Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=Direct Marketing-ові заходи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Соломянюк, Наталія Миколаївна (кандидат економічних наук; Національний універститет харчових технологій).
    Тенденції розвитку рекламно-комунікаційного ринку України / Н. М. Соломянюк // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2014. - № 7. - С. 20-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
зовнішня реклама -- внешняя реклама -- рекламний ринок -- рекламный рынок -- медіа реклама -- медиа реклама -- маркетингові сервіси -- маркетинговые сервисы -- медіа агенції -- медиа агентства -- рекламно-комунікаційний ринок -- рекламно-коммуникационный рынок -- біллінг -- биллинг -- Direct Marketing-ові заходи
Анотація: Досліджено рекламний ринок України як комплексу попиту на рекламні послуги і конкурентні пропозиції. Проаналізовано обсяг зовнішньої реклами України, обсяг медіа реклами, обсяг маркетингових сервісів, обсяг Direct Marketing-ових заходів протягом періоду 2012 - прогноз 2014 років. Згруповано підрядників (консалтингові агенції), які спеціалізуться на рекламно-комунікаційних видах діяльності на оснві значення індикативного біллінгу, цінової політики, рейтингів та ефективності реалізованих проектів.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)