Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=комунікаційні заходи підприємств<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Кулик, Ю. О. (студент Київського національного університету технологій та дизайну).
    Виставки та ярмарки як інструмент маркетингових комунікацій / Ю. О. Кулик, О. В. Кухленко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 12. - С. 152-155 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- выставочно-ярмарочная деятельность -- виставково-ярмаркова діяльність -- рыночный инструментарий -- ринковий інструментарій -- ярмарки -- комунікаційні заходи підприємств -- комуникационные мероприятия предприятий
Анотація: Розглянуто комунікаційні заходи підприємства, а саме виставки і ярмарки як основні інструменти практичної реалізації ринкових цілей підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Кухленко, О.В. (доктор економічних наук; професор; Київський національний університет технологій та дизайну; м.Київ; Україна)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)