Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=лояльность потребителей<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
   06
   М 48


    Мельник, Т. С.
    Запровадження аналізу задоволеності споживачів для досягнення стратегічних цілей пасажирського сектору залізничного транспорту [Електронний ресурс] / Т. С. Мельник // Збірник наукових праць. - Дніпропетровськ : Вид-во Днiпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна, 2014. - Вип. 8.: Проблеми економіки транспорту. - С. 18-30. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/article/view/40816/37133. - Повний текст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/issue/view/2388. - Зміст
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Організація виробництва

   Организация производства

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- організація виробництва -- организация производства -- лояльність споживачів -- лояльность потребителей -- очікування споживачів -- ожидания потребителей -- система управління якістю -- система управления качеством -- корпоративні цінності -- корпоративные ценности

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Кім, Рені Бо (доцент Бізнес-школи Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея; PhD (економіка)).
    Вплив іміджу країни та бренду на лояльність споживачів [Текст] : за умови очевидності походження та локалізації виробництва / Р. Б. Кім, Йїнг Жіє Лі // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 5. - С. 95-102 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.428(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внешней торговли

   Економіка зовнішньої торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
имидж брендов -- імідж брендів -- имидж стран -- імідж країн -- ммаркетинг -- коммуникативные стратегии -- комунікативні стратегії -- лояльность потребителей -- лояльність споживчів -- потребительская удовлетворенность -- споживча задоволеність -- локализация производства -- локалізація виробництва -- страны производителей -- країни виробників -- страны происхождения брендов -- країни подження брендів
Анотація: Проведено емпіричне оцінювання впливу іміджу країни-виробнша та бренду на ставлення споживачів до бренду за умови, що походження бренду та країни локалізації виробництва досить очевидні. Продемонстровано, що імідж країни та імідж бренду впливають на сприйняття споживачів, незалежно один від одного. Результати та висновки дослідження можуть бути використані для розробки комунікаційних стратегій, як національних, так і для окремих брендів. Для обох досліджених категорій товарів (продукт харчування та медикамент) довіра до бренду впливає на лояльність більше, ніж задоволеність самим товаром. Для продуктів харчування імідж країни має набагато бііьший вплив, ніж імідж окремого бренду. Для медикаментів — навпаки, країна походження не має суттєвого впливу при формування споживчої довіри.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Йїнг Жіє Лі (науковий співробітник дослідницького інституту KIFE Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея)

Знайти схожі

3.


    Владичинська, А. (автор і викладач; Школа сервісу Києво-Могилянської бізнес-школи; міжнародний консультант з сервісу; єдиний сертифікований консультант з сервісу у Східній Європі).
    Навіщо сервіс у бібліотеці? / А. Владичинська // Бібліотечна планета : науково-практичний професійний журнал. - 2016. - № 2. - С. 26-29
УДК
ББК 78.34
Рубрики: Библиотечное дело
   Организация библиотечного дела

   Бібліотечна справа

   Організація бібліотечної справи

Кл.слова (ненормовані):
організація бібліотечної справи -- бібліотечні послуги -- бібліотечний сервіс -- сервіс бібліотек -- сучасні бібліотеки -- інновації в бібліотечній справі -- культура організації -- корпоративна культура -- особистісна культура -- клієнтоорієнтованість сервісу -- споживча лояльність -- лояльність споживачів -- сервісна культура організації -- организация библиотечного дела -- библиотечные услуги -- библиотечный сервис -- сервис библиотек -- сервисная культура организации -- современные библиотеки -- инновации в библиотечном деле -- культура организации -- корпоративная культура -- личностная культура -- клиентоориентированность сервиса -- потребительская лояльность -- лояльность потребителей -- сервисная культура организации
Анотація: Про необхідність якісного сервісу для ефективної діяльності будь-якої організації, зокрема установ котрі надають послуги в сфері культури, Щоб бути затребуваною бібліотеці необхідно не просто задовольнити потреби користувачів, а постійно працювати на випередження, перевищуючи їх очікування.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Тронгсакул , Рунгрот (викладач навчального факультету Рахабхатського університету Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    Лояльність відвідувачів готелів [Текст] : на прикладі міжнародних туристів у м.Бангкок, Таїланд / Р. Тронгсакул // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 169-171 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432(5ТАЇ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства, 2015 г.; яеварь; февраль; март

   Економіка готельного господарства, 2015 р.; січен; лютий; березень

   Таиланд
    Таїланд

    Бангкок

Кл.слова (ненормовані):
бренды -- бренди -- гостиницы -- готелі -- имидж -- імідж -- клиентские предпочтения -- клієнтські вподобання -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- международный туризм -- міжнародний туризм -- месторасположение отеля -- місцерозташування готелю -- питание -- харчування -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- лояльность потребителей -- лояльність споживачів -- рейтинговое оценивание -- рейтингове оцінювання -- качество сервиса -- якість сервісу -- туристы -- теристи -- ценовые факторы -- цінові фактори -- SPSS -- спеціалізоване програмне забезпечення -- специализированное программное обеспечение
Анотація: Зроблено спробу оцінити фактори, що впливають на лояльність відвідувачів готелів. Дані зібрано шляхом опитування 200 міжнародних туристів у 3–4-зіркових готелях Бангкока (Таїланд) протягом січня-березня 2015 року. Дані опитування проаналізовано за допомогою SPSS. Середні значення результатів аналізу дозволили вибудувати такий рейтинг факторів впливу на лояльність туристів: 1) фактор ціни; 2) якість обслуговування клієнтів; 3) іжа та напої; 4) інфраструктура готелю; 5) значущість бренду готелю; 6) розташування готелю в місті; 7) фактор іміджу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

5.


    Багасворо, Васі (викладач Індонезійської банківської школи STIE ; м.Джакарта; Індонезія).
    Підвищення клієнтської лояльності через управління відносинами та задоволеність клієнтів [Текст] : на прикладі фірми з проккату автомобілів, Джакарта, Індонезія / В. Багасворо // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 2. - С. 74-83 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.37(5ІНЗ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Индонезия
    Індонезія

    Джакарта

Кл.слова (ненормовані):
втомобильный транспорт -- автомобільний транспорт -- удовлетворенность клиентов -- задоволеність клієнтів -- коммуникативные методы -- комунікативні методи -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- оценка эффективности -- оцінка ефективності -- лояльность потребителей -- лояльність споживачів -- предоставленные услуги -- надані послуги -- прокат автомобилей -- прокат автомобілів -- управление отношениями с клиентами -- управління відносинами з клієнтами -- управленческие системы -- управлінські системи -- целевые аудитории -- цільові аудиторії
Анотація: Зроблено спробу визначити ступінь впливу системи управління відносинами з клієнтами на їх задоволеність та подальшу лояльність. Дані для аналізу було зібрано особисто автором серед клієнтів фірми «АССА Рент» (прокат автомобілів у м. Джакарта, Індонезія). Результати аналізу даних підтвердили, що система управління відносинами з клієнтами та їх подальша задоволеність суттєво впливають на формування лояльності. При цьому система управління відносинами впливає на лояльність не напряму, а опосередковано – через формування задоволеності наданою послугою.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
АССА Рент, индонезийская фирма по прокату автомобилей \о ней\; АССА Рент, індонезійська фірма з прокату автомобілів \про неї\

Знайти схожі

6.


    Квахненко, Катерина.
    Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів персоналу [Текст] / К. Квахненко, І. Златова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 3. - С. 32-38 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
лояльність споживачів -- лояльность потребителей -- формирование лояльности -- формування лояльності -- гейміфікація -- геймификация -- мікроклімат в колективі -- микроклимат в коллективе -- ендорфіни -- эндорфины -- дофаміни -- дофамины -- ігрові прийоми -- игровые приемы -- неігрові процеси -- неигровые процессы -- принципи гейміфікації -- принципы геймификации -- мотивація до взаємодії -- мотивация к взаимодействию -- несподівані заохочення -- неожиданные поощрения -- статус -- винагороди -- вознагрождения -- інструменти залучення споживачів -- инструменты привлечений потребителей
Анотація: Представлено пояснення можливостей використовування гейміфікації як засобу комунікацій зі споживачем, а також створення плідного мікроклімату в колективі.


Дод.точки доступу:
Златова, Ірина

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)