Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=возрастная психология<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.


    Турба, О. О. (аспірантка кафедри соціології та соціальної роботи Класичного приватного університету).
    Міжперсональна взаємодія у групах молоді, яка навчається (Частина 1) / О. О. Турба // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 4. - С. 91-96. - Бібліографія : С.96 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.54
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія -- возрастная психология -- межличностное взаимодействие -- міжособистісна взаємодія -- молодежные группы -- молодіжні групи -- молодість -- молодость -- персоналии психологов -- персоналії психологів -- символически-образное поведение -- символічно-образна поведінка -- социология групп -- социология молодежи -- социология студенчества -- социология юношества -- соціологія груп -- соціологія молоді -- соціологія студентства -- соціологія юнацтва -- старшие школьники -- старші школяри -- юнацтво -- юнацький вік -- юношеский возраст
Анотація: Розглядаються принципи аналізу міжособистісної взаємодії в суспільних спільнотах студентів та старших школярів. Розглянуто позитивні та негативні моменти в даній взаємодії в умовах старої командно-адміністративної системи та в умовах глобалізації. Особлива увага приділяється домінуванню середовища, що викликало розвиток у молоді символічно-образних модифікацій поведінки. Аналізуються різноманітні підходи до міжособистісної взаємодії (зокрема: три варіанти поведінки Е. Шпренгера, біогенетичний підхід А. Гезелла, фази становлення особистості Ериксона та ін.).


Дод.точки доступу:
Эриксон, Эрик \о нем\; Еріксон, Ерік \о нем\; Шпрангер, Эдуард \о нем\; Гезелл, Арнольд (один из создателей детской психологии; первый в мире "школьный психолог" ; 1880-1961 гг.) \о нем\

Знайти схожі

2.


    Поліщук, В. М.
    Вікові кризи у віковому розвитку / В. М. Поліщук // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 51-60. - Бібліографія : С.59-60 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
вікова нормативна криза -- вікова психологія -- возрастная психология -- возрастной нормативный кризис -- вікові кризи -- возрастные кризисы -- личность -- особистість -- педология -- педологія -- психическое развитие личности -- психічний розвиток особистості -- психология личности -- психология развития -- психологія особистості -- психологія розвитку -- развитие личности -- развитие личности в онтогенезе -- розвиток особистості
Анотація: Об'єктивна присутність вікових криз у віковому розвитку - це показники стадійності й циклічності останнього, умова практичної реалізації диференційованого підходу в навчанні й вихованні. Вікові кризи треба відрізняти від стабільних періодів та розрізняти між собою нормативні - це відображення в розвитку особистості об'єктивних законів природи - фазовості, циклічності, до якої вона належить: ненормативні - ці спричинені винятково некомпетентними соціальними впливами. З'ясування симптомокомплексу вікових криз - одне з пріоритетних завдань у визначенні його місця в системі вікового розвитку.


Знайти схожі

3.


    Лєпіхова, Л. А.
    Соціально-психічні відмінності провідних особистісних властивостей у життєвому самоздійсненні старшокласників / Л. А. Лєпіхова // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 85-97. - Література : С.96-97 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.8
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
адаптивність -- адаптивность -- вікова психологія -- возрастная психология -- жизненные задания -- жизненные проекты личности -- жизненные стратегии -- життєві завдання -- життєві стратегії -- життєві сценарії -- индивидуальные особенности -- індивідуальні особливості -- психология индивидуальных различий -- психология личности -- психологія індивідуальних відмінностей -- психологія особистості -- самореализация личности -- самореализация старшеклассников -- старшеклассники -- старшокласники
Анотація: Представлено результати теоретичного та емпіричного дослідження провідних особистісних властивостей, що впливають на перспективне самоздійснення. Експериментально встановлено взаємозв'язки особистісних властивостей з показниками постановки життєвих за вдань та соціально-психологічною адаптивністю старшокласників.


Знайти схожі

4.


    Тарабасова, Л. Г. (старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Теоретико-методологічне дослідження потенціалу розвитку дитини раннього віку / Л. Г. Тарабасова // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 3. - С. 33-36. - Література : С.36 : 10 назв
УДК
ББК 87.5
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія -- возрастная психология -- детская психология -- дитяча психологія -- потенциальное развитие -- потенційний розвиток -- психология развития -- психология развития ребенка -- психологія розвитку -- психологія розвитку дитини -- развитие ребенка -- ранний возраст -- ранній вік -- розвиток дитини -- социокультурная среда -- соціокультурне середовище -- философская антропология -- філософська антропологія
Анотація: Досліджуються теоретико-методологічні засади розвитку дитини в ранньому віці, її потенційні можливості. Ранній вік визначається в онтології людини як найбільш значущий етап становлення основних нервово-психічних функцій. Це найвідповідальніший період у житті дитини, коли закладається фундамент майбутньої особистості, формуються основи фізичного та психічного здоров'я.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Лісовецька, І. М. (методист Чернігівського обласного центру практичної психології і соціальної роботи).
    Програма тренінгу "Шлях до себе" (формування позитивної "я-концепції" підлітків інтернатних закладів) / І. М. Лісовецька // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 33-38. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр.: с. 37-38. - Закінчення. Початок в № 4. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Практическая психология
   Практична психологія

Кл.слова (ненормовані):
життєві цінності -- жизненные ценности -- самопрезентація -- самопрезентация -- тренінгові заняття -- тренинговые занятия -- якості дитини -- качества ребенка -- самооцінка -- самооценка -- психологія підлітків -- психология подростков -- педагогічна психологія -- педагогическая психология -- вікова психологія -- возрастная психология -- психологічні тренінги -- психологические тренинги -- я-концепція -- я-концепция
Анотація: Тренінгова програма, яка прошла апробацію. Учасники експериментальної групи - учні 8-класів м. Чернігова. Результати впровадження програми показали, що в учнів відбулися позитивні зміни в самооцінці.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Шлях до себе, програма тренінгу \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Максименко, С. Д.
    Психічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі / С. Д. Максименко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 2. - С. 14-17. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
безопасность ребёнка -- безпека дитини -- виртуальное пространство -- вікова психологія -- віртуальний простір -- возрастная психология -- медиаобразование -- медиапространство -- медіаосвіта -- медіапростір -- он-лайн ризики -- он-лайн риски -- психические механизмы -- психічні механізми -- психология Интернета -- психология личности -- психологія особистості -- самореализация личности -- самореалізація особистості
Анотація: Розкрито психічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі з урахуванням віку дитини. Підкреслено, що в основі розвитку особистості лежить дія нужди як генетично вихідної одиниці людського розвитку та існування. Як інформаційно-енергетичний потік нужда специфічно сполучає біологічні й соціальні детермінанти людського існування, серед них і нові можливості, зумовлені розвитком комунікативних засобів. Викладено суть застережень та больових точок, які треба враховувати медіаосвіті, внутрішню мотивацію у віртуальному світі та перелік он-лайн ризиків.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

7.


    Зязюн, Іван (доктор філософських наук; академік НАПН України; директор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
    Історичні витоки психологічної педагогіки / І. Зязюн // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 3-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія -- возрастная психология -- педагогічна психологія -- педагогическая психология -- психологічна педагогіка -- психологическая педагогика -- психопедагогіка -- психопедагогика -- психологічні теорії -- психологические теории -- біхевіористська теорія -- бихевиористическая теория -- гуманістична психологія -- гуманистическая психология -- теорія трансцендентальності -- теория трансцендентальности -- когнітивні теорії -- когнитивные теории -- моделі особистісного виховання -- модели личностного воспитания -- діяльнісна теорія учіня -- деятельная теория ученика -- суб'єкти педагогічної дії -- субъекты педагогической деятельности -- учителі -- учителя -- учні -- ученики
Анотація: Наголошується, що об'єктом науково-практичного осмислення психологічної педагогіки є психолого-педагогічна взаємодія двох домінантних суб'єктів педагогічної дії в освітній системі - учителя й учня. Ця наукова галузь виникла разом із педагогічною психологією й розвивалася в її змістово-практичній парадигмі. Як самостійну науку її передбачив І. Песталоцці. Без психопедагогіки, знання її законів, правил, тенденцій розвитку та специфічної дидактики неможливо досягти високих стандартів якості учня-виховання в сучасних освітніх закладах усіх рівнів.


Дод.точки доступу:
Песталоцці, Йоган Генріх (педагог ; 1746-1827) \о нем\; Маслоу, А. (американский психолог ; 1908-1970) \о нем\; Роджерс, К. (американский психолог ; 1902-1987) \о нем\; Гальперин, П. Я. (психолог ; 1902-1988) \о нем\; Дистервег, А. (1790-1866) \о нем\; Каптерев, П. Ф. (российский педагог-психолог ; 1849-1922) \о нем\

Знайти схожі

8.


    Литовченко, О. В. (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії діяльності позашкільних закладів Інституту проблем виховання НАПН України).
    Програма соціально-психологічного тренінгу «соціальне становлення особистості» / О. В. Литовченко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 28-34. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Далі буде. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психология развития
   Психологія розвитку

Кл.слова (ненормовані):
возрастная психология -- вікова психологія -- тренинги -- тренінги -- личностное развитие -- особистісний розвиток -- социальное развитие -- соціальний розвиток -- підлітки -- подростки -- старшеклассники -- старшокласники
Анотація: Представлення програми соціально-психологічного тренінгу, який має на меті створити сприятливі умови для соціального становлення старших підлітків, старшокласників, попередити відхилення в соціальному розвитку і поведінці особистості.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_2\5.pdf
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Соціальне становлення особистості, тренінг \о нем\

Знайти схожі

9.


    Поліщук, В. М. (доктор психологічних наук; завідувач кафедри практичної психології Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка).
    Вікові кризи: феноменологія, проблеми / В. М. Поліщук // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 1-5 : табл. - (Вікова психологія). - Бібліогр. наприкінці ст., 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психология развития
   Психологія розвитку

Кл.слова (ненормовані):
віковий розвиток особистості -- возрастное развитие личности -- розвиток особистості -- развитие личности -- вікова психологія -- возрастная психология -- вікові кризи -- возрастные кризисы -- симптоми вікових криз -- симптомы возрастных кризисов
Анотація: Продемонстровані результати емпіричного визначення базових симптомів вікових криз як: пізнавальні показники кризового місця особистості у віковому розвитку (на прикладі підліткового і юнацького віку), характеристики феномена «вікова норма кризового розвитку».

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_2\1.pdf
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

10.


    Заика, Е. В. (кандидат психологических наук; профессор кафедры психологии Харьковского Национального университета имени В. Н. Каразина).
    Комплекс коррекционно-развивающих упражнений для развития у школьников внутреннего плана действий, внимания, памяти и самоконтроля / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 22-28. - (В картотеку практического психолога и социального работника - До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Библиогр. в конце ст., 4 названий. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психология развития
   Психологія розвитку

Кл.слова (ненормовані):
словесные циклы -- словесні цикли -- двигательная память -- рухова пам'ять -- возрастная психология -- вікова психологія -- тренинги -- тренінги -- игровые тренинги -- ігрові тренінги -- развитие психики -- розвиток психіки -- дети -- діти -- вправи -- упражнения
Анотація: Упражнения со словесными циклами для развития внутреннего плана действий (для учащихся 7-11 классов). Комплекс упражнений для развития двигательной памяти (для детей 6-9 лет).

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_2\4.pdf
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

11.


    Шамне, А. В.
    Варіативно-типологічний підхід до розвитку у віковій психології / А. В. Шамне // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 4. - С. 82-89. - Література : С. 89 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
вариативно-типологический подход -- варіативно-типологічний підхід -- вікова психологія -- возрастная психология -- психическое развитие личности -- психическое развитие ребенка -- психічний розвиток особистості -- психологические методики -- психологические новообразования -- психология личности -- психологічні методики -- психологічні новоутворення -- психологія особистості -- развитие личности -- розвиток особистості -- суб'єктність особистості -- субъектность личности
Анотація: Визначено, що актуальність дослідження варіативно-типологічного аспекту вікового розвитку зумовлена гострими потребами психологічної практики. Показано, що психологія досліджує або розвиток (без належного врахування індивідуальних варіацій), або індив ідуальні особливості (поза контекстом розвитку). Проаналізовано наявні й можливі підходи до цієї проблеми. Обґрунтовано напрями уточнення змісту поняття «типологія розвитку». Проаналізовано здобутки досліджень О. Венгера та Г. В. Бурменської, визначен о методологічні обмеження використання індивідуально-типових форм новоутворень віку як основи диференційної типологізації розвитку такого використання. За основу побудови типології розвитку запропоновано використати категорії: «особистість» (як прояв я кісного ставлення людини до світу, до себе та інших, мотиваційно-потребової активації, спрямованості, соціальності) та «суб'єкт» (як прояв способів реалізації активності людини у взаємодії з середовищем). Відповідно виділено два критерії: суб'єктний - типізація за психічним рівнем і типом активності (адаптивність - надситуативність, об'єкт - суб'єкт, зовнішній - внутрішній напрями детермінації, джерело самоконтролю тощо) та особистіний -типізація за психічним змістом ставлення до себе, світу, ін ших, самооцінки, спрямованості до ціннісних орієнтацій тощо).

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\11.pdf

Знайти схожі

12.


    Евтягина, И. В. (Донецкий национальный технический университет; Горловка).
    Возрастной терроризм: к постановке проблемы / И. В. Евтягина, Т. В. Венжик // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 5. - С. 91-97. - Литература : С.96-97 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія -- возрастная психология -- класифікація тероризму -- классификация терроризма -- підлітковий тероризм -- підлітки -- подростковый терроризм -- подростки -- психология подростков -- психология терроризма -- психологія підлітків -- психологія тероризму -- тероризм -- терористична атака -- терористичний акт -- терроризм -- террористическая атака -- террористический акт
Анотація: В представленной статье анализируется проблема терроризма. Существующая классификация терроризма позволяет выявить различные виды и способы воздействия на людей террористами для достижения поставленных целей. Автором предложена возрастная классификация, а именно: взрослый и подростковый терроризм. Детально рассмотрен подростковый терроризм. Анализируются возможные причины пути решения подростками возникших проблем насильственным способом. Также в статье указаны рекомендации по предотвращению подросткового терроризма, делается акцент на необходимости проведения совместных мероприятий школьного психолога, учителей, детей и их родителей.


Дод.точки доступу:
Венжик, Т. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Коваленко-Кобилянська, І. Г.
    Вплив актуалізації метакогнітивних здібностей на психологічне здоров'я у старості / І. Г. Коваленко-Кобилянська // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 2. - С. 63-68. - Література : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія -- возрастная психология -- геронтопсихология -- геронтопсихологія -- когнитивные способности -- когнітивні здібності -- психологическое здоровье -- психология личности -- психология старения -- психологічне здоров'я -- психологія особистості -- психологія старіння -- старість -- старость -- метакогнитивные способности -- метакогнітивні здібності
Анотація: З огляду на збільшення частки представників різного віку в соціумі на часі постає і проблема актуалізації метакогніцій та їх вплив на психологічне здоров'я в період геронтогенезу. Розглянуто специфічні детермінанти метакогнітивного розвитку в старості. Експериментально доведено, що складнощі під час розв'язання проблем у людей похилого віку з'являються не так через зниження когнітивних функцій у геронтогенезі, як у результаті неспроможності людини адекватно оцінити власні інтелектуальні ресурси та через фактичну відмову від їх застосування понад мінімальні, життєво необхідні інтелектуальні зусилля.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Педагогіка і психологія_2017_2\7.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)