Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=асортимент<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-25 
1.


    Гаджиева, Амалия (Азербайджанский Государственный Экономический Университет).
    Анализ состояния и перспективы развития нефтеперерабатывающей промышленности Азербайджана / А. Гаджиева // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 53-56 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.7
Рубрики: Экономика
   Экономика развивающихся стран, 2001-2010 гг.

   Економіка

   Економіка країн, що розвиваються, 2001-2010 рр.

   Азербайджан
Кл.слова (ненормовані):
экономика развивающихся стран -- отрасли экономики -- нефтеперерабатывающая промышленность -- нефтяная промышленность -- нефтеперерабытывающие заводы -- нпз -- производство нефтепродуктов -- ассортимент нефтепродуктов -- добыча нефти -- статистика нефтеперерабатывающей промышленности -- економіка країн, що розвиваються -- галузі економіки -- нафтопереробна промисловість -- нафтова промисловість -- нафтопереробні заводи -- виробництво нафтопродуктів -- асортимент нафтопродуктів -- видобуток нафти -- статистика нафтопереробної промисловості
Анотація: Рассмотрены состояние и перспективы развития нефтеперерабатывающей промышленности Азербайджана, предложены альтернативные пути для эффективного функционирования нефтеперерабатывающих заводов и улучшения состояния нефтеперерабатывающей промышленности Азербайджана в целом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.
   65.304.25(УКР)-5
   К 67


    Корнієнко, Т. М. (здобувач; старший викладач; Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна").
    Моніторинг сучасного стану ринку хлібобулочних виробів / Т. М. Корнієнко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2012. - № 12. - С. 132-136 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25(УКР)-5 + 65.422.5(УКР)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности, 2006-2011 гг.

   Економіка харчової промисловості, 2006-2011 рр.

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
конкуренция -- конкуренція -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- региональная дифференциация -- регіональна диференціація -- стратегические отрасли -- стратегічні галузі -- товарный ассортимент -- товарний асортимент -- хлебобулочные изделия -- хлібобулочні вироби -- хлебопекарская отрасль -- хлібопекарська галузь -- экспорт хлеба -- експорт хліба -- продукты питания -- продукти харчування
Анотація: Розглянуто сучасний стан ринку хлібобулочних виробів, розкривається асортимент і обсяги випуску хлібобулочних виробів, зростання конкуренції на ринку збуту, нарощування експорту продукції.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Корнієнко, Т. М. (здобувач; старший викладач; Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна").
    Комплекс заходів для вдосконалення системи стратегічного управління якістю продукції на хлібопекарських підприємствах харчової промисловості / Т. М. Корнієнко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 2. - С. 170-174 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25(4УКР)-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
отраслевое лидерство -- галузеве лідерство -- управление качеством продукции -- управління якістю продукції -- персонал -- продуктовый ассортимент -- продуктовий асортимент -- производственное планирование -- виробниче планування -- производственные процессы -- виробничі процеси -- управленческие принципы -- управлінські принципи -- хлебопекарные предприятия -- хлібопекарські підприємства -- харчові підприємства -- пищевые предприятия
Анотація: Розглянуто комплекс заходів для вдосконалення системи стратегічного управління якістю продукції на хлібопекарських підприємствах, який є одним з основних важелів для забезпечення ефективного управління якістю виробництва хліба і хлібобулочних виробів у харчовій промисловості.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.


    Сіренко, О. О. (директор Яготинського маслозаводу).
    Майстри молочної справи з Яготина : інтерв'ю / О. О. Сіренко ; провела В. Халайджі // Упаковка : журнал для виробників та споживачів тари і упаковки. - 2013. - № 5. - С. 12-15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2225-2975
УДК
Рубрики: Масложирові підприємства
   Масложировые предприятия

   Упаковка

Кл.слова (ненормовані):
маслозаводи -- стратегії управління підприємством -- стратегии управления предприятием -- інноваційні технології -- инноваціионные технологии -- асортимент продукції -- ассортимент продукции -- особливості упаковки -- особенности упаковки -- интервью -- інтерв'ю
Анотація: Про передумови зростання Яготинського маслозаводу, його молочну продукцію та різновиди упаковки до неї.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Дод.точки доступу:
Халайджі, Вероніка (кандидат технічних наук); Яготинський маслозавод \о нем\

Знайти схожі

5.


    Семенова, Оксана (аспірантка ННДІУВІ).
    Асортимент виробів кустарів-шкіряників Середньої Наддніпрянщини в кінці ХІХ - першій половині ХХ століття [Текст] / О. Семенова // Українознавство : науковий, громадсько-політичний, культурно-мистецький, релігійно-філософський, педагогічний журнал. - 2013. - № 2. - С. 94-99. - Бібліогр.: с. 98-99. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2227-5959
ББК 63.5(4 укр)
Рубрики: Етнографія України, 19 ст. кін. - 20 ст. 1-а пол.
   Этнография Украины, 19 ст. кон. - 20 ст. 1-я пол.

   Україна
    Украина

    Наддніпрянщина

    Надднепрянщина

Кл.слова (ненормовані):
народні промисли -- народные промыслы -- кустрні промислм -- кустарные промыслы -- шкіряні промисли -- кожевенные промыслы -- овчинно-шубний промисел -- овчинно-шубный промысел -- сиром'ятна шкіра -- сыромятная кожа -- шевство -- портняжничество -- кушнірство -- кушнирство -- шапкарство -- кожухи прямоспинні -- шубы прямоспинные -- кожухи відрізні -- шубы отрезные -- шапки -- пояси -- пояса -- постоли -- лапти -- черевики -- ботинки -- чоботи-сап'янці -- сапоги-сапьянцы -- чоботи-чорнобривці -- сапоги-чернобрывцы -- декорування -- декорирование -- орнамент-квітка -- орнамент-цветок -- народная одежда -- народный костюм -- народний одяг -- народний костюм -- чоботярство -- сапожничество
Анотація: Типи народного шкіряного одягу, взуття та головних уборів в Україні на кінець ХіХ - початок ХХ століття.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (25.12.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Крещенко, Оксана Вікторівна (старший викладач кафедри обліку і аудиту Макіївського економіко-гуманітарного інституту; м.Макіївка; Україна).
    Товарні запаси як об'єкт управління у категорійному менеджменті / О. В. Крещенко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 2. - С. 492-500 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория стратегического управления

   Теорія стратегічного управління

Кл.слова (ненормовані):
ассортимент -- асортимент -- категорийный менеджмент -- категорійний менеджмент -- ритейл -- рітейл -- спрос -- попит -- товарные запасы -- товарні запаси
Анотація: Досліджено сутність об'єкта управління в категорійному менеджменті. Розроблено геометро-графічну модель товарної категорії за структурними складовими елементами асортименту, а також її аналітичну системну модель. Запропоновано геометро-графіко-аналітичну модель взаємодії пропозиції/асортименту товарних запасів і попиту у рітейлі, яка доводить центральну роль товарних запасів як об'єкта управління в категорійному менеджменті.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

7.


    Козлова, Ірина (магістр з маркетингу).
    Специфіка управління асортиментною політикою телевізійного каналу / І. Козлова // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 3. - С. 10-15 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
джерела інформаціїї -- источники информациии -- асортиментна політика -- ассортиментная политика -- асортимент телеканалів -- ассортимент телеканалов -- рекламодавці -- рекламодатели -- структура асортименту телеканалів -- структура ассортимента телеканалов -- телевізійні канали -- телевизионные каналы -- жанри програм телеканалів -- жанры программ телеканалов
Анотація: Стаття розкриває чинники, що впливають на управління асортиментною політикою телеканалу. У ній схематично зображена структура асортименту телеканалу та види і жанри програм.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

8.


    Семак, Б. Б. (доктор економічних наук; доцент; професор кафедри маркетингу ).
    Проблеми розвитку ринку текстильної сировини в Україні / Б. Б. Семак // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 57-60 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.305.7
Рубрики: Економіка
   Економіка легкої промисловості, 1990-2010 рр.

   Экономика

   Экономика легкой промышленности, 1990-2010 гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
ринки текстильної продукції -- асортимент -- текстильна сировина -- рослинні барвники -- якість текстильної сировини -- екологізація текстильної продукції -- льонарство -- рынки текстильной промышленности -- асортимент -- текстильное сырье -- растительные красители -- качество текстильного сырья -- экологизация текстильной продукции -- льноводство
Анотація: Розглянуто проблеми, притаманні нинішньому етапу розвитку вітчизняного ринку текстильної сировини. Запропоновано й обґрунтовано ряд механізмів, запровадження яких може справити позитивний вплив на функціонування цього ринку в Україні. Вивчено основні чинники, що визначають асортиментну структуру вітчизняного ринку текстильної сировини та його окремих сегментів – текстильних волокон, рослинних барвників і текстильно-допоміжних сполук. Окреслено шляхи екологізації та оптимізації асортименту основних видів текстильної сировини, підвищення рівня її якості, безпечності й конкурентоспроможності.


Знайти схожі

9.


    Гаваза, Є. В. (аспірант).
    Ринок органічної продукції та його інфраструктура: сучасний стан і перспективи розвитку / Є. В. Гаваза // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2014. - № 5. - С. 131-135 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка сільського господарства
   Экономика сельского хозяйства

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
сільськогосподарська продукція -- сельскохозяйственная продукция -- органічне виробництво -- органическое производство -- органічна продукція -- органическая продукция -- ринок органічної продукції -- рынок органической продукции -- асортимент органічної продукції -- ассортимент органической продукции -- ринкова інфраструктура -- рыночная инфраструктура -- ціни на органічну продукцію -- цены на органическую продукцию
Анотація: Проаналізовано сучасний стан ринку органічної продукції, зокрема рівня її доступності для кінцевого споживача з позицій наявності та наближеності місця продажу, пропонованого асортименту та ціни. Розглянуто збутову інфраструктуру ринку органічної продукції, зокрема: спеціалізовані магазини, супермаркети та інтернет-магазини. Здійснено порівняння закупівельних і роздрібних цін на органічну та традиційну продукцію, в результаті чого виявлено значне перевищення ціни органічної продукції над ціною традиційної в роздрібних торговельних точках. Обґрунтовано напрями розвитку ринку органічної продукції та його інфраструктури за допомогою реалізації продукції через кооперативи та, зокрема, за допомогою мережі автолавок, що дасть можливість налагодити ефективний збут, виключити зайвих посередників і спекулятивні цінові надбавки.


Знайти схожі

10.


    Козлова, Ірина (магістр з маркетингу).
    Процес управління асортиментом телеканалу / Ірина Козлова // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 4. - С. 63-70 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- асортиментна політика -- ассортиментная политика -- управління асортиментом -- управление ассортиментом -- планування асортименту -- планирование ассортимента -- формування асортименту -- формирование ассортимента -- асортиментна концепція -- ассортиментная концепция -- асортимент телеканалу -- ассортимент телеканала
Анотація: Узагальнено теоретичні положення та наукові дослідження щодо управління в галузі асортиментної політики підприємств. Представлено основні етапи управління асортиментом в телевізійному просторі. Графічно зображено та проаналізовано динаміку зміни загального телеперегляду протягом доби.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

11.


    Колумбет, О. П. (кандидат економічних наук; доцент; професор кафедри обліку та загальноекономічних дисциплін Відкритого міжналродного університету розвитку людини "Україна").
    Аналіз оборотних матеріальних активів у хлібопекарній галузі [Текст] : напрями дослідження науковців / О. П. Колумбет // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 5. - С. 183-186 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.052.5(4УКР) + 65.304.25(4УКР)-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Бухгалтерский учет в отраслях хозяйства

   Бухгалтерський облік в галузях господарства

   Финансы пищевой промышленности, 2003-2013 гг.

   Фінанси харчової промисловості, 2003-2013 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
анализ оборотных материальных активов -- аналіз оборотних матеріальних активів -- ассортимент -- асортимент -- организационные аспекты -- організаційні аспекти -- отраслевые рынки -- отраслевые рынки -- виробничі запаси -- производственные запасы -- управленческий анализ -- управлінський аналіз -- хлібопекарська галузь -- хлебопекарная отрасль -- хлібопекарські підприємства -- хлебопекарные производства
Анотація: Досліджено сучасний стан ринку хліба і хлібобулочних виробів в Україні. На основі проведеного дослідження виділені основні проблеми в діяльності хлібопекарських підприємств України. Обгрунтовано теоретичні положення та методичні рекомендації з управлінського аналізу оборотних матеріальних активів хлібопекарських підприємств для інформаційного забезпечення прийняття управлінських рішень.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

12.


    Баль, А. В. (студент магістратури КНУТД).
    Формування оптимального товарного асортименту ТОВ "Профремпостач" [Текст] / А. В. Баль, В. В. Бугас // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 12. - С. 147-150 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ, БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.421(4УКР)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли, 2012-2014 гг.

   Економіка торгівлі, 2012-2014 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
видовая дифференциация -- видова диференціація -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- конкурентоспособность предприятий торговли -- конкурентоспроможність підприємств торгівлі -- оптимальный ассортимент -- оптимальний асортимент -- потребительский рынок -- споживчий ринок -- рыночная конъюнктура -- ринкова кон'юнктура -- товарная политика -- товарна політика -- товарные номенклатуры -- товарні номенклатури -- управленческая методология -- управлінська методологія
Анотація: Розглянуто сутність товарного асортименту та його види. Розкрито методи управління товарним асортиментом. Досліджено склад товарного асортименту TOB «Профремпостач» та визначені шляхи удосконалення його формування.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Бугас, В.В. (асистент; КНУТД); Профремпоставка, ООО \о нем\

Знайти схожі

13.


    Труш, Юлія Леонідівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри прикладної економіки Національного університету харчових технологій України).
    Формування асортиментної політики на підприємстві [Текст] / Ю. Л. Труш, А. О. Гриценка // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 1. - С. 67-70 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
ассортимент продукции предприятий -- асортимент продукції підприємств -- инновационная продукция -- інноваційна продукція -- предприятия-производители -- підприємства-виробники -- сбытовые стратегии -- збутові стратегії -- терминология -- термінологія -- товарная политика предприятий -- товарна політика підприємств -- асортиментна політика підприємств -- ассортиментная политика предприятий -- эффективность управления ассортиментом продукции предприятий -- ефективність управління асортиментом продукції підприємств
Анотація: На сьогодні у розвитку вітчизняної економіки все більшого значення для виробників набуває управління асортиментом продукції, яку випускає підприємство, його якість, глибина та насиченість. Тому одним із головних напрямів діяльності підприємства є створення ефективної асортиментної політики. Велике значення цей напрям відіграє в умовах, коли до товарного асортименту з боку споживача висуваються досить високі вимоги щодо ціни, якості, дизайнерської упаковки, широти асортименту, а також реклами. Тож питання ефективного формування товарної політики є актуальним, адже саме товар є результатом діяльності підприємства, джерелом його прибутків та базою функціонування та розвитку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Гриценка, А.О. (студентка; Національний університет харчових технологій України)

Знайти схожі

14.


    Шаповал, О. Ф. (кандидат економічних наук; доцент Національного університету харчових технологій).
    Моделювання оптимального асортименту продукції підприємства [Текст] / О. Ф. Шаповал, Н. П. Скригун, Л. О. Коннова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 2. - С. 75-78 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
аналитические методы -- аналітичні методи -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- ассортиментные концепции -- асортиментні концепції -- продукция предприятий -- продукція підприємств -- методы оптимизации -- методи оптимізації -- оптимальность ассортимента -- оптимальність асортименту -- асортимент підприємств -- ассортимент предприятий -- поэтапный расчет -- поетапний розрахунок -- товарные ассортименты -- товарні асортименти -- экономико-математические методы -- економіко-математичні методи -- экономическая эффективность -- економічна ефективність
Анотація: Наведені результати дослідження товарного асортименту продукції підприємства та його моделювання на основі використання аналітичних і економіко-математичних методів з метою визначення оптимального асортименту продукції підприємства. Запропонована методика поетапного розрахунку оптимальної структури асортименту продукції за обґрунтованими критеріями економічної ефективності використання основних видів ресурсів та діяльності підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Скригун, Наталія Петрівна (доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук); Коннова, Л.О. (старший викладач Національного університету харчових технологій); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

15.


    Бєлова, Т. Г. (кандидат економічних наук.; доцент; Національний університет харчових технологій; Україна).
    Потенціал сучасних видів маркетингу та його розвиток [Текст] / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайноченко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 2. - С. 78-82. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
ассортимент -- асортимент -- выпускаяемая продукция -- продукція, що випускається -- инновации в маркетинге -- інновації в маркетингу -- креативный маркетинг -- креативний маркетинг -- потенциальные возможности -- потенційні можливості -- предприятия-производители -- підприємства-виробники -- сбытовые стратегии -- збутові стратегії -- событийный маркетинг -- подієвий маркетинг -- терминология -- термінологія -- товарная политика -- товарна політика -- творческий маркетинг -- творчій маркетинг -- управленческая эффективность -- управлінська ефективність -- холистический маркетинг -- холістичний маркетинг -- эмоциональный маркетинг -- емоційний маркетинг
Анотація: Обґрунтовано необхідність застосування нових підходів у маркетинговій діяльності. Розкрито потенціал сучасних видів маркетингу. Розглянуто різновиди та сутність сучасних видів маркетингу. Доведено позитивний вплив інструментів сучасного маркетингу на результати діяльності підприємства. Запропоновано заходи щодо підвищення дієвості та по¬тенціалу сучасного маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Крайноченко, О.Ф. (кандидат економічних наук; доцент Національного університету харчових технологій); Оболонь, украинское акционерное общество по производсиву пива \о нем\

Знайти схожі

16.


    Грищенко, Іван Михайлович.
    Дяльність вітчизняних хутропереробних підприємств. / І. М. Грищенко, А. Г. Данилкович, О. Р. Мокроусова // Легка промисловість. - 2016. - № 1. - С. 7-9 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Продовження. Початок у №4 за 2015 р. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Легка промисловість
   Хутрове виробництво

   Легкая промышленность

   Меховое производство

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
хутрова індустрія -- меховая индустрия -- хутропереробні підприємства -- мехоперерабатываемые предприятия -- хутрова сировина -- меховое сырье -- обсяги виробництва -- объемы производства -- перероблювана сировина -- переработанное сырье -- давальницька сировина -- давальческое сырье -- хутрові вироби -- меховые изделия -- асортимент хутрових виробів -- ассортимент меховых изделий
Анотація: Висвітлюється діяльність найпотужніших хутропереробних підприємств України.


Дод.точки доступу:
Данилкович, Анатолій Григорович; Мокроусова, О.Р.; ВАТ "Хутрофырма "Тисмениця" \о ней\; Тисмениця, хутрофірма \о ней\

Знайти схожі

17.


    Кулік, Т. І.
    Аналіз ринку взуття із полімерниз матеріалів / Т. І. Кулік, Б. М. Злотенко // Легка промисловість. - 2016. - № 2. - С. 28-33 : фот. цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Легкая промышленность
   Взуттєве виробництво

   Легка промисловість

   Обувное производство

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
полімерні матеріали -- полимерные материалы -- ринки взуття -- рынки обуви -- матеріали для виготовлення взуття -- материалы для изготовления обуви -- асортимент взуття -- ассортимент обуви -- полімерна підошва -- полимерная подощва
Анотація: Розглянуто сучасне взуття, що виготовляється з використанням полімерних матеріалів.


Дод.точки доступу:
Злотенко, Борис Миколайович

Знайти схожі

18.


    Матвієнко, О. В.
    Аналіз методів оцінки якості взуття і шкір для верху взуття [Электронный ресурс] / О. В. Матвієнко, А. І. Бабич, В. П. Кернеш // Технології та дизайн. - 2016. - № 3 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Взуттєве виробництво
   Обувное производство

Кл.слова (ненормовані):
якість взуття -- метод оцінки якості взуття -- асортимент взуття -- шкіра для верху взуття -- качество обуви -- кожа для верха обуви -- ассортимент обуви -- метод оценки качества обуви
Анотація: Досліджено методи оцінки якості взуття і шкір для верху взуття. Показано, що конкурентоспроможність товарів знаходиться в прямій залежності від якості виробленої продукції.
Исследованы методы оценки качества обуви и кож для верха обуви. Показано, что конкурентоспособность товаров находится в прямой зависимости от качества продукции.
In the article the methods of assessing the quality of shoes and leather for shoe uppers. It is shown that the competitiveness of goods is directly dependent on the quality of products.


Дод.точки доступу:
Бабич, А. І.; Кернеш, В. П.

Знайти схожі

19.


    Задворняк, Степан.
    Зберігаємо та приумножуємо кавові традиції / С. Задворняк ; вів бесіду В. Кривошей // Упаковка. - 2017. - № 4. - С. 10-13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Харчові виробництва
   Виробництво смакових продуктів

   Пищевые производства

   Производство вкусовых продуктов

Кл.слова (ненормовані):
інтерв'ю -- интервью -- виробництво кави -- производство кофе -- історія підприємств -- история предприятий -- компанії -- компании -- продукція компаній -- продукция компаний -- асортимент кави -- ассортимент кофе -- пакувальні матеріали -- упаковочные материалы -- упаковка кави -- упаковка кофе
Анотація: Історія та сьогодення підприємства "Віденська кава" - одного з найбільших виробників кави в Україні.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\\Упаковка_2017_4\3.pdf

Дод.точки доступу:
Кривошей, В. М. (кандидат хімічних наук; ІАЦ "Упаковка"; м. Київ); Віденська кава, компанія \про неї\

Знайти схожі

20.


    Шийко, Яна (главный химик).
    Компания "Люкс-Х" ориентирована на клиента / Я. Шийко, Е. Скотаренко ; беседовала В. Халайджи // Упаковка. - 2017. - № 4. - С. 22-25 : цв.ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Полиграфическая промышленность
   Типографское дело в целом

   Поліграфічна промисловість

   Друкарська справа в цілому

Кл.слова (ненормовані):
интервью -- інтерв'ю -- компании -- компанії -- упаковочные материалы -- пакувальні матеріали -- упаковочные клеи -- пакувальні клеї -- этикетировочные клеи -- етикетировочні клеї -- ассортимент клеев -- асортимент клеїв -- сервисное обслуживание -- сервісне обслуговування
Анотація: Речь идет о работе компании "Люкс-Х", удача и успехах, а также об ассортименте упаковочных клеев, которые выпускает компания.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\\Упаковка_2017_4\6.pdf

Дод.точки доступу:
Скотаренко, Елена (руководитель отдела маркетинга); Халайджи, В. В. (кандидат технических наук; ИАЦ "Упаковка"; Киев); НПП "Люкс-Х", компания \о ней\; Люкс-Х, компания \о ней\

Знайти схожі

 1-20    21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)