Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=facebook<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-26 
1.


    Романуха, Зоя (аспірантка Рівненського державного гуманітарного університету).
    Університетські бібліотеки України в соціальних мережах / З. Романуха // Бібліотечний вісник : науково-теоретичний та практичний журнал. - 2014. - № 1. - С. 12-16. - Бібліогр. наприкінці ст., 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ
УДК
ББК 78
Рубрики: Бібліотечна справа
   Библиотечное дело

   Україна
    Украина

    Рівне

    Ровно

Кл.слова (ненормовані):
соціальні мережі -- социальные сети -- університетські бібліотеки -- университетские библиотеки -- Facebook -- В Контакте -- Twitter -- блоги -- реклама библиотек -- реклама бібліотек
Анотація: Проаналізовано основні напрями та шляхи подальшого удосконалення взаємодії вітчизняних університетських бібліотек і соціальних мереж.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Рівненський державний гуманітарний університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.
Шифр: И5/2014/3
   Журнал

Інтелектуальна власність в Україні. - ISSN 1608-6422
2014р. № 3
Зміст:
Абдуліна, І. В очікуванні змін / І. Абдуліна. - С.4-8
Левова, И. Права Интернет-пользователей: Россия и мир / И. Левова, Г. Шуклин, Д. Винник. - С.9-14
Андрощук, Г. Електронні книги та авторські права / Г. Андрощук. - С.15-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Шенкаренко, М. Основні показники діяльності у сфері промислової власності України у 2013 році / М. Шенкаренко. - С.24-30 : диагр., табл.
Луценко, Ф. Сучасний погляд на проблему визначення патентоздатних об'єктів в Україні / Ф. Луценко. - С.31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Селіванов, М. Істотні умови договору комерційної концесії / М. Селіванов. - С.39-43
"Facebook" vs "Parobook" : недобросовісна конкуренція? (за матеріалами рішення Апеляційної палати ОНІМ). - С.44-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Льгова, М. Унітарний патент - перспективи, проблеми, введення в дію / М. Льгова. - С.53-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Тараненко, І. Інтелектуальні права творчих працівників: українські мультиепохальні реалії / І. Тараненко. - С.58-61
Горбик, Ю. Роль Державної служби інтелектуальної власності України у захисті прав на об'єкти прмислової власності / Ю. Горбик. - С.61-63
Нефьодов, О. Щодо розміру плати за користування інтелектуальною власністю / О. Нефьодов. - С.64-68
На засіданні Громадської ради при ДСІВ України. - С.69-70
Шпак, Ю. Змістовно, актуально, професійно / Ю. Шпак. - С.70-71
Шпак, Ю. Семінар-практикум "Все про роялті для підприємців" / Ю. Шпак. - С.71-74
ФАС загрожує штрафом виробникам "Вія" за рекламу горілки. - С.74-75
В Італії вводяться нові правила боротьби з інтернет-піратством. - С.76-77
Розробки, які зробили революцію в біотехніці. - С.77-78
Изменение стратегии доменного пространства. - С.79
Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


   
    "Facebook" vs "Parobook" : недобросовісна конкуренція? (за матеріалами рішення Апеляційної палати ОНІМ) // Інтелектуальна власність в Україні. - 2014 г. - № 3. - С. 44-52. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- Facebook -- Parobook -- інтернет -- интернет -- соціальні мережі -- социальные сети -- троговельні марки -- торговые марки -- недобросовісна конкуренція -- недобросовестная конкуренция -- апеляція -- апеляция
Анотація: Проаналізовано результати роботи Апеляційної палати Бюро з гармонізації на внутрішньому ринку ЄС щодо апеляційної скарги, яку подала компанія Facebook на компанію Parobook.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Facebook, соціальна мережа \про неї\; Parobook, соціальна мережа \про неї\; Апеляційна палата Бюро з гармонізації на внутрішньому ринку ЄС \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

4.


    Шваб, М. А.
    Соціальні медіа як інструмент позиціонування діяльності молодіжних неурядових організацій / М. А. Шваб // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 11. - С. 86-90. - Література : С.89-90 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 76.0
Рубрики: Засоби масової інформації
   Средства массовой информации

Кл.слова (ненормовані):
Facebook -- Twitter -- Youtube -- блоги -- блогинг -- ВКонтакне -- засоби масової інформації -- ЗМІ -- коммуникация -- комунікація -- микроблоги -- мікроблоги -- молодёжные неправительственные организации -- молодежные организации -- молодіжні неурядові організації -- молодіжні організації -- неправительственные организации -- неурядові організації -- СМИ -- социальные медиа -- социальные сети -- соціальні медіа -- соціальні мережі -- средства массовой информации
Анотація: У статті йдеться про особливу популярність соціальних медіа серед молоді в умовах стрімкого розвитку інформ аційних технологій. Автор наголошує, що сьогодні соціальні медіа є основним онлайн-каналом комунікації серед молодого покоління, про що слід враховувати при створенні зовнішніх комунікацій молодіжними неурядовими організаціями. Автор аналізує різні інструменти соціальних медіа, серед яких блоги, мікроблоги (Twitter), соціальні мережі (Facebook, ВКонтакте), відеохостинги (Youtube) тощо.


Знайти схожі

5.


    Зюзиков, Андрей.
    Рекламные возможности Facebook - как увеличить свои продажи [Текст] / А. Зюзиков // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 1. - С. 27-30 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
интернет-продажи -- социальные сети -- увеличение продаж -- реклама в интернете -- эффективность рекламы -- рекламные объявления -- ремаркетинг -- таргетинг -- інтернет-продаж -- соціальні мережі -- збільшення продажів -- реклама в інтернеті -- ефективність реклами -- рекламні оголошення -- інтернет-торгівля -- интернет-торговля
Анотація: Рассмотрены новые способы увеличения продаж через Интернет с использованием социальных сетей, в частности Facebook. Показана эффективность рекламы и рекламных объявлений в Facebook, их возможности и особенности.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

6.


    Брага, Ірина (кандидат філологічних наук; Сумський державний педаггогічний університет ім. Антона Макаренка).
    "Клуб бойового суржику", або Українсько-російський суржик у соціальній мережі Facebook [Текст] / І. Брага // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2015. - № 5. - С. 32-34. - Библиогр.: с. 34. - Продовження у №6 за 2015 рік. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
ББК 81.2(4 Укр)
Рубрики: Українська мова
   Украинский язык

Кл.слова (ненормовані):
украинско-русский суржик -- українсько-російський суржик -- мовна поведінка -- языковое поведение -- вибір мовного коду -- выбор языкового кода -- ставлення до мови -- отношение к языку -- інтернет-користувачі -- интернет-пользователи -- функції суржика в інтернет-спілкуванні -- функции суржика в интернет-общении -- використання суржика в інтернет-спілкуванні -- использование суржика в интернет-общении -- прийоми конструювання суржика -- приемы конструирования суржика -- графічна передача суржика -- графическая передача суржика -- фонетичні особливості суржика -- фонетические особенности суржика
Анотація: Аналіз особливостей використання суржика в інтернет-спілкуванні, здійснений на матеріалі сторінки В. Чепиноги у мережі "Facebook".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Чепинога, Віталій (інтернет-дописувач) \о нем\

Знайти схожі

7.


    Брага, Ірина (кандидат філологічних наук; Сумський державний педаггогічний університет ім. Антона Макаренка).
    "Клуб бойового суржику", або Українсько-російський суржик у соціальній мережі Facebook [Текст] / І. Брага // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2015. - № 6. - С. 35-38. - Библиогр.: с. 38. - закінчення, поч. у № 5 за 2015 рік. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
ББК 81.2(4 Укр)
Рубрики: Українська мова
   Украинский язык

Кл.слова (ненормовані):
украинско-русский суржик -- українсько-російський суржик -- мовна поведінка -- языковое поведение -- вибір мовного коду -- выбор языкового кода -- ставлення до мови -- отношение к языку -- інтернет-користувачі -- интернет-пользователи -- функції суржика в інтернет-спілкуванні -- функции суржика в интернет-общении -- використання суржика в інтернет-спілкуванні -- использование суржика в интернет-общении -- прийоми конструювання суржика -- приемы конструирования суржика -- графічна передача суржика -- графическая передача суржика -- фонетичні особливості суржика -- фонетические особенности суржика -- лексика -- лексичні особливості суржика -- лексические особенности суржика -- фразеологічні особливості суржика -- фразеологические особенности суржика -- граматичні особливості суржика -- грамматические особенности суржика -- ставлення до суржика -- отношение к суржику -- ставлення до носіїв суржика -- отношение к носителям суржика
Анотація: Аналіз особливостей використання суржика в інтернет-спілкуванні, здійснений на матеріалі сторінки В. Чепиноги у мережі "Facebook".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Чепинога, Віталій (інтернет-дописувач) \о нем\; Рєпка клуб (або шонеясно?!), група у соціальній мережі "Facebook" \о ней\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (26.06.2015р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.


   
    Google почав інформувати про порушення авторських прав [Електронний ресурс] // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 5. - С. 69. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Роcія
    Россия

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- аудіопіратство -- аудиопиратство -- порушення авторських прав -- нарушение авторских прав -- легальний контент -- легальный контент -- легальні відеосервіси -- легальные видеосервисы
Анотація: Про прийняття перших судових рішень з питань діяльності музичних Інтернет-піратів в Россії.


Дод.точки доступу:
Google, компанія \про неї\; Мосміськсуд \про нього\; Роскомнадзор \про нього\; J'son & Partners, колсантингова компанія \про неї\; Facebook, соціальна мережа \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

9.


    Зюзиков, Андрей (специалист по продвижению бизнеса в социальной сети ).
    Возможности ремаркетинга на Facebook [Текст] / Андрей Зюзиков // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 2. - С. 54-60 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
ремаркетинг -- Facebook -- интернет-магазины -- інтернет магазини -- интернет-продажи -- інтернет-продажі -- реклама -- интернет-инструменты -- інтернет-інструменти -- соціальні мережі -- социальные сети -- рекламні інструменти -- рекламные инструменты
Анотація: Рассматривается такой рекламный инструмент, как ремаркетинг в социальных сетях. Такой вид рекламы позволяет создавать Google, Яндекс, ВКонтакте и, конечно, Facebook. Соответственно, если посетитель зарегистрирован в Facebook и он посетил ваш сайт, вы можете нацелить на него рекламные объявления внутри данной социальной сети.


Знайти схожі

10.


   
    Позиція по законопроекту щодо захисту в Інтернет // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 8. - С. 59-60. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Інтернет

   Интернет

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- Інтернет -- Интернет -- захист авторського права -- защита авторского права -- суміжні права -- смежные права -- YouTube -- Facebook
Анотація: Розглянуто пропозиції по законопроекту щодо захисту в Інтернет.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту авторського права і суміжних прав у мережі Інтеренет, законопроект \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

11.


    Зюзиков, Андрей.
    Как выстроить воронку продаж с помощью Facebook [Текст] / Андрей Зюзиков // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 42-45 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- Інтернет -- Интернет -- маркетологи -- продажи -- продаж -- клиенты -- клієнти -- воронка продаж -- код ремаркетинга
Анотація: Предложено как продавать с помощью Facebook.


Дод.точки доступу:
Facebook, социальная сеть \о ней\

Знайти схожі

12.


    Зюзиков, Андрей (специалист по продвижению бизнеса).
    Три кейса продаж с помощью Facebook [Текст] / Андрей Зюзиков // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 6. - С. 51-57 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
продажа товаров -- продаж товарів -- продаж послуг -- продажа услуг -- кейси продаж -- Facebook -- реклама в Интернет -- реклама в Інтернет -- рекламные объявления -- рекламні об'яви -- социальные сети -- соціальні мережі -- схемы продаж -- схеми продажу -- Інтернет маркетинг -- тренинги
Анотація: Рассмотрено три примера организации продаж услуг и товаров разной ценовой категории через Facebook: продажи через контент (розничные товары интернет-магазина электроники), продажи «в лоб» (тренинги для женщин) и продажи через сайты блогеров.


Знайти схожі

13.


    Янкова, Світлана.
    Нові стандарти ЄС щодо захисту даних / С. Янкова // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 12. - С. 62. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Інтернет

   Интернет

   Україна
    Украина

    Європа

    Европа

    США

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- Інтернет -- Интернет -- стандарти -- стандарты -- захист даних -- защита данных -- користувачі -- пользователи -- пошукові системи -- поисковые системы -- соцмережі -- соцсети -- персональні дані -- персональные данные -- Google -- Facebook -- Snapchat -- Instagram
Анотація: Стаття присвячена єдиним стандартам захисту даних в Інтернеті, які схвалені Євросоюзом і опубліковані на сайті Єврокомісії в Україні.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Єврокомісія \про неї\; Верховна Рада України \про неї\; Міністерство економічного розвитку і торгівлі \про нього\; Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту авторського права і суміжних прав у мережі Інтернет, проект Закону України \о произв.\; Про державну підтримку кінематографії в Україні, проект Закону України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

14.
Шифр: И5/2016/9
   Журнал

Інтелектуальна власність в Україні. - ISSN 1608-6422
2016р. № 9
Зміст:
Гірний, Ю. До Концепції реформування інтелектуальної власності / Ю. Гірний. - С.4-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Дубинський, М. Реформування системи інтелектуальної власності: нові можливості чи нові проблеми / М. Дубинський. - С.7-10
Ступак, С. "Реформа" ринку колективного управління авторським і суміжними правами в Україні / С. Ступак. - С.10-21
Ситцевой, В. Плагіат та християнська мораль / В. Ситцевой. - С.22-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Ступак, С. Цивільний оборот об'єктів суміжних прав / С. Ступак. - С.23-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Бурова, О. Деякі аспекти застосування МПК на сучасному етапі розвитку технологій / О. Бурова. - С.29-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Андрощук, Г. Економіка спільної участі: аспекти інтелектуальної власності / Г. Андрощук. - С.34-38. - Бібліогр. в кінці ст.
За результатами роботи Апеляційної палати Державної служби інтелектуальної власності України. - С.39-52
Медиа-пиратство в развивающихся экономиках. - С.53-63
Консультує Сергій Рябенко. - С.64-66
Свято винахідника і раціоналізатора. - С.67-69
Резолюція Конференції "Роль та місце винахідництва в інноваційному розвитку України". - С.70-71
Facebook відкриває свій інтернет-ринок. - С.72
ЄС хоче змусити Google і Facebook платити видавцям за контент. - С.72
В ЄС мають намір посилити безпеку і конфіденційність роботи інтернет-компаній. - С.72-73
Прощавай, анонімність. ФСБ бере інтернет під контроль. - С.73
Інтернет з Китаю. - С.74
Васильєв, О. База даних відомостей про патенти та заявки на винаходи і корисні моделі Німеччини / О. Васильєв. - С.75
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.


   
    Facebook відкриває свій інтернет-ринок // Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 9. - С. 72 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Інтернет

   Интернет

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- Інтернет -- Интернет -- Facebook -- Marketplace -- соціальні мережі -- социальные сети -- авторське право -- авторское право -- Google
Анотація: Соціальна мережа Facebook запустила новий сервіс під назвою Marketplace.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

16.


   
    ЄС хоче змусити Google і Facebook платити видавцям за контент // Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 9. - С. 72 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Інтернет

   Интернет

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- Інтернет -- Интернет -- Google -- Facebook -- авторське право -- авторское право -- соціальні мережі -- социальные сети -- реформа авторського права -- реформа авторского права
Анотація: Реформа авторського права в Інтернеті, над якою працює Єврокомісія, може привести до того, що сайти типу Google або Facebook будуть зобов'язані платити за контент видавцям.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Єврокомісія \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

17.


   
    В ЄС мають намір посилити безпеку і конфіденційність роботи інтернет-компаній // Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 9. - С. 72-73 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтернет
   Интернет

Кл.слова (ненормовані):
Інтернет -- Интернет -- Google -- Facebook -- Skype -- WhatsApp -- конфіденційність -- конфиденциальность -- телекомунікаційна галузь -- телекоммуникационная отрасль -- безпека -- безопасность -- інтернет-компанії -- интернет-компании -- приватність -- приватность
Анотація: Розглянуто намагання Євросоюзу, який націлився на посилання безпеки і конфіденційності в телекомунікаційній галузі.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Європейський Союз \про неї\; Microsoft, компанія \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

18.


    Зюзиков, Андрей (специалист по продвижению бизнеса).
    Прямые эфиры - тренд маркетинга на Facebook / А. Зюзиков // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 4. - С. 33-37 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
онлайн-видеовещание -- онлайн-видеотрансляции -- потенциальные клиенты -- узнаваемость торговой марки -- торговое преимущество -- маркетологи -- использование прямых эфиров -- бизнес-страницы Facebook -- онлайн-відеомовлення -- онлайн-відеотрансляції -- потенційні клієнти -- пізнаваність торгової марки -- торгова перевага -- використання прямих ефірів -- бізнес-сторінки Facebook -- социальные сети -- соціальні мережі
Анотація: Посвящено новым возможностям Facebook. С весны 2016 г. на всех бизнес-страницах и личных профилях Facebook появился новый вид публикации с возможностью вести онлайн-видеотрансляцию для подписчиков и друзей. Благодаря этому Ваша компания может стать собственным СМИ, тем самым привлекая внимание новых потенциальных клиентов, повышать узнаваемость торговой марки и создавать информационное преимущество перед конкурентами. В статье пошагово рассказано, как такие видеотрансляции запускать, что при этом важно знать маркетологу и как прямые эфиры использовать.


Знайти схожі

19.


    Башинська, Ірина Олександрівна (кандидат економічних наук; провідний викладач кафедри обліку, аналізу і аудиту Одеського національного політехнічного університету; м.Одеса).
    Використання SMM промисловими підприємствами [Текст] / Ы. О. Башинська // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 360-369 : табл., кол.іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.304.15(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика машиностроительной промышленности

   Економіка машинобудівельної промисловості

   Маркетинговые коммуникации

   Маркетингові комунікації

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии -- інноваційні технології -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- маркетинг в соціальних мережах -- маркетинг в социальных сетях -- исследовательская методология -- дослідницька методологія -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- организационные инновации -- організаційні інновації -- практические рекомендации -- практичні рекомендації -- промышленные предприятия -- промислові підприємства -- машиностроительные предприятия -- машинобудівні підприємства -- репутационный менеджмент -- репутаційний менеджмент -- SMM-специалисты -- SMM-спеціалісти -- социальные сети -- соціальні мережі -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- целевые аудитории -- цільові аудиторії
Анотація: Розглянуті найбільш популярні у світі та в Україні соціальні мережі. Надано їхню порівняльну характеристику та обрано найбільш придатні з них для використання промисловими підприємствами. Проаналізовано активність машинобудівних підприємств України в соціальних мережах та розроблено рекомендації щодо практичного використання соцмереж: визначення цільової аудиторії підприємства, SMM-спеціаліста та оцінювання результатів роботи соцмереж для підприємства.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
АвтоКрАЗ, кременчугская компания транспортного машиностроения \о нем\; Антонов, украинское самолетостроительное государственное предприятие \о нем\; LinkedIn, социальная информационная сеть \о ней\; Facebook, социальная информационная сеть \о ней\

Знайти схожі

20.


    Бєлікова, Юлія (к. соц. н. ; доцент ; доцент кафедри управління соціальними комунікаціями).
    Вплив розширення кнопки "Like" Facebook на оцінювання ефективності СММ кампанії [Текст] / Ю. Бєлікова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 3. - С. 13-17 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
соціальні мережі -- оцінка ефективності -- соціальні медіа маркетингові кампанії -- веб аналітика -- моніторинг соціальних мереж -- автоматичний моніторинг емоцій -- прогнозування споживчої поведінки -- промокоди -- социальные сети -- оценка эффективности -- социальные медиа маркетинговые кампании -- веб аналитика -- мониторинг социальных сетей -- автоматический мониторинг эмоций -- прогнозирование потребительского поведения -- промокоды -- кнопка "Like" -- Facebook
Анотація: Автор досліджує появу, розвиток та розширення функцій кнопки "Like" Facebook, а також її вплив на оцінювання ефективності соціальних медіа маркетингових кампаній.


Знайти схожі

 1-20    21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)