Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=виховання дошкільнят<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Гусакова, М. П. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри соціальної і практичної психології).
    Зворотній зв'язок у вихованні дошкільника: психологічна освіта чи батьківський досвід / М. П. Гусакова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 9. - С. 4-9 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Загальна психологія
   Общая психология

Кл.слова (ненормовані):
батьківський досвід -- родительский опыт -- дошкільники -- дошкольники -- імпліцитні знання -- имплицитные знания -- експліцитні знання -- эксплицитные знания -- зворотній зв'язок -- обратная связь -- розгорненість висловлювання батьків -- развернутость высказываний родителей -- виховання дошкільнят -- воспитание дошкольников -- типи ситуацій -- типы ситуаций -- значення розгорненості та продуктивності висловлювання -- значение развернутости и продуктивности высказываний -- елементи продуктивності зворотнього в'язку -- элементы продуктивности обратной связи
Анотація: Присвячено аналізу впливу експліцитного та імпліцитного знання на організацію продуктивного зворотного зв'язку з дошкільником. Розглянуті особливості уявлення про зворотній зв'язок на основі досвіду та освіти.


Знайти схожі

2.


    Шавровська, Наталя (кандидат психологічних наук; доцент).
    Розуміти мову свого організму / Н. Шавровська // Дошкільне виховання. - 2014. - № 2. - С. 13-17. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.413-8
Рубрики: Дошкільне виховання
   Дошкольное воспитание

Кл.слова (ненормовані):
здоров'язбереження -- фізичний стан -- психічний стан -- самосвідомість -- самозбереження -- самозахист -- стан здоров'я -- психоемоційний стан -- безпека життєдіяльності -- сохранение здоровья -- физическое состояние -- психическое состояние -- самосознание -- самосберегание -- самозащита -- состояние здоровья -- психоэмоциональное состояние -- безопасность жизнедеятельности -- виховання дошкільнят -- воспитание дошкольников
Анотація: Розглянуто проблему формування в дошкільників здатності до захисту власного здоров'я, вміння розуміти своє фізичне самопочуття та допомагати собі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_2\6.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Знайти схожі

3.


    Бєлєнька, Ганна (доктор педагогічних наук; професор кафедри дошкільної освіти).
    Відповідальність формуємо змалку / Г. Бєлєнька // Дошкільне виховання. - 2014. - № 11. - С. 12-17. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.100.51
Рубрики: Моральне виховання
   Нравственное воспитание

Кл.слова (ненормовані):
формування відповідальності -- моральна поведінка -- моральне виховання -- емоції -- мультфільми -- формирование ответственности -- моральное поведение -- моральное воспитание -- эмоции -- мультфильмы -- виховання дошкільнят -- воспитание дошкольников
Анотація: Подано методичні поради для педагогів і батьків та оповідання для роздумів і бесід з дітьми щодо формування відповідальності у дошкільнят - одного з ключових напрямів морального виховання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_11\6.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Фасолько, Тетяна Степанівна (кандидат педагогічних наук; доцент) \про нього\; Хто за кого відповідає, оповідання \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Тарабасова, Л. Г. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Гуманістичні тенденції дошкільної освіти в Японії: теоретико-методологічні дослідження / Л. Г. Тарабасова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 1. - С. 34-39. - Бібліографія : С.38-39 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Япония
Кл.слова (ненормовані):
кокоро -- виховання дітей -- виховання дошкільнят -- воспитание детей -- воспитание дошкольников -- гармоничное развитие -- гармонійний розвиток -- групові цінності -- групповые ценности -- гуманизм -- гуманистические тенденции образования -- гуманистический принцип образования -- гуманистическое воспитание -- гуманізм -- гуманістичне виховання -- гуманістичний принцип освіти -- гуманістичні тенденції освіти -- дошкільна освіта -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- дошкольное образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- компромисс -- компроміс -- образование в Японии -- образовательные стратегии -- освіта в Японії -- освітні стратегії -- система виховання -- система воспитания -- ценностное ориентирование -- ціннісне орієнтування -- японская система воспитания -- японська система виховання
Анотація: Досліджується японська система виховання дітей дошкільного віку, побудована на національних цінностях. Головний акцент в освітній стратегії Японії робиться на самоцінності кожної дитини, незалежно від її характеристик та здібностей. Мета навчання в яп онській освіті більш виховна ніж освітня, реалізується в ідеї "кокоро", що в перекладі з японської означає: серце, душа, розум, гуманізм. Цей принцип пронизує зміст всих програм, предметів та повсякденне життя. Основними цілями шкільного виховання япо нські педагоги визначають: виховання як благо для дитини.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)