Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інформаційно-комунікаційний простір<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Мандзюк, Олег (кандидат юридичних наук; голова Інституту стратегічних ініціатив Глобальної організації союзницького лідерства).
    Цілі і завдання аналітичної діяльності у сфері інформаційних відносин [Текст] / О. Р. Мандзюк // Підприємництво, господарство і право : Науково-практичний господарсько-правовий журнал. - 2018. - № 1. - С. 110-113 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 73г
Рубрики: Культура
   Теория научно-информационной деятельности

   Теоря науково-інформаційної дяльності

Кл.слова (ненормовані):
аналитика -- аналітика -- аналитическая деятельность -- аналітична діяльність -- информационно-коммуникативное пространство -- інформаційно-комунікаційний простір -- информационные отношения -- інформаційні відносини -- информация -- інформація -- осложняющие факторы -- ускладнюючі фактори -- правовое регулирование -- правове регулювання -- функциональные задачи -- функціональні задачі -- целевая направленность -- цільова спрямованість
Анотація: Розглянуто поняття діяльності в цілому, а також аналітичної діяльності зокрема. Автором надано визначення поняття діяльності, визначено групи цілей та відповідно до них основні завдання аналітичної діяльності у сфері інформаційних відносин. Запропоновано авторське бачення причин такого бурхливого розвитку аналітичної діяльності. Виокремлено методологічні, наукові, інноваційні, політичні, соціокультурні й освітньо-виховні, ментальні, економічні, регуляторні, а також прагматичні групи цілей аналітичної діяльності у сфері інформаційних відносин. Сформульовано характеристики цілей аналітичної діяльності. Робиться висновок, що цілі і завдання аналітичної діяльності у сфері інформаційних відносин характеризуються своєю багатогранністю, ієрархічністю, суб’єктною й об’єктною багатоплановістю. Всебічне їх усвідомлення відкриває широкі можливості для успішного здійснення управлінської діяльності в цій галузі, а також виявлення тих аспектів, що потребують правового регулювання.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

2.


    Решетілова, О. М.
    Особливості використання паблік рилейшнз в інформаційно-комунікаційному просторі / О. М. Решетілова, А. В. Трофімчук // Вчені записки кафедри документознавства та інформаційної діяльності (КДІД) : зб. наук. праць / Нац. металург. акад. України. - Дніпро, 2021. - Вип. 3. - С. 19-25. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Реклама
   Інформаційні технології

   Информационные технологии

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна комунікація -- информационная коммуникация -- паблік рилейшнз -- паблик рилейшнз -- інформаційно-комунікаційний простір -- информационно-коммуникационное пространство -- інформаційне суспільство -- информационное общество


Дод.точки доступу:
Михайлюк, О. В. \ред.\; Трофімчук, А. В.; Національна металургійна академія України
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)