Пошуковий запит: <.>K=методика вивчення і викладання української літератури<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 85
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ревчук, Софія (учитель української мови і літератури Гощанської ЗОШ Рівненської області). "Природа - це казка, яку треба читати серцем" : особистісно зорієнтований урок за твором Лесі Українки "Тиша морська" / Софія Ревчук> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 16-18. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- личностно ориентированное обучение -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- природа в литературе -- природа в літературі -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури Анотація: Автор статті пропонує розробку особистісно зорієнтованого уроку української літератури з вивчення твору Лесі Українки "Тиша морська".
Дод.точки доступу: Українка, Леся (письменниця ; 1871-1913) \о ней\; Украинка, Леся (украинская поэтесса; писательница) \о ней\; Тиша морська \о произв.\ Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Коваленко, Людмила (вчитель української мови і літератури Макіївської ЗОШ Смілянського району Черкаської області). "Візьму собі твою співочу душу..." : утвердження духовно-естетичної сутності людини у драмі-феєрії Лесі Українки "Лісова пісня", 10 клас / Людмила Коваленко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 12-15. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури Анотація: Автор статті пропонує розробку уроку української літератури з вивчення драми-феєрії Лесі Українки "Лісова пісня".
Дод.точки доступу: Українка, Леся (письменниця ; 1871-1913) \о ней\; Украинка, Леся (украинская поэтесса; писательница) \о ней\; Лісова пісня, драма-феєрія \о произв.\ Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Паламар, Світлана (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України). Поетика сонетарію Дмитра Павличка / Світлана Паламар> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 30-31. - Бібліографія : С. 31 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 83.3(4Укр)6 Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного произведения -- вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- поетика жанру -- поетика твору -- поэтика жанра -- сонет -- украинская литература -- украинская поэзия -- українська література -- українська поезія Анотація: У статті розкрито особливості поетики одного з найвидатніших українських сонетярів, досліджено ідейно-художній зміст сонетів Д. Павличка.
Дод.точки доступу: Павличко, Дмитро (поет) \о нем\ Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Степаненко, Віра (вчитель української мови і літератури ССЗШ № 313; Київ). Вивчаємо повість В. Нестайка "Тореадори з Васюківки" ( 6 клас) / Віра Степаненко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 27-29. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 83.3(4Укр)6 Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного произведения -- анализ художественного текста в школе -- аналіз художніх творів -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення творчості письменника -- дитяча література -- изучение творчества писателя -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- повість -- украинская детская литература -- украинская литература -- украинская повесть -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури Анотація: Система уроків з вивчення повісті Всеволода Нестайка "Тореадори з Васюківки" у 6 класі.
Дод.точки доступу: Нестайко, Всеволод (письменник) \о нем\ Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ситченко, Анатолій (доктор педагогічних наук; професор; Миколаївський національний університет ім. В.О. Сухомлинського). Виховуємо романтиків : матеріали до уроків з вивчення повісті В. Нестайка "Тореадори з Васюківки" / Анатолій Ситченко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 21-26. - Бібліографія : С. 26 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 83.3(4Укр)6 Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного произведения -- анализ художественного текста в школе -- аналіз художніх творів -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення біографії письменника -- вивчення творчості письменника -- дитяча література -- изучение биографии писателя -- изучение творчества писателя -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- образ-персонаж -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- повісті -- система персонажей -- система персонажів -- украинская детская литература -- украинская литература -- украинская повесть -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури Анотація: У статті подається варіант технологізованого вивчення епічного твору в 6-му класі.
Дод.точки доступу: Нестайка, Всеволод \о нем\; Тореадори з Васюківки, повість \о произв.\ Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бондаренко, Юрій (доктор педагогічних наук; професор Ніжинського державного університету ім. Миголя Гоголя). Сюжетно-концептуальний шлях аналізу літературного твору в школі (на матеріалі новели О. Кобилянської "Valse melancholique") / Ю. Бондаренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 22-25. - Література : С.25 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 83.3(4Укр)5 Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного произведения -- анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- сюжетно-концептуальний аналіз -- сюжетно-концептуальный анализ -- украинская литература -- українська література Анотація: У статті розкрито теоретичні основи сюжетно-концептуального аналізу літературного твору, вироблено алгоритм його проведення і систему необхідних компетентностей.
Дод.точки доступу: Кобилянська, Ольга (1863-1942) \о ней\; Кобылянская, Ольга (1863-1942) \о ней\ Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Тригуб, Ірина (здобувач Інституту педагогіки НАПН України). Контекстне вивчення творчості Волта Вітмена в системі літературних курсів за вибором / І. Тригуб> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 26-29. - Література : С.28-29 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): американская литература -- американська література -- курси за вибором -- курсы по выбору -- литературные курсы -- литературные связи -- літературні зв'язки -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- принцип контекстуальности -- принцип контекстуальності -- украинская литература -- українська література Анотація: У статті розглянуто методику вивчення творчості американського поета Волта Вітмена в контексті української літератури.
Дод.точки доступу: Уитмен, Уолт (1819-1892) \о нем\; Вітмен, Волт \о нем\ Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Яценко, Таміла (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки НАПН України). Імпресіонізм у світовому образотворчому мистецтві : шкільна лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 29-33. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): импрессионизм -- імпресіонізм -- литература и живопись -- литература и искусство -- література і живопис -- література і мистецтво -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мировая литература -- світова література -- спецкурси -- спецкурсы -- украинская литература -- українська література Анотація: Автором презентовано методику проведення заняття, що передбачає розкриття основних стильових особливостей імпресіонізму в різних видах мистецтва.
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Полякова, Олена (студентка Миколаївського національного університету ім. В.О. Сухомлинського). Основні підходи до аналізу ліро-епічних творів у старшій школі / О. Полякова> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 5. - С. 40-42. - Бібліографія : С.42 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного произведения -- анализ художественного текста в школе -- аналіз художніх творів -- аналіз художнього тексту в школі -- байка -- балада -- баллада -- басня -- лиро-эпические жанры -- ліро-епічні жанри -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- поема -- поэма -- украинская литература -- українська література Анотація: У статті подаються основні ідеї щодо аналізу ліро-епічних творів (поема, балада, байка) в школі. Увага зосереджена на формах і методах цієї роботи.
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Лінкевич, Людмила (вчитель української мови та літератури; Житомир). На зорі української фантастичної прози: "Господарство доктора Гальванеску" Юрія Смолича - зразок гостросюжетної фантастично-пригодницької літератури / Л. Лінкевич> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 5. - С. 33-36. - Бібліографія : С.36 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 83.3(4Укр)6 Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- наукова фантастика -- научная фантастика -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література -- фантастическая литература -- фантастическая проза -- фантастична література -- фантастична проза Анотація: Матеріали для вивчення фантастичного твору Юрія Смолича "Господарство доктора Гальванеску". Юрій Смолич був одним з фундаторів української наукової фантастики.
Дод.точки доступу: Смолич, Юрій (письменник; драматург ; 1900-1976) \о нем\; Господарство доктора Гальванеску, фантастичний твір \о произв.\ Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Уліщенко, Віолетта (кандидат педагогічних наук; доцент НПУ ім. М.П. Драгоманова). Емоційно-ціннісний діалог під час вивчення ліричних творів / В. Уліщенко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 15-19. - Література : С.19 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного произведения -- анализ художественного текста -- анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення поезії в школі -- диалог с текстом -- диалогический метод обучения -- діалог з текстом -- діалогічний метод навчання -- изучение поэзии в школе -- интерсубъектное обучение -- інтерсуб'єктне навчання -- лирика -- Литературоведение -- лірика -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література Анотація: У статті йдеться про особливості інтерсуб'єктного вивчення ліричних творів. Автор зосереджується на проблемах духовного збагачення особистості, розкриття її внутрішнього потенціалу під час сприйняття літературного твору, діалогу з його автором та персонажами.
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бондаренко, Юрій (професор Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя). Художній конфлікт як предмет вивчення в процесі шкільного аналізу літературного твору / Ю. Бондаренко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 12-15. - Література : С.15 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного произведения -- анализ художественного текста -- анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- конфликт в художественном произведении -- конфлікт в художньому творі -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- художественный конфликт -- художній конфлікт Анотація: У статті накреслені основні етапи шкільного вивчення поняття "художній конфлікт" та його застосування в процесі аналізу художнього тексту.
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кисіль, Тетяна (учениця 11 класу Козелецької гімназії № 1). Микола Луків - поет, пісняр, громадянин / Т. Кисіль> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 45-48, Тетяна (Андряник). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 83.3(4Укр)6 Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- песня как жанр литературы -- пісні літературного походження -- поети-пісняри -- поэты-песенники -- украинская литература -- українська література Анотація: Статті присвячена літературно-пісенній діяльності Миколи Луківа, вміщено інтерв'ю з поетом.
Дод.точки доступу: Луків, Микола (поет) \о нем\ Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кислашко, Олександр (кандидат богослов'я; протоієрей; академік Міжнародної академії козацтва). Педагогічні ідеї Г.С. Сковороди в українській духовності / Олександр Кислашко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 42-44. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 83.3(4Укр)4 Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): духовне виховання -- духовное воспитание -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- педагогические взгляды -- педагогічні погляди -- просветительская деятельность -- просвітницька діяльність -- украинская литература -- українська література Анотація: У статті розкривається зміст педагогічних ідей Григорія Сковороди, основна мета його просвітницької ідеології та діяльності.
Дод.точки доступу: Сковорода, Григорій (філософ; учитель; поет ; 1722-1794) \о нем\ Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Паламар, Світлана (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України). До вивчення сонетів М. Рильського за програмою спецкурсу "Сонет в історії української та світової літератури" / С. Паламар> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 36-37. - Література : С.37 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 83.3(4Укр)6 Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення поезії в школі -- изучение поэзии в школе -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- сонети -- спецкурси -- спецкурсы -- украинская литература -- українська література Анотація: У статті запропоновано методичні рекомендації до вивчення сонетів М. Рильського на заняттях спецкурсу "Сонет в історії української та світової літератури".
Дод.точки доступу: Рыльский, Максим (поет) \о нем\; Рильський, Максим Тадейович (поет) \о нем\ Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Небеленчук, Ірина (старший викладач КОІППО імені Василя Сухомлинського; Кіровоград). Лицарство - чи то життєві ідеали, моральні цінності і честь, а чи?. : вивчення вірша Ліни Костенко "Майже переклад з провансальської", 11 клас / І. Небеленчук> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 30-35. - Література : С.35 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 83.3(4Укр)6 Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення поезії в школі -- изучение поэзии в школе -- лицарство -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- рыцарство -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури Анотація: У статті розкриваються шляхи роботи над віршем Ліни Костенко "Майже переклад з провансальської". Розкриваються чесноти ліричного героя вірша.
Дод.точки доступу: Костенко, Ліна (поет; письменник) \о ней\; Майже переклад з провансальської, вірш \о произв.\ Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Коваленко, Людмила (учитель української мови і літератури Макіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів; Черкаська область). "Володимир" Феофана Прокоповича - зразок шкільної драми. 9 клас / Л. Коваленко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 28-30. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): давня українська драма -- давня українська література -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- староукраинская литература -- украинская литература -- украинское барокко -- українська література -- українське бароко -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- шкільна драма Анотація: Урок української літератури присвячений вивченню драми Феофана Прокоповича "Володимир" як зразка шкільної драми в контексті літератури доби бароко.
Дод.точки доступу: Прокопович, Феофан \о нем\; Володимир, драма \о произв.\ Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Серветник, Оксана (учитель української мови і літератури Чемернянської ЗОШ І-ІІІ ст. Сарненського району Рівненської області). Образ Павлика - душевно красивого й щедрого хлопчика (за оповіданням Спиридона Черкасенка "Маленький горбань") : особистісно зорієнтований урок у 5 класі / О. Серветник> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 25-27. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- детская литература -- дитяча література -- личностно ориентированное обучение -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури Анотація: Автор пропонує розробку уроку української літератури з вивчення оповідання Спиридона Черкасенка "Маленький горбань".
Дод.точки доступу: Черкасенко, Спиридон (письменник) \о нем\; Маленький горбань, оповідання \о произв.\ Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Хруленко, Тетяна (учитель української мови та літератури Миколаївської гімназії № 41). Вечір пам'яті Миколи Вінграновського / Тетяна Хруленко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 10. - С. 46-47. - Література : С.47 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр)6 Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): литературные вечера -- літературні вечори -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література Анотація: Автор статті подає розробку літературного вечора, присвяченого пам'яті М. Вінграновського.
Дод.точки доступу: Вінграновський, Микола (письменник) \про нього\; Винграновский, Николай \о нем\ Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Василішина, Олена (учитель української мови та літератури Миколаївської гімназії № 41). Краса родинних стосунків в оповіданні Миколи Вінграновського "Гусенятко" / Олена Василішина> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 10. - С. 37-39. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр)6 Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): дитяча література -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская детская литература -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури Анотація: Урок літератури рідного краю та позакласного читання з вивчення оповідання для дітей М. Вінграновського "Гусенятко".
Дод.точки доступу: Вінграновський, Микола (письменник) \про нього\; Винграновский, Николай; Гусенятко, оповідання \о произв.\ Знайти схожі
|
|
|