Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вітагенне навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Шепета, Анжела (учитель зарубіжної літератури; гімназія № 6; Вінниця).
    Інтеграція технології вітагенного навчання з голографічним методом проекцій в особистісно зорієнтоване навчання / А. Шепета // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 5. - С. 34-48. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
витагенное обучение -- вітагенне навчання -- голографический метод проекций -- голографічний метод проекцій -- инновационные методы обучения -- инновационные технологии обучения -- інноваційні методи навчання -- інноваційні технології навчання -- личностно ориентированное обучение -- методи навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методы обучения -- особистісно орієнтоване навчання -- технологии обучения -- технології навчання
Анотація: Досліджується сутність та використання голографічного методу проекцій у навчанні - систему освітніх засобів, технологій, що спрямована на об'ємну, багатомірну подачу нового матеріалу, яка відповідає особливостям багатомірності сприйняття навколишнього світу.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Зар_літ_в_шк_Укр_2017_5\9.pdf

Знайти схожі

2.


    Мартинова, Марина (учитель вищої категорії; учитель-методист ЗОШ № 28; Івано-Франківськ).
    Упровадження вітагенних технологій компетентнісного навчання на уроках словесності з використанням інтелектуально-психологічного потенціалу учня (Педагогічне моделювання) [Текст] / М. Мартинова // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2017. - № 10. - С. 31-34. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
витагенное обучение -- вітагенне навчання -- инновационные методы обучения -- инновационные технологии обучения -- інноваційні методи навчання -- інноваційні технології навчання -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- педагогическое моделирование -- педагогічне моделювання -- технологии обучения -- технології навчання -- украинская литература -- українська література -- розробка уроків -- разработка уроков
Анотація: Автор пропонує розробку змісту уроку української літератури із застосуванням вітагенної технології. Розкрито теоретичні засади вітагенного навчання.


Знайти схожі

3.


    Іващенко, Алла (учитель зарубіжної літератури Луковинівської ЗОШ І-ІІ ст. Козельщинського району Полтавської області).
    Міні-воркшоп "Істина в діалозі" (вивчення п'єси Г. Ібсена "Ляльковий дім" з використанням прийомів вітагенного навчання) / А. Іващенко // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 11. - С. 10-11. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменників -- витагенное обучение -- вітагенне навчання -- изучение творчества писателей -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- норвежская литература -- норвезька література -- урок зарубежной литератури -- урок зарубіжної літератури -- розробка уроків -- разработка уроков
Анотація: Автор статті пропонує розробку уроку з вивчення драми норвезького драматурга Генріка Ібсена "Ляльковий дім" з використанням методики вітагенного навчання.


Дод.точки доступу:
Ібсен, Генрік (норвезький драматург ; 1828-1906) \о нем\; Ибсен, Г. (норвежский драматург ; 1828-1906) \о нем\; Ляльковий дім, драма \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Сорока, Інна (вчитель зарубіжної літератури Сумської ЗОШ І-ІІІ ст. № 5).
    Таємниці, сховані у філіжанці кави / І. Сорока // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 11. - С. 31-40. - Бібліографія : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
биоадекватная технология обучения -- біоадекватна технологія навчання -- вивчення творчості письменників -- витагенное обучение -- вітагенне навчання -- изучение творчества писателей -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- природовідповідність -- природосоответствие -- технологии обучения -- технології навчання -- образнон - опорний образ
Анотація: Автор розкриває принципи використання такого прийому у викладанні зарубіжної літератури, як образнон - опорний образ, наповнений вичерпною інформацією в алгоритмичному порядку. Образнон є складовою біоадекватної технології навчання, в основі якої лежить світоглядний принцип природовідповідності.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)