Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=методика создания рекламы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Горобченко, Ірина (методист Кременчуцького міського науково-методичного центру; Полтавська область).
    Вище не писали рекламу книжки? Саме час!!! [Текст] / І. Горобченко // Всесвітня література в сучасній школі : щомісячний науково-методичний журнал. - 2016. - № 6. - С. 24-29 : ил. - Библиогр.: с. 29. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання зарубіжної літератури
   Методика преподавания зарубежной литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання світової літератури -- преподавание мировой литературы -- викладання зарубіжної літератури -- інтерактивні методи навчання -- творчі завдання -- інформативна реклама -- стимулююча реклама -- непряма реклама -- методика створення реклами -- вимоги до написання рекламних текстів -- преподавание зарубежной литературы -- интерактивные методы обучения -- творческие задания -- информативная реклама -- стимулирующая реклама -- непрямая реклама -- методика создания рекламы -- требования к написанию рекламных текстов -- реклама книг
Анотація: Виробництво реклами книг, як творчі завдання на уроках літератури.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)