інші положення.


Дод.точки доступу:
Концепція з надання публічних послуг в Україні \о произв.\

Знайти схожі

9.


    Смокович, Михайло (доктор юридичних наук;голова Касаційного адміністративного суду в складі Верховного Суду України).
    Обмеження права суддів на судовий захист / М. Смокович // Право України : Юридичний журнал. - 2018. - № 2. - С. 118-135. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 67.410.03(4УКР)г
Рубрики: Право
   Административный процесс

   Адміністративний процес

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
административное судопроизводство -- адміністративне судочинство -- верховенство права -- личные интересы -- особисті інтереси -- обжалование решений -- оскарження рішеннь -- общественные интересы -- громадські інтереси -- процессуальные ограничения -- процесуальні обмеження -- соразмерность интересов -- співмірність інтересів -- судебная защита судей -- судовий захист суддів -- судейский иммунитет -- суддівський іммунітет -- судейский корпус -- суддівський корпус -- увольнение судей -- звільнення суддів
Анотація: Кодексом адміністративного судочинства України в редакції від 15 грудня 2017 р. (далі – КАС України) Верховний Суд визначено як єдину касаційну інстанцію в Україні і запроваджено новий порядок розгляду справ у ньому. Відповідно до ст. 266 КАС України спори щодо оскарження актів, дій чи бездіяльності Вищої ради правосуддя віднесено до підсудності нового Верховного Суду. Однак при оцінці окремих положень законів України “Про судоустрій і статус суддів” і “Про Вищу раду правосуддя” виникає низка правових запитань, зокрема: чи повинен Верховний Суд застосувати обмеження, передбачені цими нормативно-правовими актами, чи відмовлятися від застосування згаданих обмежень і відкривати провадження в адміністративних справах щодо оскарження актів, дій чи бездіяльності Вищої ради правосуддя? Метою статті є встановлення відповідності підстав для судового оскарження рішень Вищої ради правосуддя щодо звільнення судді з посади через вчинення істотного дисциплінарного проступку, грубе чи систематичне нехтування обов’язками, що є несумісним зі статусом судді або виявило його невідповідність займаній посаді, нормам Конституції України й основоположним принципам права. Граматичне тлумачення ч. 2 ст. 57 Закону України “Про Вищу раду правосуддя” дає змогу стверджувати, що перелік підстав оскарження є вичерпним. Фактично це правове регулювання забороняє використання такого засобу захисту прав, як позов до адміністративного суду через допущення Вищою радою правосуддя, на думку зацікавленої особи, інших порушень закону, що протиправно обмежують її права. З огляду на ст. 23 Конституції України право на судовий захист (зокрема доступ до суду) може бути обмежене у випадках, коли це необхідно для недопущення порушення прав і свобод інших людей, та задля виконання обов’язків особи перед суспільством. Обмеження конституційного права на судовий захист слід застосовувати з урахуванням принципу верховенства права, зокрема таких його складових, як співмірність між інтересами особи та суспільства, а також справедливість, розумність, логічність закону тощо. Враховуючи, що положення Конституції України та процесуального законодавства розраховані на регулювання судового захисту в умовах, коли у суспільства є довіра до діючих суддів, то можемо дійти висновку, що обмеження права суддів на судовий захист відповідають вимозі справедливості, оскільки рівень довіри до суддів, які були призначені на посади до суспільно-політичних змін листопада 2013 р. – лютого 2014 р., низький. Отже, обмеження прав суддів на судовий захист, запроваджені законами України “Про судоустрій і статус суддів” і “Про Вищу раду правосуддя”, відповідали вимогам співмірності між інтересами особи та суспільства, справедливості, розумності за певних політико-правових обставин. Обмеження відповідно до Закону України “Про Вищу Раду правосуддя”, на нашу думку, мають бути тимчасовими. Їхнє збереження після початку процесуальної діяльності нового Верховного Суду порушуватиме принцип верховенства права, зокрема вимоги справедливості та розумності. Тому при надходженні відповідних позовних заяв Верховний Суд повинен відмовлятися від застосування згаданих обмежень та відкривати провадження в адміністративних справах.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Кодекс административного судопроизводства Украины \о произв.\; Кодекс адміністративного судочинства України \о произв.\; О Высшем совете правосудия, Закон Украины \о произв.\; Про Вищу раду правосуддя, Закон України \о произв.\; О судоустройстве и статусе судей, Закон Украины 2016 г. \о произв.\; Про судоустрій і статус суддів, закон України 2016 р. \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Цвіркун, Юрій (кандидат юридичних наук; суддя Вищого адміністративного суду України).
    Оскарження рішень, дій або бездіяльності Центральної виборчої комісії щодо встановлення нею результатів виборів чи всеукраїнського референдуму за новою редакцією Кодексу адміністративного судочинства України / Ю. Цвіркун // Право України : Юридичний журнал. - 2018. - № 2. - С. 148-163. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 67.410.03(4УКР)в7
Рубрики: Право
   Административное право

   Адміністративний процес

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
административные суды -- адміністративні суди -- всеукраинские референдумы -- всеукраїнські референдуми -- выборы -- вибори -- избирательные права -- виборчі права -- избирательные правонарушения -- виборчі правопорушення -- избирательные правоотношения -- виборчі правовідносини -- избирательные споры -- виборчиі спори -- избирательный процесс -- виборчий процес -- обжалование решений -- оскарження рішень -- обращения в суд -- звернення до суду -- правовое регулирование -- правове регулювання -- процессуальные сроки -- процесуальні строки -- результаты выбров -- результати виборів -- судебная практика -- судова практика -- судебные решения -- судові рішення
Анотація: Незважаючи на формування нової концепції реалізації виборчих прав громадянами України, що передбачає кардинальні зміни моделі виборчої системи, у новій редакції Кодексу адміністративного судочинства України (далі – КАС України) не містяться норми, які регулюють відносини щодо перегляду рішень, дій або бездіяльності Центральної виборчої комісії (далі – ЦВК) після закінчення процесу виборів чи всеукраїнського референдуму. Науковцями не приділено належної уваги дослідженню різних аспектів оскарження рішень, дій або бездіяльності цього суб’єкта публічної адміністрації, зокрема, після встановлення ним результатів виборів (референдуму). Звідси – необхідність опрацювання єдиного підходу до можливості та порядку звернення до суду із позовом про оскарження результатів виборів чи всеукраїнського референдуму, встановлених ЦВК, після закінчення строку на оскарження та у разі наявності підстав вважати, що ці результати є недостовірними. Мета статті полягає в пошуку оптимальних шляхів усунення прогалин у законодавстві на основі дослідження особливостей оскарження рішень, дій або бездіяльності ЦВК щодо встановлення нею результатів виборів чи всеукраїнського референдуму згідно з новою редакцією КАС України, а також викладення власного бачення механізмів захисту особи та поновлення її прав у відповідних процесах. Звернено увагу на прогалини у чинному законодавстві України, яке регулює правовідносини щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності ЦВК, а саме відсутність правової процедури перегляду того, чи відповідала особа, обрана шляхом виборів, на час її обрання вимогам закону, а також перевірки у майбутньому грубих порушень законодавства про вибори, які призвели до недостовірного встановлення їх результатів і вказують на те, що відповідна особа не може вважатися легітимно обраною. Пропонується розглянути питання про внесення змін до вітчизняного законодавства шляхом його доповнення деякими правовими нормами щодо оскарження результатів виборів та всеукраїнського референдуму. У таких юридичних спорах для запровадження дієвих механізмів відновлення порушених прав та інтересів учасників виборів (референдуму) слід розширити компетенцію адміністративного суду на здійснення контролю за правомірністю встановлених результатів ЦВК поза межами цих процесів.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Высший административный суд Украины \о нем\; Вищий адміністративний суд України \про нього\; Кодекс административного судопроизводства Украины \о произв.\; Кодекс адміністративного судочинства України \о произв.\; О выборах народных депутатов Украины, Закон Украины 2011 г. \о произв.\; Про выбори народних депутатів України, Закон України 2011 р. \о произв.\; Центральная избирательная комиссия Украины \о ней\; Центральна виборча комисія України \про неї\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)