Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=національні системи освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Степко, М. Ф.
Компетентнісний підхід до організації підготовки фахівців, його розуміння і проблеми використання у вищій школі України / М. Ф. Степко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 2
. - С. 42-51. - Бібліографія : С.50-51 : 6 назв
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс
--
Болонський процес
--
вища освіта
--
высшее образование
--
европейская концепция компетентносного подхода
--
европейские образовательные стандарты
--
европейское образовательное пространство
--
європейська концепція компетентнісного підходу
--
європейський освітній простір
--
європейські освітні стандарти
--
качество образования
--
ключевые жизненные компетентности
--
ключові життєві компетентності
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное обучение
--
национальные системы образования
--
національні
системи
освіти
--
образовательно-квалификационные требования
--
образовательные стандарты
--
освітні стандарти
--
освітньо-кваліфікаційні вимоги
--
підготовка спеціалістів
--
підготовка фахівців
--
подготовка специалистов
--
професійна квалификация
--
профессиональная квалификация
--
якість
освіти
Анотація:
Автор вивчає проблеми створення національної рамки кваліфікацій для спільного європейського освітнього простору через відмінність української
системи
освіти
від західної, а саме поєднання отримання академічних і професійних кваліфікацій. Розглянуто пе релік ключових компетентностей, що їх пропонує Рада Європи; висвітлено зв'язок між впровадженням компетентнісного підходу та високою якістю
освіти
; пропонується шукати національний варіант розвитку
освіти
в межах європейського освітнього простору.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Гриневич, Л. М.
Основи побудови національних систем моніторингу якості
освіти
/ Л. М. Гриневич> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 80-89. - Бібліографія : С.89 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
добавочная образовательная стоимость
--
додана освітня вартість
--
зарубежное образование
--
зарубежные системы образования
--
зарубіжна освіта
--
зарубіжні
системи
освіти
--
информационная система
--
информационная система управления
--
інформаційна система
--
інформаційна система управління
--
качество высшего образования
--
качество образования
--
мониторинг в образовании
--
мониторинг качества образования
--
моніторинг якості
освіти
--
национальная система мониторинга
--
национальные системы образования
--
національна система моніторингу
--
національні
системи
освіти
--
образование Украины
--
освіта України
--
освітній моніторинг
--
управление образованием
--
управління освітою
--
якість вищої
освіти
--
якість
освіти
Анотація:
Виокремлено спільні основи побудови національних систем моніторингу якості
освіти
зарубіжних країн. Зокрема, до них віднесені: встановлення державних стандартів; вироблення
системи
освітніх показників; збір інформації з різних джерел даних за допомогою відповідних форм проведення моніторингу; багаторівнева структура; збереження та інтеграція даних в інформаційній системі управління освітою; відповідне інституційне забезпечення. Виявлено відмінності в підходах до національного оцінювання навчальних досягнень. Розглянуто застосування державних іспитів для моніторингу. Підкреслено, що створення й розвиток національної
системи
моніторингу якості
освіти
на перелічених засадах в Україні дає змогу сповна використати існуючі форми моніторингу, активно запроваджувати нові, поєднувати і аналізувати інформацію з різних джерел для відстеження стану
системи
середньої
освіти
і ухвалення управлінських рішень про її розвиток.
Знайти схожі
>
3.
Карпенко, О. В.
Упровадження болонських принципів у контексті реформування
системи
освітніх послуг країн Балтії - Латвії, Литви та Естонії / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Кривоносова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 3
. - С. 91-98. - Література : С. 97-98 : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Латвия
Литва
Эстония
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс
--
Болонський процес
--
принципи Болонського процесу
--
принципы Болонского процесса
--
государственная политика
--
державна політика
--
європейська інтеграція
--
страны Балтики
--
країни Балтії
--
национальные системы образования
--
національні
системи
освіти
--
образовательная политика
--
образовательные услуги
--
освітні послуги
--
освітня політика
--
реформирование образования
--
реформування
освіти
Анотація:
На основі наявної джерельної бази проаналізовано особливості реалізації національних систем надання освітніх послуг у Латвії, Литві та Естонії, а також реформування цих послуг через здійснення виваженої державної політики в контексті європейської інтеграції. Узагальнено окремі негативні наслідки впровадження принципів Болонського процесу в цих країнах.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\15.pdf
Дод.точки доступу:
Самчук, Л. І.; Кривоносова, О. В.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)