Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=менеджмент освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Головньова, І. В.
    Актуальні напрями застосування нового підходу до управління в освіті / І. В. Головньова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 44-50. - Бібліографія : С.50 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
викладач - студент -- викладач вузу -- вища освіта -- высшее образование -- командний дух -- командный дух -- коучинг -- менеджмент в образовании -- менеджмент освіти -- новий стиль в управлінні -- новый стиль в управлении -- преподаватель - студент -- преподаватель высшей школы -- професійна освіта -- профессиональное образование -- работа в команде -- робота в команді -- управление образованием -- управление образованием в высшей школе -- управління освітою -- управління освітою в вищій школі
Анотація: Розглянуті питання застосування нового стилю менеджменту в освітній сфері. Новий стиль в управлінні (далі - НСУ) як стиль керівництва передбачає створення таких стосунків, коли співробітники прагнуть реалізувати свій потенціал, а керівник сприяє цьом у. НСУ освітою часто вимагає від викладача фундаментальних змін у способі сприйняття самого себе та інших людей - студентів і співробітників, уміння бачити в них особистості, що володіють потенціалом бути високоефективними в обраній сфері.


Знайти схожі

2.


    Маслов, Валентин (доктор педагогічних наук; професор УМО НАПН України).
    Структура функцій управління аналітико-експертною діяльністю у сфері загальної середньої освіти регіону / В. Маслов, О. Боднар // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, № 2/3. - С. 30-35. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.24
Рубрики: Менеджмент среднего образования
   Менеджмент середньої освіти

Кл.слова (ненормовані):
аналітико-експертна діяльність -- загальна середня освіта -- функції управління аналітико-експертною діяльністю -- освітній менеджмент -- аналитико-экспертная деятельность -- общее среднее образование -- функции управления аналитико-экспертной деятельностью -- образовательный менеджмент -- менеджмент образования -- менеджмент освіти -- теорії функцій -- теории функций
Анотація: Зроблено аналіз теорії функцій в освітньому менеджменті, досліджено структуру функцій управління аналітико-експертною діяльністю у сфері загальної середньої освіти регіону.


Дод.точки доступу:
Боднар, Оксана (кандидат педагогічних наук; доцент Тернопільського ОКІППО)

Знайти схожі

3.


    Лопушанська, Галина (директор Української гуманітарної гімназії з поглибленим вивченням українознавства і англійської мови; м. Львів).
    Місія освітнього менеджменту й технологія його впровадження / Г. Лопушанська // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, № 2/3. - С. 45-54. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.24
Рубрики: Менеджмент среднего образования
   Менеджмент середньої освіти

Кл.слова (ненормовані):
освітній менеджмент -- менеджмент освіти -- образовательный менеджмент -- менеджмент образования -- навчальні заклади -- учебные заведения -- школи -- школы -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- управленческий самоконтролинг -- управлінський самоконролінг -- управлінське консультування -- управленческое консультирование
Анотація: Одним із ефективних методів формування позитивного образу освітніх організацій у сучасних умовах є управлінське консультування, яке може здійснюватися психологами та фахівцями в галузі освітнього менеджменту.


Знайти схожі

4.


    Олійник, Віктор Васильович (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; ректор Державного вищого навчального закладу "Університет менеджменту освіти" НАПН України).
    Тенденції розвитку післядипломної педагогічної освіти в умовах трансформації суспільства / В. В. Олійник // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 56-66. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.584р7
Рубрики: Последипломное педагогическое образование
   Післядипломна педагогічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- педагогічна освіта -- трансформації в освіті -- менеджмент освіти -- последипломное образование -- педагогическое образование -- трансформации в образовании -- менеджмент образования -- стандартизація освіти -- стандартизация образования
Анотація: Висвітлено тенденції стандартизації, інформатизації та технологізації розвитку післядипломної педагогічної освіти в умовах трансформації суспільства.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії

Знайти схожі

5.


    Набок, М. В.
    Підвищення ефективності управління - визначальний чинник розвитку загальної середньої освіти / М. В. Набок // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 61-66. - Література : С.65-66 : 15 назв
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
государственное управление образованием -- державне управління освітою -- загальна середня освіта -- менеджмент образования -- менеджмент освіти -- методи управління освітою -- методы управления образованием -- моделі управління освітою -- модели управления образованием -- образовательный менеджмент -- общее среднее образование -- освітній менеджмент -- среднее образование -- управление образованием -- управління освітою
Анотація: Автор статті досліджує проблему ефективності державного управління загальною середньою освітою.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

6.


    Кондратьєва, А. В. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Освітній менеджмент у процесі здійснення реформ / А. В. Кондратьєва // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 2. - С. 42-47. - Література : С.46-47 : 13 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
менеджмент образования -- менеджмент освіти -- методология образования -- методологія освіти -- образовательные реформы -- образовательный менеджмент -- освітні реформи -- освітній менеджмент -- реформы в образовании -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Автор подає огляд різних точок зору на проблему системного підходу до використання освітнього менеджменту у процесі здійснення реформ у галузі освіти.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Хомерікі, О. А. (Національний авіаційний університет; Київ).
    Автономія вищих навчальних закладів у сучасних соціально-економічних реаліях: конкурентні війни або трамплін для стрибка? / О. А. Хомерікі // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 1. - С. 103-108. - Бібліографія : С.108 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
автономизация вузов -- автономия высших учебных заведений -- автономізація вузів -- автономія вищих навчальних закладів -- вища освіта -- вища освіта в Україні -- высшее образование -- высшее образование в Украине -- децентрализация образования -- децентралізація освіти -- зарубежный опыт -- зарубежный опыт образования -- зарубіжний досвід -- зарубіжний досвід освіти -- конкурентні війни -- конкурентные войны -- менеджмент образования -- менеджмент образовательной системы -- менеджмент освіти -- менеджмент освітньої системи -- образование в Украине -- освіта в Україні -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- современное образование -- современные социально-экономические реалии -- социально-экономическая ситуация -- социология образования -- соціально-економічна ситуація -- соціологія освіти -- сучасна освіта -- сучасні соціально-економічні реалії
Анотація: Розглядається основна інновація нового закону "Про вищу освіту" - автономізація вищих навчальних закладів. Автор аналізує основні позитиви і переваги цього нововведення і на досвіді західноєвропейських вишів обгрунтовує позицію щодо потреби д окорінної зміни менеджменту, формування нових стандартів, планів тощо. Автор оцінює і ймовірні небезпеки автономізації української вищої школи, ті тенденції, які за перспективи неуспішної реалізації матимуть негативні соціальні наслідки. Авторка також підкреслює, що зусилля в цьому напрямку вимагають, насамперед, політичної підтримки, оскільки для проведення подібного перетворення необхідно мати широкий доступ до постійного моніторингу ситуації, статистичних матеріалів стосовно стану і тенденцій з мін у вищій школі країни.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Кондур, Оксана (кандидат фізико-математичних наук; доцент; заступник декана педагогічного факультету).
    Глобалізація освіти в контексті проблем та перспектив суспільного розвитку / О. Кондур // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. - № 2. - С. 42-47. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
теорія освіти -- теория образования -- менеджмент освіти -- менеджмент образования -- демократична освіта -- демократическое образование -- глобалізація освіти -- глобализация образования -- аспекти глобалізації -- аспекты глобализации -- модернізація освіти -- модернизация образования
Анотація: Розглядаються тенденції освіти та моделі інститутів глобалізованого суспільства сучасності в контексті особливості взаємовідношення освіти і соціуму, людини і держави. Здійснюється дослідження і системний аналіз реформ на рівні суспільства загалом і освіти зокрема. Досліджуються змістовні, структурні і функціональні характеристики в контексті інституційних тенденцій суспільної практики, а також форми і можливості її методологічного застосування. Розглядається модель, утілена в програми суспільного розвитку і навчання, які насамперед покликані навчити людей провадити самостійне і оригінальне дослідження себе, соціуму і системи знань. Водночас обґрунтовується, що ці моделі і програми не мають бути відірвані ані від індивідуально-колективної системи моральних і соціальних цінностей, теоретико-прикладного навчання, ані від подальшого застосування набутих цінностей, норм і навичок у повсякденному житті, науці чи іш виробництві, у сфері всіх соціальних інститутів.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)