Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=начальная школа<.>
Загальна кількість знайдених документів : 140
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Дубовик, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент КМПУ ім. Б.Д. Грінченка).
    Мовленнєвий етикет як складова культури спілкування молодших школярів / Світлана Дубовик // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 7-11. - Бібліографія : С.11 : 7 назв. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
единицы речевого этикета -- культура общения -- культура спілкування -- методика преподавания украинского языка -- младшие школьники -- мовленнєвий етикет -- мовленнєвий розвиток учнів -- молодші школярі -- начальная школа -- одиниці мовленнєвого етикету -- початкова школа -- речевое развитие учащихся -- речевой этикет -- твори учнівські -- урок развития речи -- урок розвитку мовлення -- урок украинского языка -- урок української мови -- формули мовленнєвого етикету -- формулы речевого этикета
Анотація: Досліджується система роботи щодо формування у молодших школярів культури мовлення, правил мовленнєвої поведінки - мовленнєвого етикету - на уроках української мови в 1-4 класах. Подається типологія одиниць українського мовленнєвого етикету та фрагмен ти уроків із використанням правил мовного (мовленнєвого) етикету.


Знайти схожі

2.


    Бондар, Л. С.
    Внесок М.О. Корфа у вітчизняну педагогіку (до 175-річчя з дня народження) / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 5-12. - Бібліографія : С.12 : 19 назв
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
земские школы -- земські школи -- история образования -- історія освіти -- народні школи -- народные школы -- начальная школа -- организация образования -- організація освіти -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- початкова школа
Анотація: Розглядається діяльність та науково-педагогічна спадщина барона Миколи Олександровича Корфа (1834-1883) - видатного діяча народної освіти, педагога й методиста початкової школи.


Дод.точки доступу:
Корф, Микола Олександрович (педагог ; 1834-1883) \о нем\; Корф, Николай Александрович (педагог ; 1834-1883) \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Вишник, Олена (аспірант Глухівського державного педагогічного університету ім. О. Довженка).
    Розвиток умінь говоріння учнів 1-2 класів / Олена Вишник // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 17-19. - Бібліографія : С.19 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативные умения -- комунікативні вміння -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві уміння -- навчання говорінню -- навчання усного мовлення -- начальная школа -- обучение говорению -- обучение устной речи -- початкова школа -- речевые умения -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Стаття присвячена розвитку вмінь діалогічного та монологічного мовлення в учнів початкової школи.


Знайти схожі

4.


    Грона, Наталія (викоадач Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І.Я. Франка).
    Методика опрацювання морфологічних написань у процесі вивчення розділу "Будова слова" / Наталія Грона // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 11-14. - Бібліографія : С.14 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
будова слова -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в початковій школі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в начальной школе -- младшие школьники -- молодші школярі -- навчання орфографії -- начальная школа -- обучение орфографии -- орфограми -- орфограммы -- орфографические правила -- орфография -- орфографія -- початкова школа -- правила правопису -- правопис -- строение слова
Анотація: Стаття присвячена словотворчій роботі у поєднанні з орфоепічною для свідомого засвоєння орфографічних правил учнями молодших класів.


Знайти схожі

5.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Збагачення словникового запасу четвертокласників на уроках українського читання / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 39-42. - Бібліографія : С.42 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
збагачення словникового запасу учнів -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання читанню -- начальная школа -- обогащение словарного запаса учащихся -- обучение чтению -- початкова школа -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- урок украинского языка -- урок української мови -- урок читання -- урок чтения
Анотація: У статті розкрито особливості роботи над збагаченням словникового запасу учнів 4-х класів на уроках українського читання в школах з російською мовою навчання.


Знайти схожі

6.


    Потапова, Н. І.
    Педагогічні умови оптимізації підготовки майбутнього вчителя до виховної діяльності в початковій школі / Н. І. Потапова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховна діяльність -- виховна робота -- вища освіта -- вища педагогічна освіта -- воспитательная деятельность -- воспитательная работа -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- личность студента -- начальная школа -- оптимизация обучения -- оптимізація навчання -- особистість студента -- педагогические условия подготовки -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічні умови підготовки -- підготовка учителів -- підходи у навчанні -- подготовка специалистов -- подготовка учителей -- подходы в обучении -- початкова школа -- фахова підготовка
Анотація: В статті визначено педагогічні умови підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів до виховної роботи в початковій школі. До таких умов зараховано наступні: 1. Спрямованість навчального процесу на розвиток у студентів потреби в здійсненні вихо вної діяльності з учнями молодших класів; 2.Засвоєння знань про особливості виховання учнів початкових класів у поєднанні з практичною спрямованістю; 3. Опанування вмінь і навичок проведення виховної діяльності з молодшими школярами в процесі використ ання активних та інтерактивних методів навчання; 4. Розвиток і становлення студента як суб'єкта різноманітних видів і форм діяльності; 5. Практична спрямованість навчального процесу у виші.


Знайти схожі

7.


    Тарасенко, Г. С.
    Використання педагогічної евристики у фаховій підготовці вчителя початкових класів / Г. С. Тарасенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 18-26, О. А. (Тішик). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- евристика -- методи еврістики -- методи навчання -- методы обучения -- методы эвристики -- начальная школа -- педагогическая эвристика -- педагогическое образование -- педагогічна евристика -- педагогічна освіта -- підготовка учителів -- подготовка специалистов -- подготовка учителей -- подготовка учителей младших классов -- початкова школа -- фахова підготовка -- эвристика
Анотація: Обгрунтована роль педагогічної евристики в формуванні професійної культури вчителя початкових класів, а також наведені варіанти використовування творчих методів в його професійній підготовці. Евристика - це метод аналізу явищ і процесів, вирішення пит ань за допомогою продуктивного (творчого) мислення, що грунтується на інтуїції, аналогії, досвіді, винахідливості, тобто на особистій властивості людського мозку й здатності людини розв'язувати задачі з навідомим формальним алгоритмом розв'язку. Сучас на евристика послуговується власною класифікацією методів навчання. Використання евристичних методів надає фаховій підготовці вчителів унікальної правдивості й конструктивної дієвості, оскільки моделює багатовимірну й багатофункціональну педагогічну р еальність.


Знайти схожі

8.


    Деркач, Валерій (викладач фізики Коростишівського педагогічного коледжу імені І. Франка; аспірант кафедри педагогіки Житомирського державного університету імені І.Я. Франка).
    Досвід Польщі: внутрішньошкільне і зовнішнє оцінювання навчальних досягнень учнів / В. Деркач // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 11. - С. 74-79 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

   Польща
Кл.слова (ненормовані):
контроль успішності учнів -- оцінювання успішності учнів -- принципи оцінювання -- внутрішньошкільна система оцінювання -- корегуючий іспит -- зовнішня система оцінювання -- початкова школа -- навчальні досягнення учнів -- контроль успешности учеников -- оценивание успешности учеников -- принципы оценивания -- внутришкольная система оценивания -- внешняя система оценивания -- начальная школа -- успеваемость учащихся
Анотація: Розглядаються особливості, умови і способи оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи Польщі, а також умови проведення.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Пригоровська, Л. В.
    Сосницька початкова школа як важливий етап у навчанні й вихованні О.П.Довженка / Л. В. Пригоровська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 142-149. - Бібліографія : С.149 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- жизненный путь писателя -- життєвий шлях письменника -- история педагогики -- история украинской школы -- история школ -- історія педагогіки -- історія української школи -- історія шкіл -- начальная школа -- начальное образование -- педагогика Украины -- педагогіка України -- початкова освіта -- початкова школа -- украинские писатели -- українські письменники -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Розглянуто деякі малозвісні факти, що стосуються витоків початкової освіти на історичній батьківщині видатного діяча культури О.П.Довженка та його навчання в приходській школі. Сосницька початкова школа була важливим етапом у навчанні й вихованні О.П. Довженка. Вона значно поширила уявлення майбутнтього письменника й кінодраматурга про навколишній світ, активно сприяла розвитку його пізнавальних інтересів, природних задатків, найліпших морально-вольових якостей. Як відмінник навчання, він прагнув пізнати й осягти більше, ніж того вимагали тодішні шкільні програми, і ніколи не зупинятися на досягнутому.


Дод.точки доступу:
Довженко, Александр Петрович (писатель; кинорежиссер) \о нем\; Довженко, Олександр Петрович (письменник; кінорежисер) \о нем\; Сосницька початкова школа \о ней\; Сосницкая начальная школа \о нем\

Знайти схожі

10.


    Ільман, Вікторія.
    Деякі асппекти вдосконалення професійної підготовки вчителя початкової школи: сучасні тенденції / В. Ільман // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 30-32 : граф. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка вчителя -- профессиональная подготовка учителя -- початкова школа -- начальная школа -- шестилітки -- шестилетки -- учителя початкової школи -- учителя начальной школы -- ігрова діяльність -- игровая деятельность
Анотація: Розкриваються сучасні тенденції вдосконалення професійної підготовки вчителя початкової школи. Експериментальними даними підтверджується необхідність поліпшення підготовки педагогів щодо визначення психологічної готовності дітей шестирічного віку до школи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник лабораторії історії педагогіки Інституту педагогіки НАПН України).
    Відображення ідей про диференційрваний підхід до навчання у змісті освіти початкової школи (кінець ХІХ ст. - до 1917 р.) / Л. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 69-74. - Библиогр. в конце ст. - 4 табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 19 ст. кін-1917 р.

   Образование. Педагогика

   История образования, 19 ст. кон-1917 г.

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- зміст початкової освіти -- содержание начальной школы -- навчальні плани -- учебные планы -- історія освіти -- история образования -- початкові народні училища -- начальные народные училища -- міські училища -- городские учидища -- положення про училища -- положения об училищах -- однокласні початкові школи -- одноклассные начальные школы -- двокласні початкові школи -- двухклассные начальные школы -- учбові предмети -- учебные предметы
Анотація: Розглянуто типи державних початкових шкіл кінця ХІХ - початку ХХ ст. та проаналізовано зміст навчальних планів і програм як документів, що відображали особливості диференціації початкової освіти означеного періоду. Установлено, що диференціація навчально-виховного процесу здійснювалася за соціальним станом та гендерною ознакою.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Гавриленко, Тетяна (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри соціальної педагогіки Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т.Г. Шевченка).
    Україномовна навчальна література для початкової школи (1905 - 1914) / Т. Гавриленко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 3. - С. 61-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 1905-1914 рр.

   Образование. Педагогика

   История образования, 1905-1914 гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
україномовна навчальна література -- украиноязычная учебная литература -- національні підручники -- национальные учебники -- початкова школа -- начальная школа -- навчальна література -- учебная литература -- читанки
Анотація: Розглянуто україномовну навчальну літературу для початкової школи 1905 - 1914 рр., здійснено аналіз підручників з навчання граматики, читання, української мови, математики, історії, географії, показано внесок українських педагогів кінця ХІХ - початку ХХ ст. у розвиток національного підручникотворення.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Шевчук, Лариса (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Текст як лінгводидактична основа групової роботи молодших школярів / Л. Шевчук // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 7. - С. 14-17. - Бібліографія : С.17 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
групова навчальна діяльність -- групповая учебная деятельность -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка -- младшие школьники -- початкова школа -- молодші школярі -- работа с текстом -- робота з текстом -- украинский язык -- українська мова -- начальная школа
Анотація: Розглянуто текст як лінгводидактичну основу групової роботи молодших школярів. Визначено етапи роботи над текстом, доцільні для організації групової роботи учнів, дібрано відповідні завдання.


Знайти схожі

14.


    Турчин, Тамара (кандидат педагогічних наук; докторант Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова).
    Інформаційно-комп'ютерні технології на уроках музики в початковій школі / Т. Турчин // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 1/2. - С. 39-43. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
музична освіта -- музыкальное образование -- початкова музична освіта -- начальное музыкальное образование -- початкова школа -- начальная школа -- навчальний процес -- учебный процесс -- учбові предмети -- учебные предметы -- комп'ютерна грамотність -- компьютерная грамотность -- комп'ютерне забезпечення -- компьютерное обеспечение -- інформаційні технології -- информационные технологии -- комп'ютерні навчальні програми -- компьютерные учебные программы -- музичні програми -- музыкальные программы
Анотація: Розглянуто основні положення щодо використання інформаційних технологій у практиці початкової школи. Виявлено головну мету впровадження комп'ютерного навчання у системі початкової музичної освіти та визначено доцільність застосування програмно-педагогічних засобів на уроках музики. Наголошено, що використання інформаційних технологій впливає на творчий розвиток дитини, її активну позицію у навчанні, краще опанування необхідного обсягу знань.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Білоног, Алла (учитель початкових класів Білоцерківської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 21 Київської області).
    Стежинки, що ведуть до класу-родини / А. Білоног // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 1. - С. 47-50. - Література : С.50 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
батьки і школа -- виховання учнів -- воспитание учеников -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- младшие школьники -- молодші школярі -- начальная школа -- початкова школа -- родинні свята -- родители и школа -- семейные праздники -- сотрудничество педагогов с родителями -- украинский язык -- українська мова -- шкільні свята -- школьные праздники
Анотація: Важливою умовою згуртованості класного колективу, формування культури міжособистісних взаємин молодших школярів є залучення батьків до співпраці зі школою, зокрема проведення родинних свят.


Знайти схожі

16.


    Кричевська, Юлія (заступник директора з навчально-виховної роботи; старший учитель).
    Упровадження інноваційних освітніх технологій у початковій школі і гімназії / Ю. Кричевська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 64-65. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.3
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- гімназії -- гимназии -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- освітні технології -- образовательные технологии -- інноваційні освітні технології -- инновационные образовательные технологии -- мультимедійні презентації -- мультимедийные презентации -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство
Анотація: Про упровадження інноваційних технологій у роботу педагогів молодших класів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.


    Місечко, О. Є.
    Розвиток шкільної практики раннього навчання іноземних мов у царській Росії, СРСР та в сучасній Україні (XVIII-XXI ст.) [] / О. Є. Місечко // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 70-77. - Бібліографія : С.76-77 : 9 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 18-21 стст.
   Образование. Педагогика

   СРСР
    СССР

    Росія

    Россия

    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
гимназии -- гімназії -- детский сад -- дитячий садок -- западноевропейские языки -- західноєвропейські мови -- история образования -- история образования в России -- история образования в Украине -- история педагогики -- история педагогики в СССР -- история педагогики России -- история педагогики Украины -- історія освіти -- історія освіти в Росії -- історія освіти в Україні -- історія педагогіки -- історія педагогіки в СРСР -- історія педагогіки Росії -- історія педагогіки України -- класичні мови -- классические языки -- методика викладання іноземних мов -- методика викладання іноземних мов в дошкільному віціе -- методика преподавания иностранных языков в начальной школе -- навчання іноземних мов -- начальная школа -- обучение иностранным языкам -- початкова школа -- раннее обучение иностранным языкам -- раннє навчання іноземних мов -- шкільна освіта -- школа-интернат -- школа-інтернат -- школьное образование
Анотація: На основі наукових праць розглянуто історичний розвиток раннього навчання іноземних мов у царській Росій й у сучасній Україні. Виявлено тенденції: 1) початковий вік вивчення іноземних мов визначається соціальним замовленням, суспільно-економічними пот ребами, наявністю навчально-методичного забезпечення; 2) суспільний інтерес до раннього навчання дітей іноземних мов мав хвилеподібний характер; 3) прагнення погоджувати мету навчання іноземних мов і вікові особливості дітей; 4) у сучасній Україні - намагання корелювати мету навчання іноземних мов і набутті вміння з рідної мови.


Знайти схожі

18.


    Шрамко, Ольга (учитель початкових класів Вугледарської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2).
    Від ідей В. О. Сухомлинського до здоров'язбережувальних технологій у сучасній початковій школі / О. Шрамко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 67-70. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- здоров'язбережувальні технології -- здоровьесберегающие технологии -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- здоровий спосіб життя -- здоровый образ жизни -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- досвід шкіл -- опыт школ
Анотація: Висвітлено досвід роботи вчителів Вугледарської ЗОШ №2 щодо збереження і зміцнення здоров'я учнів початкової школи, формування в них позитивної мотивації до здорового способу життя.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\; Вугледарська ЗОШ №2 \о ней\

Знайти схожі

19.


    Лутак, Н. Г. (завідувач методичного кабінету НМЦ ЦЗ та БЖД Київської області).
    Використання інформаційно-комунікативних технологій як засіб формування навичок безпечної поведінки учнів / Н. Г. Лутак // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 1. - 15-17. . - (Сучасна освіта)
ДРНТІ
УДК
ББК 74.202.4
Рубрики: Інформаційні технології
   Информационные технологии

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
оновлення педагогічного процесу -- обновление педагогического процесса -- педагогический процесс -- педагогічний процес -- інноваційні методики -- инновационные методики -- навчально-методичні посібники -- учебно-методические пособия -- комп'ютерні презентації -- компьютерные презентации -- навички безпечної поведінки -- навыки безопасного поведения -- учні початкових класів -- ученики начальных классов -- початкова школа -- начальная школа -- досвід шкіл -- опыт школ -- учебно-воспитательная работа -- навчально-виховна робота
Анотація: Проаналізовано досвід навчально-виховної роботи Васильківської ЗОШ № 6 Київської області по реалізації інноваційних методик у використанні інформаційно-комунікативних технологій для формування навичок безпечної поведінки учнів початкових класів.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Васильківської ЗОШ № 6 \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

20.


    Симониченко, Тетяна (старший учитель; учитель початкових класів).
    Використання інноваційних технологій у роботі з молодшими школярами / Т. Симониченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 77-78
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- учебный процесс -- початкова школа -- начальная школа -- молодші школяри -- младшие школьники -- інноваційні технології -- инновационные технологии -- критичне мислення -- критическое мышление -- технологія формування критичного мислення -- технология формирования критического мышления -- нестандартні уроки -- нестандартные уроки -- проектна діяльність -- проектная деятельность -- методика інтерв'ювання -- методика интервьюирования
Анотація: Про використання інноваційних технологій у початковій школі.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)