Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інноваційні товари<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
   06
   Л 89


    Катаєв, А. В.
    Розробка бізнес-плану виробництва інноваційних товарів / А. В. Катаєв, М. В. Гербут // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2011. - № 698 : Проблеми економіки та управління. - С. 180-190
УДК
Рубрики: Экономика предприятий
   Економіка підприємств

Кл.слова (ненормовані):
экономика предприятий -- економіка підприємств -- бизнес-план -- бізнес-план -- инновационные товары -- інноваційні товари


Дод.точки доступу:
Гербут, М. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Фейчтінгер, Клаус (генеральний директор компанії EREMA).
    Полімерні вироби - ключові для сталого життя (прогноз до 2030 р.) / К. Фейчтінгер, М. Хакл // Упаковка. - 2015. - № 2. - С. 24-25. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Упаковка
Кл.слова (ненормовані):
упаковка -- полімерні вироби -- полимерные изделия -- инновационные товары -- інноваційні товари
Анотація: Генеральні директори компаніїї EREMA стверджують про необхідність ефективного використання полімерних потоків, а також їх вторинне перероблення.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Упаковка_2015_2\4.pdf

Дод.точки доступу:
Хакл, Манфред (генеральний директор компанії EREMA); EREMA, компанія \про неї\

Знайти схожі

3.


    Павлов, Владислав.
    Передумови посилення ринкових позицій легкої промисловості України на засадах концепції інноваційної економіки [Текст] / В. Павлов // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 6. - С. 28-34 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність промисловості -- інноваційні товари -- споживчі потреби -- промислові комплекси -- зовнішні ринки -- стимулювання розвитку -- протекціоністські заходи -- якість продукції -- конкурентоспособность промышленности -- инновационные товары -- потребительские нужды -- промышленные комплексы -- внешние рынки -- стимулирование развития -- протекционистские меры -- качество продукции -- легка промисловість -- легкая промышленность -- інноваційна економіка -- инновационная экономика
Анотація: Висвітлюється питання пріоритетності орієнтації України на побудову інноваційної економіки як моделі стратегічного розвитку країни, в умовах поступу до якої реалізовуватимуться можливості забезпечення сталого розвитку та конкурентоспроможності на внутрішньому та світових ринках вітчизняної легкої промисловості, її здатність розробити, виготовити, запропонувати, вивести на ринок і просувати на ньому інноваційні товари, орієнтовані на задоволення існуючих та нових потреб споживачів, сформованих маркетингом.


Знайти схожі

4.


    Решетилова, Татьяна.
    Процесс исследования потребительских характеристик инновационного товара [Текст] / Т. Решетилова // Маркетинг в Україні : вид. Укр. Асоц. Маркетингу. - 2017. - N 5/6. - С. 56-63 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
инновационные товары -- потребительский спрос -- коммуникации предприятий -- потребительские товары -- конджойнт-анализ -- полезность товаров -- потребительская стоимость товара -- конкурентоспособность -- інноваційні товари -- споживчий попит -- комунікації підприємств -- споживчі товари -- конджойнт-аналіз -- корисність товарів -- споживча вартість товару -- конкурентоспроможність
Анотація: Для любого предприятия рано или поздно становится актуальным вопрос о выпуске инновационных товаров с целью увеличения или сохранения своих конкурентных позиций на рынке. Но процесс выведения таких товаров на рынок всегда сопровождается определенной степенью риска, даже если инновационный товар имеет очевидные преимущества для потребителей. Это касается как потребительских товаров массового спроса, так и товаров промышленного назначения. Результаты многих исследований показали, что более 30% товаров потребительского спроса и примерно 20% товаров промышленного назначения испытывают рыночной неудачи. Невостребованность инновационных товаров объясняется тем, что они возникают преимущественно только на базе новых знаний без учета реальных потребностей рынка. В последние годы рядом исследований доказано, что ключевым фактором рыночного успеха товара является маркетинговые исследования потребителей. Это гарантирует коммерческий успех более 70% инновационных товаров на рынке.


Знайти схожі

5.


    Ващенко, О. П.
    Управління стратегіями ціноутворення на інноваційні товари / О. П. Ващенко, Д. О. Якимчук // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2020. - N 3 (33). - С. 54-58. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Ціни. Ціноутворення

   Цены. Ценообразование

Кл.слова (ненормовані):
управління -- управление -- ціноутворення -- ценообразование -- стратегії ціноутворення -- стратегии ценообразования -- інноваційні товари -- инновационные товары


Дод.точки доступу:
Якимчук, Д. О.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)