Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інтегроване навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.


    Мхитарян, Ольга (аспірантка; Миколаїв).
    Провідні принципи формування літературних знань та умінь в учнів з низьким рівнем навчальних досягнень / Ольга Мхитарян // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 11-15. - Бібліографія : С.14-15 : 27 назв. - В обл. библиотеке
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
важкі діти -- дети с низким уровнем учебных достижений -- діти з низьким рівнем навчальних досягнень -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- качество образования -- корекційна педагогіка -- корекційна психологія -- коррекционная педагогика -- коррекционная психология -- литературное образование -- литературные знания -- литературные умения -- літературна освіта -- літературні знання -- літературні уміння -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические принципы -- методичні принципи -- отстающие ученики -- педагогический оптимизм -- педагогический такт -- педагогічний оптимізм -- педагогічний такт -- принципи навчання -- принципы обучения -- слабовстигаючі діти -- слабоуспевающие дети -- трудные дети -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- якість освіти
Анотація: Шляхи підвищення якості літературної освіти школярів. Системний аналіз загальнодидактичних і власне методичних принципів вивчення літератури в школі, а також засад корекційної психології й педагогіки навчання слабовстигаючих і "важких" дітей.


Знайти схожі

2.


    Мітрясова, О. П.
    Стратегічні засади конструювання змісту хімічної освіти у вищій школі / О. П. Мітрясова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 104-111. - Бібліографія : С.111 : 8 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- высшая школа -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- принципи навчання -- принципы обучения -- содержание образования -- химическое образование -- хімічна освіта
Анотація: Визначаються принципи та категорії, на підставі яких конструюється зміст хімічної освіти у вищій школі в рамках інтегрованого підходу, а саме принципи системності, еволюціонізму, історичності тощо.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Зайцева, Л. І.
    Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 27-37. - Бібліографія : С.37 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход -- деятельностный подход в обучении -- діяльнісний підхід -- діяльнісний підхід в навчанні -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- личность -- навчальний процес -- навчання -- обучение -- особистість -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- психодидактика -- развитие личности -- розвиток особистості -- середня освіта -- среднее образование -- стратегия обучения -- стратегія навчання -- учебный процесс -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка базується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного та інтегрованого. Метою діяльнісного підходу є формування наукового знання; компетентнісного - розв'язування п редметно-перетворювальних практичних задач; інтегрованого - формування цілісного уявлення про об'єкт вивчення на основі діяльностей, породжених усіма його властивостями. Синтез цих підходів є оптімальною суб'єктною основою для розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості.


Знайти схожі

4.


    Осницька, Тетяна (учитель української мови і літератури; Березнівський лісовий коледж; Рівненська область).
    Інтеграція вивчення усної народної поетичної творчості та музики на уроках української літератури в основінй школі / Т. Осницька // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 5. - С. 37-43. - Бібліографія : С.43 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення фольклору в школі -- изучение фольклора в школе -- интегрированное обучение -- интегрированные уроки -- інтегроване навчання -- інтегровані уроки -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- музичний фольклор -- музыкальный фольклор -- украинский фольклор -- український фольклор
Анотація: Розглянуто питання інтегрованого вивчення усної народної поетичної творчості й музики на уроках української літератури. Подано літературний матераіл із тем фольклору, що вивчаються у 5 - 9 класах на уроках української літератури.


Знайти схожі

5.


    Бондар, Віталій (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор Науково-методичного центру накуової освіти ПНУ імені М.П. Драгоманова).
    Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен / В. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 3. - С. 10-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- интегрированное обучение -- інклюзивне навчання -- инклюзивное обучение -- інклюзивна педагогіка -- инклюзивная педагогика -- навчальний процес -- учебный процесс -- інтегрована освіта -- интегрированное образование -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- форми навчання -- формы обучения -- діти з особливостями розвитку -- дети с особенностями развития -- загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- моделі навчання дітей -- модели обучения детей
Анотація: Аналізується сучасний стан освіти дітей з особливостями психологічного розвитку. Обгрунтовуються проблеми і причини її відповідності потребам сьогодення і міжнародним вимогам.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Галицька, Н. І.
    Інклюзивна освіта. Інтегроване навчання в початковій школі / Н. І. Галицька // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 8. - С. 27-29 : схеми. - (Сучасна освіта)
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Образование
   Освіта

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- експериментальні дослідження -- экспериментальные исследования -- соціальна адаптація дітей -- социальная адаптация детей -- діти з особливими потребами -- дети с особыми потребностями -- інклюзивні заклади освіти -- инклюзивные учреждения образования
Анотація: Результати експериментального дослідження всеукраїнського рівня "Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку, шляхом запровадження їх інклюзивного навчання". Учасником дослідження став навчально-виховний комплекс "Барвінок" м. Київа.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку, шляхом запровадження їх інклюзивного навчання, експериментальна програма \о произв.\; Барвінок, навчально-виховний комплекс \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Братко, Валентина (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Реалізація змістової культурологічної лінії на уроках української літератури (5 клас) / В. Братко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 7. - С. 30-34. - Література : С.34 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- культурологическая линия содержания образования -- культурологічна змістова лінія освіти -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- общекультурная компетентность -- социокультурная линия содержания образования -- соціокультурна змістова лінія освіти -- украинская литература -- українська література -- уроки украинской литературы -- уроки української літератури
Анотація: Розглядається проблема реалізації змістової культурологічної лінії на уроках української літератури в 5-х класах загальноосвітніх шкіл.


Знайти схожі

8.


    Трібушна, Світлана (вчитель початкової школи; вчитель вищої категорії; старший вчитель).
    Розвиток мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії / С. Трібушна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 48-51 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- діти з вадами слуху -- дети с нарушением слуха -- метод наступності -- метод преемственности -- метод перспективності -- метод перспективности -- мовленнєва діяльність -- языковая деятельность -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- початкова школа -- начальная школа -- інтегроване навчання -- интегрированное обучение -- система навчання мови -- система обучения языку -- корекційна робота з дітьми -- коррекционная работа с детьми -- розвиток мовлення -- развитие речи
Анотація: Порушується питання розвитку мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії. Розкриваються форми роботи з такими дітьми. Аналізуються погляди відомих педагогів і психологів на проблему розвитку мовлення учнів з порушенням слуху. Обгрунтовується ідея інклюзивного навчання дітей з вадами слуху на основі досвіду роботи над розвитком мови таких дітей, надаються практичні поради педагогам та батькам.


Знайти схожі

9.


    Лебедєва, Світлана (вихователь-методист).
    Хмаринка кличе до гри : заняття для дітей раннього віку / С. Лебедєва, І. Кліценко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 5. - С. 28-29. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102.42
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
діти ранього віку -- молодші групи -- природознавство -- малювання пластеліном -- активне мовлення -- явища природи -- ігри -- вправи -- експерименти -- пальчикова гімнастика -- пластилінографія -- дети раннего возраста -- младшие группы -- природоведение -- рисование пластелином -- активное общение -- явления природы -- игры -- упражнения -- эксперименты -- пальчиковая гимнастика -- пластилинография -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання
Анотація: Подано заняття для дітей раннього віку з незвичайними атрибутами, веселими іграми й експерементами.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2016_5\10.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Кліценко, Ірина (вихователь); Хмаринки, вправа на дихання \о произв.\Краплинки для Хмаринки, дидактична гра \о произв.\; Рясний дощик, пластилінографія \о произв.\; Дощик з хмарки, експеримент \о произв.\

Знайти схожі

10.


    Ягупа, Ірина (вчитель початкових класів).
    Інтегровані заняття у 1 класі / І. Ягупа // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 26-33. : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Патріотичне виховання

   Патриотическое воспитание

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- интегрированное обучение -- 1 КЛАС -- 1 КЛАСС -- тематичні тижні -- тематические недели -- українознавство -- украинознавство -- Батьківщина -- Родина -- розробка уроків -- разработка уроков -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание
Анотація: Пропонується розробка тематичного тижня інтегрованого курсу "Я досліджую світ"для 1 класу. Надаються розробки тематично інтегрованих занять на кожен день окремо за темою "Я і моя Батьківщина".

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\9.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

11.


    Головко, Інна (вчитель початкових класів; старший вчитель КЗО "СЗШ №143" ДМР міста Дніпро Дніпропетровської області).
    Конспект занять інтегрованого навчального дня у першому класі / І. Головко // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 4-7. : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

Кл.слова (ненормовані):
інтегрований навчальний день -- интегрированный учебный день -- державні символи України -- государственные символы Украины -- національні символи України -- национальные символы Украины -- родина -- семья -- Батьківщина -- Родина -- гімн України -- гимн Украины -- захисники України -- защитники Украины -- власна думка -- собственное мнение -- інтегроване навчання -- интегрированное обучение -- молодші школярі -- младшие школьники -- 1 клас -- 1 класс -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание -- конспекти занять -- конспекты занятий
Анотація: Пропонується конспект тематичного інтегрованого дня для 1 класу за темою "Державні та національні символи України". Під час занять діти навчаться розповідати про свою родину та Батьківщину, розпізнавати державні та національні символи України, співати гімн України, характеризувати захисника України, висловлювати власну думку тощо.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_4\2.pdf
Утримувачі документа:
Сумська міська центральна бібліотека ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

12.


   
    Зміст і методи інтегрованого навчання мов і літератур національних меншин на засадах компетентнісного підходу [Текст] // Всесвітня література в сучасній школі : щомісячний науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 2 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- интегрированное обучение -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- викладання мов національних меншин -- преподавание языков национальных меньшинств -- викладання літератур національних меншин -- преподавание литератур национальных меньшинств -- науково-практичні семінари -- научно-практические семинары
Анотація: Репортаж з науково-практичного педагогічного семінару "Зміст і методи інтегрованого навчання мов і літератур національних меншин на засадах компетентнісного підходу".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Зміст і методи інтегрованого навчання мов і літератур національних меншин на засадах компетентнісного підходу, науково-практичний семінар учителів-словесників \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (30.05.2018р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

13.


    Жуганова, Олена (вчитель початкових класів Ладанської гімназії Прилуцького району Чернігівської області).
    Інтегрований урок у 4 класі : (Природознавство, музичне мистецтво, економічне виховання) / О. Жуганова // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 30-33. : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0131-5358
ББК 373.3.091.313
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

   Україна
    Украина

    Карпати, гори

    Карпаты, гори

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- молодші школярі -- младшие школьники -- інтегроване навчання -- интегрированное обучение -- 4 клас -- 4 класс -- природознавство -- природоведение -- музичне мистецтво -- музыкальное искусство -- економічне виховання -- экономическое воспитание -- ази бізнесу -- азы бизнеса -- економічні терміни -- экономические термины
Анотація: Надається розробка інтегрованого уроку для 4 класу, в якому задіяні предмети природознавство, музичне мистецтво та економічне виховання. Даний урок присвячено темі " Гори Карпати. Французька народна пісня "Пастушок" — повторення. Закріплення української народної пісні "Ой, смереко" та "Мій рідний край!" М. Мозгового. Слухання гімну Європи. Ознайомлення з економічними термінами, азами бізнесу.

Утримувачі документа:
Cумська міська ЦБ ім. Т. Шевченка

Дод.точки доступу:
Мозговий, Микола Петрович (український естрадний співак; композитор-пісняр; народний артист України ; 1947-2010) \о нем\; Пастушок, французька народна пісня \о произв.\Ой, смереко, українська народна пісня \о произв.\; Мій рідний край!, пісня \о произв.\; Гімн Європи \о произв.\

Знайти схожі

14.


Східноукраїнський національний університет імені В. Даля

    Хамська, Н. Б.
    Можливості педагогічних дисциплін у формуванні інформаційної компетентності майбутнього вчителя / Н. Б. Хамська, А. Ю. Киналь // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во Східноукр. нац. ун-ту ім. В. Даля, 2020. - Вип. 1 (94): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 245-254. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- інформаційна компетентність майбутнього вчителя -- информационная компетентность будущего учителя -- підвищення мотивації навчання -- повышение мотивации обучения -- практико-зорієнтоване навчання -- практико-ориентированное обучение -- організація самостійної роботи -- организация самостоятельной работы -- інтегроване навчання -- интегрированное обучение -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Киналь, А. Ю.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)