Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=виховання дошкільнят<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Гусакова, М. П.
(кандидат психологічних наук; доцент кафедри соціальної і практичної психології).
Зворотній зв'язок у вихованні дошкільника: психологічна освіта чи батьківський досвід / М. П. Гусакова> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. -
№ 9
. - С. 4-9 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
159.9
ББК
88.3
Рубрики:
Загальна психологія
Общая психология
Кл.слова (ненормовані):
батьківський досвід
--
родительский опыт
--
дошкільники
--
дошкольники
--
імпліцитні знання
--
имплицитные знания
--
експліцитні знання
--
эксплицитные знания
--
зворотній зв'язок
--
обратная связь
--
розгорненість висловлювання батьків
--
развернутость высказываний родителей
--
виховання
дошкільнят
--
воспитание дошкольников
--
типи ситуацій
--
типы ситуаций
--
значення розгорненості та продуктивності висловлювання
--
значение развернутости и продуктивности высказываний
--
елементи продуктивності зворотнього в'язку
--
элементы продуктивности обратной связи
Анотація:
Присвячено аналізу впливу експліцитного та імпліцитного знання на організацію продуктивного зворотного зв'язку з дошкільником. Розглянуті особливості уявлення про зворотній зв'язок на основі досвіду та освіти.
Знайти схожі
>
2.
Шавровська, Наталя
(кандидат психологічних наук; доцент).
Розуміти мову свого організму / Н. Шавровська> // Дошкільне
виховання
. - 2014. -
№ 2
. - С. 13-17. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
88.413-8
Рубрики:
Дошкільне
виховання
Дошкольное воспитание
Кл.слова (ненормовані):
здоров'язбереження
--
фізичний стан
--
психічний стан
--
самосвідомість
--
самозбереження
--
самозахист
--
стан здоров'я
--
психоемоційний стан
--
безпека життєдіяльності
--
сохранение здоровья
--
физическое состояние
--
психическое состояние
--
самосознание
--
самосберегание
--
самозащита
--
состояние здоровья
--
психоэмоциональное состояние
--
безопасность жизнедеятельности
--
виховання
дошкільнят
--
воспитание дошкольников
Анотація:
Розглянуто проблему формування в дошкільників здатності до захисту власного здоров'я, вміння розуміти своє фізичне самопочуття та допомагати собі.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_2\6.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Знайти схожі
>
3.
Бєлєнька, Ганна
(доктор педагогічних наук; професор кафедри дошкільної освіти).
Відповідальність формуємо змалку / Г. Бєлєнька> // Дошкільне
виховання
. - 2014. -
№ 11
. - С. 12-17. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.100.51
Рубрики:
Моральне
виховання
Нравственное воспитание
Кл.слова (ненормовані):
формування відповідальності
--
моральна поведінка
--
моральне
виховання
--
емоції
--
мультфільми
--
формирование ответственности
--
моральное поведение
--
моральное воспитание
--
эмоции
--
мультфильмы
--
виховання
дошкільнят
--
воспитание дошкольников
Анотація:
Подано методичні поради для педагогів і батьків та оповідання для роздумів і бесід з дітьми щодо формування відповідальності у
дошкільнят
- одного з ключових напрямів морального
виховання
.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_11\6.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Дод.точки доступу:
Фасолько, Тетяна Степанівна (кандидат педагогічних наук; доцент) \про нього\; Хто за кого відповідає, оповідання \о произв.\
Знайти схожі
>
4.
Тарабасова, Л. Г.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Гуманістичні тенденції дошкільної освіти в Японії: теоретико-методологічні дослідження / Л. Г. Тарабасова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. -
№ 1
. - С. 34-39. - Бібліографія : С.38-39 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373.2
ББК
74.1
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Япония
Кл.слова (ненормовані):
кокоро
--
виховання
дітей
--
виховання
дошкільнят
--
воспитание детей
--
воспитание дошкольников
--
гармоничное развитие
--
гармонійний розвиток
--
групові цінності
--
групповые ценности
--
гуманизм
--
гуманистические тенденции образования
--
гуманистический принцип образования
--
гуманистическое воспитание
--
гуманізм
--
гуманістичне
виховання
--
гуманістичний принцип освіти
--
гуманістичні тенденції освіти
--
дошкільна освіта
--
дошкільне
виховання
--
дошкольное воспитание
--
дошкольное образование
--
зарубежное образование
--
зарубіжна освіта
--
компромисс
--
компроміс
--
образование в Японии
--
образовательные стратегии
--
освіта в Японії
--
освітні стратегії
--
система
виховання
--
система воспитания
--
ценностное ориентирование
--
ціннісне орієнтування
--
японская система воспитания
--
японська система
виховання
Анотація:
Досліджується японська система
виховання
дітей дошкільного віку, побудована на національних цінностях. Головний акцент в освітній стратегії Японії робиться на самоцінності кожної дитини, незалежно від її характеристик та здібностей. Мета навчання в яп онській освіті більш виховна ніж освітня, реалізується в ідеї "кокоро", що в перекладі з японської означає: серце, душа, розум, гуманізм. Цей принцип пронизує зміст всих програм, предметів та повсякденне життя. Основними цілями шкільного
виховання
япо нські педагоги визначають:
виховання
як благо для дитини.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)