Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=експортні поставки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Власюк, Т. О. (аспірант Інституту світової економіки і міжнародних відносин НАН України).
    Ключові проблеми розвитку експортного потенціалу виробництва залізорудної сировини в Україні / Т. О. Власюк // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Економіка" : науковий журнал. - 2010. - N 1. - С. 54-64 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
УДК
ББК 65.304.11
Рубрики: Економіка
   Економіка галузей промисловості

   Економіка гірничорудної галузі

   Экономика

   Экономика отраслей промышленности

   Экономика горнорудной отрасли

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
експортний потенціал -- залізорудна сировина -- гірничо-металургійний комплекс -- металургійне виробництво -- експортний потенціал -- стан запасів залізної руди -- реалізація продукції -- нарощування виробництва -- природні родовища -- залізорудні концентрати -- техногенні відходи -- товарна залізна руда -- експорт -- імпорт -- видобувні підприємства -- збагачувальні комбінати -- міжнародні сертифікати -- експортні поставки -- агломерована руда -- экспортный потенциал -- железорудное сырье -- горно-металлургический комплекс -- металлургическое производство -- экспортный потенциал -- стан запасов железной руды -- реализация продукции -- наращивание производства -- природные месторождения -- железорудные концентраты -- техногенные отходы -- товарная железная руда -- экспорт -- импорт -- добывающие предприятия -- обогащающие комбинаты -- международные сертификаты -- экспортные поставки -- агломерованая руда -- железная руда -- залізнична руда
Анотація: У статті досліджуються особливості виробництва залізорудної сировини в Україні, які визначаються його географічним розташуванням, станом запасів, потенціалом видобутку і перспективами реалізації продукції на внутрішньому та зовнішньому ринках. Визначено ключові проблеми експорту залізорудної сировини Україні, на базі яких запропоновано основні напрямки політики розвитку експортного потенціалу відповідної сфери.

Утримувачі документа:
АМСУ

Дод.точки доступу:
Про реєстрацію цін на окремі види продукції, постанова КМУ від 27.12.2008 р. №1138 \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Волощук, Т. Г. (науковий співробітник Науково-дослідного інституту Черкаського державного технологічного університету; м.Черкаси; Україна).
    Оцінка маркетингового клімату олійно-жирового підприємства / Т. Г. Волощук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 7/8. - С. 130-134 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25(УКР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- ВЭД -- ЗЕД -- маркетинговый микроклимат -- маркетинговий мікроклімат -- масложировые предприятия -- олійно-жирові підприємства -- оценочная методология -- оціночна методологія -- растительные масла -- рослинні олії -- сценарное прогнозирование -- сценарне прогнозування -- экспортные поставки -- експортні поставки
Анотація: Встановлено важливість експортних поставок олійно-жирової продукції для економіки України. Наведено баланс попиту і пропозиції рослинних олій в Україні, а також світовий баланс основних видів олій. Обгрунтовано методику прогнозування обсягів поставок продукції з врахуванням умов зовнішнього і внутрішнього середовища, яке включає п'ять етапів. Акцентовано увагу на дотриманні необхідних умов для застосування цієї методики, зокрема фаховість виконавців, моніторинг умов внутрішнього та зовнішнього середовища, ресурсне забезпечення. Зумовлено використання трьох сценаріїв під час прогнозування маркетингових поставок - песимістичний, оптимістичний реальний.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)