Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=будущие учителя математики<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Демченко, Юлія (кандидат педагогічних наук; викладач кафедри методик дошкільної та початкової освіти ).
    Формування самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя математики у рамках дослідно-експериментальної роботи / Ю. Демченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 1/2. - С. 48-55 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
самоосвітня компетентність вчителя -- самообразовательная компетентность учителя -- майбутні вчителі математики -- будущие учителя математики -- педагогічні умови -- педагогические условия -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- дослідно-експериментальна робота -- опытно-экспериментальная работа -- критерії сформованості самоосвітньої компетентності -- критерии формирования самообразовательной компетентности -- показники сформованості самоосвітньої компетентності -- показатели формирования самообразовательной компетентности -- мотивація студентів -- мотивация студентов -- педагогічне стимулювання -- педагогическое стимулирование
Анотація: Розкрито зміст і особливості дослідно-експериментальної роботи щодо формування самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя математики під час професійної підготовки. Обгрунтовно, що формування самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя математики буде ефективним, зважаючи на вплив визначених та експериментально перевірених педагогічних умов.


Знайти схожі

2.


    Кугай, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри фізико-математичної освіти та інформатики).
    Застосування методів інтерактивного навчання для формуваня методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики / Н. Кугай // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 11. - С. 46-54. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
методи інтерактивного навчання -- методы интерактивного обучения -- интерактивное обучение -- інтерактивне навчання -- методологічні знання і вміння -- методологические знания и умения -- операційні числення -- операционное исчисление -- майбутні учителя математики -- будущие учителя математики -- індекс ставлення -- индекс отношения -- высшее образование -- вища освіта -- работа в малых группах -- робота у малих групах -- мікрофон -- микрофон -- приклади використання методів навчання -- примеры использования методов обучения -- навчальні предмети -- учебные предметы
Анотація: З'ясовано можливість і обґрунтовано доцільність використання методів інтерактивного навчання як ефективної методики формування методологічних знань і вмінь під час проведення занять з дисципліни "Операційне числення". Виявлено позитивний вплив методів інтерактивного навчання на ставлення студентів до навчальної дисципліни. Наведено приклади методологічних знань майбутнього педагога, які доцільно формувати під час вивчення дисципліни. Розглянуто сутність таких методів інтерактивного навчання, як "Робота у малих групах", "Мікрофон". Запропоновано приклади використання зазначених методів на заняттях із дисципліни "Операційне числення" та показано, як ці методи сприяють формуванню методологічних знань та умінь.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)