Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (9)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=комунікаційна політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Коваленко, Вікторія Володимирівна (доктор економічних наук; професор кафедри банківської справи Одеського національного економічного університету; м.Одеса; Україна).
    Роль комунікаційної політики Національного банку України в реалізації стратегії макропруденційного нагляду та регулювання / В. В. Коваленко, Б. А. Дадашев // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 9. - С. 7-12 : табл., схем... - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(4УКР)с-2 + 65.012.2(4УКР)в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система

   Банківська система

   Стратегическое управление

   Стратегічне управління

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- коммуникационная политика -- комунікаційна політика -- макропруденционное регулирование -- макропруденційне регулювання -- макропруденционный надзор -- макропруденційний нагляд -- национальные финансовые системы -- національні фінансові системи -- объектная направленность -- об'єктна спрямованість -- терминология -- термінологія -- управленческая результативность -- управлінська результативність -- управленческие стратегии -- управлінські стратегії -- управленческие субъекты -- управлінські суб'єкти -- центральные банки -- центральні банки
Анотація: Розглянуто основін підходи до ролі комунікаційної політики в діяльності центральних банків. Визначено поняття макропруденційного регулювання та нагляду. Розглянуто макропруденційні заходи, що використовуються у світовій практиці. Обгрунтовано суб'єкти і об'єкти комунікаційної політики щодо макропруденційного регулювання та нагляду та визначені очікувані результати від її реалізації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Дадашев, Б. А. (доктор економічних наук; заступник директора; Севастопольський інститут банківської справи Української академії банківської справи Національного банку України); Национальный банк Украины \о нем\Національний банк України \о ней\

Знайти схожі

2.


    Лановська, Г. І. (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів Національного університету харчових технологій).
    Методичний підхід до оцінювання технічної політики як складової інноваційної політики підприємства / Г. І. Лановська, Т. А. Говорушко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 8. - С. 49-54 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25(4УКР)г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности, 2005-2009 гг.

   Економіка харчової промисловості, 2005-2009 рр.

   Инновационная деятельность

   Інноваційна діяльність

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
инновационная политика предприятий -- інноваційна політика підприємств -- коммуникационная политика -- комунікаційна політика -- оценочная методология -- оціночна методологія -- политика технического перевооружения -- політика технічного переозброєння -- производственная политика -- виробнича політика -- спиртовая промышленность -- спиртова промисловість -- техническая политика -- технічна політика
Анотація: Досліджено теоретичні аспекти формування технічної політики як складової інноваційної політики підприємства. Визначено та подано характеристику напрямів формування технічної політики підприємства. Розроблено автором методичний підхід та оцінено технічну політику на прикладі підприємств спиртової промисловості.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Говорушко, Т.А. (доктор економічних наук.; професор кафедри фінансів Національного університету харчових технологій; Україна); Бершадский спиртзавод, ГП \о нем\Козловский спиртзавод, ГП \о нем\; Коаснослободской спиртзавод, ГП \о нем\; Немировский спиртзавод, ГП \о нем\; Овечацкий спиртзавод, ГП \о нем\; Сторонибабский спиртзавод, ГП \о нем\

Знайти схожі

3.


    Каправий, В. В. (кандидат суспільно-гуманітарних наук; доцент; Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ).
    Використання моделі Говарда-Шета з метою удосконалення маркетинговой політики українських підприємств харчової промисловості / В. В. Каправий, А. М. Бурносова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 12. - С. 164-168 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25(УКР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
Говарда-Шета модель -- идея-вирус -- ідея-вірус -- консерватизм -- коммуникационная политика -- комунікаційна політика -- модель Говарда-Шета -- новаторы -- новатори -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- предприятия пищевой промышленности -- підприємства харсчової промисловості -- торговые марки -- торговельні марки -- товарна політика підприємств -- товарная политика предприятий
Анотація: Розглянуто можливості застосування моделі Говарда — Шета з метою удосконалення маркетингової товарної політики підприємств харчової промисловості.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Бурносова, А.М. (бакалавр Вінницького торговельно-економічний інституту КНТЕУ)

Знайти схожі

4.


    Шлапак, А. В. (здобувач кафедри міжнародного обліку і аудиту Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана).
    Стратегічний аналіз процесів диверсифікації банківської системи країн Південно-Східної Азії [Текст] / А. В. Шлапак // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 5. - С. 48-52 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(58)с-2 + 65.012.2в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система

   Банківська система

   Стратегическое управление

   Стратегічне управління

   Юго-Восточная Азия
    Південно-Східна Азія

Кл.слова (ненормовані):
еврокредитный сегмент -- єврокредитний сегмент -- диверсифікація банківської системи -- диверсификация банковской системы -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- коммуникационная политика -- комунікаційна політика -- макропруденционное регулирование -- макропруденційне регулювання -- макропруденционный надзор -- макропруденційний нагляд -- национальные финансовые системы -- національні фінансові системи -- синдицированное кредитование -- синдиковане кредитування -- результативность управления банком -- результативність управління банком -- управленческие стратегии банков -- управлінські стратегії банків -- финансовый рынок -- фінансовий ринок -- центральные банки -- центральний банк
Анотація: Проаналізовані тенденції розвитку банківських операцій, пов'язаних з функціонуванням міжнародного банківського капіталу країн Південно-Східної Азії. Досліджені процеси диверсифікації банківської діяльності країн Південно-Східної Азії. В процесі Ґрунтовного аналізу сучасних процесів диверсифікації банківської системи країн Південно-Східної Азії виокремлено три групи проблем, які суттєво гальмують її розвиток.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Национальный банк Украины \о нем\; Правила организации статистической отчетности, представляемой в Национальный банк Украины, утверждены Постановлением НБУ 2004 г. \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Шаповал, О. Ф. (кандидат економічних наук; доцент Національного університету харчових технологій).
    Інформаційні технології маркетингових комунікацій на підприємстві [Текст] / О. Ф. Шаповал, К. Г. Савкова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 9. - С. 98-100 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.290с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- web-сайты предприятий -- web-сайти підприємств -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- видовое классифицирование -- видове класифікування -- глобальные информациорнные сети -- глобальні інформаційні мережі -- интернет-торговля -- интернет торгівля -- информационные технологии -- інформаційні технології -- каналы продаж -- канали продажів -- коммуникационная политика -- комунікаційна політика -- коммуникационное влияние на потребителей -- комунікаційний вплив на споживачів -- пользовательская реклама -- користувацька реклама -- организационые модели -- організаційні моделі -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- рыночная система -- ринкова система -- управление коммуникационным процессом -- управління комунікаційним процесом -- управленческий инструментарий -- управлінський інструментарій
Анотація: Досліджено шляхи використання інформаційних технологій ІНТЕРНЕТу в системі маркетингових комунікацій підприємства. Обгрунтовані напрями використання ІНТЕРНЕТ-технологій в якості ефективного інструменту здійснення успішної маркетингової комунікаційної політики підприємства на ринку.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Савкова, К.Г. (студентка Національного університету харчових технологій)

Знайти схожі

6.


    Новикова, І. В.
    Організація інтегрованих маркетингових комунікацій / І. В. Новикова, С. В. Черненко // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2014. - N 1 (9). - С. 128-136 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/227/225. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/7. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані маркетингові комунікації -- интегрированные маркетинговые коммуникации -- підприємство -- предприятие -- ринкові партнери -- рыночные партнёры -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- маркетингові комунікаційні інструменти -- маркетинговые коммуникационные инструменты

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Черненко, С. В.

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

7.


    Якубенко, І. М.
    Обґрунтування орієнтирів комунікаційної політики підприємства / І. М. Якубенко // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2016. - N 4 (18). - С. 126-131. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/1375/1308. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/80. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Кібернетика
   Кибернетика

   Управління підприємством

   Управление предприятием

Кл.слова (ненормовані):
комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- інформація -- информация -- підприємство -- предприятие -- обґрунтування орієнтирів -- обоснование ориентиров

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)