Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інтеграція навчальних предметів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Трубачева, Світлана (кандидат педагогічних наук).
    Інтегративні процеси в системі фундаменталізації змісту освіти старшої школи [Текст] / С. Трубачева // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2012. - № 7-8. - С. 41-42. - Бібліогр.: с. 42. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04(4 Укр)
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
освіта в Україні -- середня освіта -- інтеграція навчальних предметів -- міжпредметні зв`язки -- умови розвитку систем -- філософія освіти -- синергетичний підхід -- роль міжпредметних зв`язків в освіті -- методологічні принципи освіти -- образование в Украине -- среднее образование -- интеграция учебных предметов -- межпредметные связи -- условия развития систем -- философия образования -- синергетический подход -- роль межпредметных связей в образовании -- методологические принципы образования
Анотація: Освіта розглядається як система, яка розвивається за всіма законами розвитку систем і є найбільш стійкою тоді, коли є в міру мінливою і в міру стійкою, інтеграція навчальних предметів забезпечує таку помірну мінливість а токож створює синергетичний ефект.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Осадчук, Раїса (науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України)
Є примірники у відділах:
ЧЗ (25.09.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Мовчан, Раїса (доктор філологічних наук).
    Літературна освіта в українській загальноосвітній школі: сучасний стан, виклики реальності, реформування [Текст] / Р. Мовчан // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - № 1. - С. 2-6. - Библиогр.: с. 2, 3. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- освіта України -- образование Украины -- шкільна освіта -- школьное образование -- реформування системи освіти -- реформирование системы образования -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- соціальні компетентності -- социальные компетентности -- мотиваційні компетентності -- мотивационные компетентности -- функціональні компетентності -- функциональные компетентности -- навчальні програми -- учебные программы -- програми з української літератури -- программы по украинской литературе -- програмні твори -- программные произведения -- інтерпретація літературних творів -- интерпретация литературных произведений -- аналіз літературних творів -- анализ литературных произведений -- державні стандарти освіти -- государственные стандарты образования -- громадянське виховання -- гражданское воспитание -- патріотичне виховання -- патриотичекое воспитание -- інтеграція навчальних предметів -- интеграция учебных предметов -- литературное образование -- літературна освіта
Анотація: Про відповідність навчальних програм та пропонованих реформ літературної освіти її цілям (зокрема громадянському та національному вихованню дітей).

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

3.


   
    Всеукрїнський круглий стіл "Шкільна літературна освіта: вчора. сьогоді завтра" [Текст] // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - № 1. - С. 14. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- педагогічні конференції -- педагогические конференции -- круглі столи -- круглые столы -- інтеграція навчальних предметів -- интеграция учебных предметов
Анотація: Репортаж з круглого столу "Шкільна літературна освіта: вчора. сьоогодні, завтра", проведеного на базі факультету іноземної філології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, підсумком якого стала резолюція проти об'єднання української літератури, зарубіжної літератури та української мови в один навчальний предмет.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Шкільна літературна освіта: вчора, сьогодні, завтра, круглий стіл \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

4.


    Невінчана, Валентина (вчитель світової літератури Северинівського НВК; Київська область).
    Інтеграція літератур в один курс: "за" і "проти" [Текст] / В. Невінчана // Всесвітня література в сучасній школі. - 2017. - № 2. - С. 3-5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури -- преподавание литературы -- інтеграція навчальних предметів -- интеграция учебных предметов -- національне виховання -- национальное воспитание -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание -- освітня політика -- образовательная политика -- реформування освіти -- реформирование образования -- учебные предметы -- навчальні предмети
Анотація: До дискусії про об'єднання української та зарубіжної літератур в один навчальний предмет.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Всес_літ_суч_шк_2017_2\1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

5.


    Пахаренко, Василь (професор Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького).
    "Щоб слово каменем взялось..." [Текст] / В. Пахаренко // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - № 4. - С. 12-14. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- школьное образование -- викладання української літератури -- преподвание украинской литературы -- інтеграція навчальних предметів -- интеграция учебных предметов -- навчальні програми -- учебные программы -- освітні реформи -- образовательные реформы -- програмні твори -- программные произведения
Анотація: До дискусії про об'єднання навчальних дисциплін "Українська література " та "Зарубіжна література" в один навчальний предмет. Автор підтримує ідею об'єднання, водночас наголошуючи на деяких недоліках плану реформи (надостатня кількість годин на вивчення дисципліни та недосконалий добір творів, пропонованх для вивчення).

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

6.


    Микитюк, Володимир (доцент Львівського національного університету ім.І.Франка).
    "Конечність реформи учіння української літератури..." [Текст] / В. Микитюк // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - № 4. - С. 2-11. - Бібліогр.: с. 11. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- інтеграція навчальних предметів -- интеграция учебных предметов -- навчальні програми -- учебные программы -- програми з української літератури -- программы по украинской литературе -- українські письменники -- украинские писатели -- педагогічні погляди письменників -- педагогические взгляды писателей -- освіта зарубіжних країн -- образование зарубежных стран -- шкільна освіта -- школьное образование -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- роль вчителя у школі -- роль учителя в школе -- національне виховання -- национальное воспитание -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание -- программные произведения -- програмні твори
Анотація: До дискусії про інтеграцію навчальних предметів"Українська література" та "Зарубіжна література" в один предмет. Автор, посилаючись на європейський досвід, думки молоді та педагогічні ідеї І. Франка, вцілому підтримує інтеграцію як принцип навчання, але застерігає, що вона має починатися з підготовки педагогів-фахівців (бо сучасні вчителі не мають достатньої кваліфікації для адекватного викладання національної літератури в умовах об'єднання предметів), часу на вивчення літератур має бути виділено більше (оскільки при механічному об'єднанні предметів та зменшенні навчального часу годин на вивчення української літератури бракуватиме), перелік програмних творів має бути скорочено (але поступово, бо радикальне скорочення, яким позитивним воно б не було, викличе спротив у суспільстві та педагогічному середовищі). В теперішньому ж проекті реформи, який починається з середньої (а не педагогічної) освіти та пропонує механічне об'єднання предметів (зі зменшенням часу) та в умовах безсистемної але постійної зміни списку програмних творів і його роздутості (що веде до зниження якості їх вивчення) автор вбачає ризики підрив самих засад необхідного у теперішній час національного виховання школярів.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Франко, Іван Якович ( український письменник; вчений; громадський діяч ; 1856-1916) \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)