Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=вітагенне навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Шепета, Анжела
(учитель зарубіжної літератури; гімназія № 6; Вінниця).
Інтеграція технології вітагенного
навчання
з голографічним методом проекцій в особистісно зорієнтоване
навчання
/ А. Шепета> // Зарубіжна література в школах України. - 2017. -
№ 5
. - С. 34-48. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821(4)09
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
витагенное обучение
--
вітагенне
навчання
--
голографический метод проекций
--
голографічний метод проекцій
--
инновационные методы обучения
--
инновационные технологии обучения
--
інноваційні методи
навчання
--
інноваційні технології
навчання
--
личностно ориентированное обучение
--
методи
навчання
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
методы обучения
--
особистісно орієнтоване
навчання
--
технологии обучения
--
технології
навчання
Анотація:
Досліджується сутність та використання голографічного методу проекцій у навчанні - систему освітніх засобів, технологій, що спрямована на об'ємну, багатомірну подачу нового матеріалу, яка відповідає особливостям багатомірності сприйняття навколишнього світу.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\New\textlok\Зар_літ_в_шк_Укр_2017_5\9.pdf
Знайти схожі
>
2.
Мартинова, Марина
(учитель вищої категорії; учитель-методист ЗОШ № 28; Івано-Франківськ).
Упровадження вітагенних технологій компетентнісного
навчання
на уроках словесності з використанням інтелектуально-психологічного потенціалу учня (Педагогічне моделювання) [Текст] / М. Мартинова> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2017. -
№ 10
. - С. 31-34. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^A821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
витагенное обучение
--
вітагенне
навчання
--
инновационные методы обучения
--
инновационные технологии обучения
--
інноваційні методи
навчання
--
інноваційні технології
навчання
--
компетентнісне
навчання
--
компетентностное обучение
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
педагогическое моделирование
--
педагогічне моделювання
--
технологии обучения
--
технології
навчання
--
украинская литература
--
українська література
--
розробка уроків
--
разработка уроков
Анотація:
Автор пропонує розробку змісту уроку української літератури із застосуванням вітагенної технології. Розкрито теоретичні засади вітагенного
навчання
.
Знайти схожі
>
3.
Іващенко, Алла
(учитель зарубіжної літератури Луковинівської ЗОШ І-ІІ ст. Козельщинського району Полтавської області).
Міні-воркшоп "Істина в діалозі" (вивчення п'єси Г. Ібсена "Ляльковий дім" з використанням прийомів вітагенного
навчання
) / А. Іващенко> // Зарубіжна література в школах України. - 2017. -
№ 11
. - С. 10-11. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
821.(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменників
--
витагенное обучение
--
вітагенне
навчання
--
изучение творчества писателей
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
норвежская литература
--
норвезька література
--
урок зарубежной литератури
--
урок зарубіжної літератури
--
розробка уроків
--
разработка уроков
Анотація:
Автор статті пропонує розробку уроку з вивчення драми норвезького драматурга Генріка Ібсена "Ляльковий дім" з використанням методики вітагенного
навчання
.
Дод.точки доступу:
Ібсен, Генрік (норвезький драматург ; 1828-1906) \о нем\; Ибсен, Г. (норвежский драматург ; 1828-1906) \о нем\; Ляльковий дім, драма \о произв.\
Знайти схожі
>
4.
Сорока, Інна
(вчитель зарубіжної літератури Сумської ЗОШ І-ІІІ ст. № 5).
Таємниці, сховані у філіжанці кави / І. Сорока> // Зарубіжна література в школах України. - 2017. -
№ 11
. - С. 31-40. - Бібліографія : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
821.(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
биоадекватная технология обучения
--
біоадекватна технологія
навчання
--
вивчення творчості письменників
--
витагенное обучение
--
вітагенне
навчання
--
изучение творчества писателей
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
природовідповідність
--
природосоответствие
--
технологии обучения
--
технології
навчання
--
образнон - опорний образ
Анотація:
Автор розкриває принципи використання такого прийому у викладанні зарубіжної літератури, як образнон - опорний образ, наповнений вичерпною інформацією в алгоритмичному порядку. Образнон є складовою біоадекватної технології
навчання
, в основі якої лежить світоглядний принцип природовідповідності.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)