Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые планы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Солом'янюк, Н. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій).
    Застосування метрик при плануванні в маркетингу / Н. М. Солом'янюк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 11. - С. 126-129 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
видовая дифференциация -- видова диференціація -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговые метрики -- маркетингові метрики -- маркетинговые планы -- маркетингові плани -- практическое применение -- практичне застосування -- метрики пошукового маркетингу -- метрики поискового маркетинга -- управлінські рішення -- управленческие решения -- метрика оцінки вартості бренду -- метрика оценки стоимости бренда
Анотація: Розглянуто застосування метрик при розробці маркетингового плану на підприємстві. Запропоновано основні групи метрик відповідно до часових обмежень маркетингового планування. Охарактеризовано особливості застосування метрик на підприємстві.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Солом'янюк, Н. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій).
    Планування попиту на продукцію підприємства при зміни витрат на маркетинг по S-кривій / Н. М. Солом'янюк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 12. - С. 143-147 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

Кл.слова (ненормовані):
затраты на маркетинг -- витрати на маркетинг -- иностранные государства -- іноземні держави -- маркетинговые планы -- маркетинговій плани -- планирование спроса -- планування попиту -- попит на продукцію підприємств -- спрос на продукцию предприятий -- зміни витрат на маркетинг -- изменения затрат на маркетинг -- методологія маркетингу -- методология маркетинга -- S-кривые -- S-криві
Анотація: Розглянуто планування попиту на продукцію підприємства при зміні маркетингових витрат S-кривими. Модель апробовано на прикладі підприємств харчової промисловості, в результаті встановлено величину витрат на маркетинг, яка забезпечує максимальний рівень попиту при іноземних умовах оточуючого середовища.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Буднікевич, Ірина Михайлівна (доктор економічних наук; професор; завдувач кафедри маркетингу Чернівецького національного університету ім. Ю.Федьковича).
    Маркетингове планування на підприємстві в умовах економічної кризи [Текст] / І. М. Буднікевич // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 9. - С. 88-90. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(4УКР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия, 2013-2014 гг.

   Економіка підприємства, 2013-2014 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
аналитическая информация -- аналітична інформація -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- аудит -- объективность информации -- об'єктивність інформації -- кризисные явления предприятий -- кризові явища підприємств -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговые метрики -- маркетингові метрики -- маркетинговые планы -- маркетингові плани -- оперативное прогнозирование -- оперативне прогнозування -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- практическое применение -- практичне застосування -- минимизация рисковов -- мінімізація ризиків -- управленческие решения -- управлінські рішення -- финансово-экономические кризисы -- фінансово-економічні кризи -- финансовые расходы -- фінансові витрати -- стойкость предприятий -- стійкість підприємств
Анотація: Обґрунтовано необхідність маркетингового планування в умовах кризових явищ. Визначено особливості змін поведінки підприємства та споживача в період кризи, аналіз якої забезпечує його об'єктивною інформацією з метою розробки ефективних засобів маркетингу для мінімізації ризиків. Обгрунтовано, що прийняття оперативного та правильного рішення керівництвом підприємства залежить від складеного прогнозу та розробленого плану маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)