Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інженерна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.


   
    Модель випускника бакалаврату "Програмна інженерія" : з досвіду роботи науково-методичної підкомісії 050103 / М. Бондаренко [и др.] // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 4. - С. 50-61 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- програмне забезпечення -- інформаційні технології -- напрями навчання -- підготовка фахівців -- інженерна освіта -- высшее образование -- программное обеспечение -- информационные технологии -- направления обучения -- подготовка специалистов -- инженерное образование
Анотація: Висвітлено засади створення галузевих стандартів вищої освіти для напряму підготовки 050103 - "Програмна інженерія" і репрезентовано ключові елементи моделі випускника цього бакалаврату.


Дод.точки доступу:
Бондаренко, М. (ректор Харківського національного університету радіоелектроніки; член-кореспондент НАН України; доктор технічних наук; професор; голова НМП 050103); Сидоров, М. (декан факультету "Комп'ютерні науки", завідувач кафедри "Інженерія програмного забезпечення" Національного авіаційного університету; доктор технічних наук; професор; заступник голови НМП 050103 і робочої групи з розробки ГСВО); Морозова, Т. (докторант Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля; кандидат технічних наук; доцент; член НМП 050103 і робочої групи з розробки ГСВО); Мендзебровський, І. (віце-президент асоціації "Інформаційні технології України"; член НМП 050103 і робочої групи з розробки ГСВО)
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (27.08.2009р. Інв.2716ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Луцький, М. (перший проректор Національного авіаційного університету; кандидат технічних наук; доцент).
    Умови підготовки інженерів з програмного забезпечення / М. Луцький, М. Сидоров // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 11. - С. 104-111 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- підготовка фахівців -- IT-фахівці -- інженерна освіта -- програмісти -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- подготовка специалистов -- инженерное образование -- программисты
Анотація: Розглядаються умови підготовки фахівців з програмного забезпечення в контексті нового бакалаврату "Програмна інженерія" в Національному авіаційному університеті на факультеті комп'ютерних наук.


Дод.точки доступу:
Сидоров, М. (декан факультету комп'ютерних наук Національного авіаційного університету; доктор технічних наук; професор); Національний авіаційний університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Сорокіна, Г. (викладач кафедри військових телекомунікаційних транспортних систем та технічного забезпечення зв'язку Військового інституту телекомунікацій та інформатизації НТУУ "КПІ").
    Формування функціональних компетентностей майбутніх фахівців зв'язку / Г. Сорокіна // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 12. - С. 34-38 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- технічна освіта -- підготовка фахівців -- інженерна освіта -- компетенції фахівців -- высшее образование -- техническое образование -- подготовка специалистов -- инженерное образование -- компетенции специалистов
Анотація: Стаття присвячена виявленню та обгрунтуванню сутності педагогічних умов, які сприяють формуванню функціональних компетентностей майбутніх фахівців зв'язку в навчальному процесі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Ворох, А. (кандидат педагогічних наук; завідувач кафедри загальноінженерних дисциплін Української інженерно-педагогічної академії).
    Лабораторно-бригадний метод навчання в системі вищої інженерної освіти України (кінець 20-х - початок ХХ ст.) / А. Ворох // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 50-53. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта, 20 ст.
   Высшее профессиональное образование, 20-ті роки кінець-30-ті роки поч.

Кл.слова (ненормовані):
інженерна освіта -- вища інженерна освіта -- методи навчання -- лабораторно-бригадний метод -- методика бригадного навчання -- инженерное образование -- высшее инженерное образование -- методы обучения -- лабораторно-бригадный метод -- методика бригадного обучения
Анотація: Дослідження основних засад упровадження лабораторно-бригадного методу навчання у вищій інженернії освіті України.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Добровська, Л. М.
    Інтегративний метод формування базових складових технологічної компетентності майбутніх інженерів / Л. М. Добровська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 42-50. - Бібліографія : С.50 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища інженерна освіта -- вища професійна освіта -- высшее инженерное образование -- высшее профессиональное образование -- инженерное образование -- инженеры -- интегративный метод -- інженери -- інженерна освіта -- інтегративний метод -- компетентнісне навчання -- компетентність -- компетентностное образование -- компетентность -- професійна компетентність -- професійна освіта -- профессиональная компетентность -- профессиональное образование -- система "MatLab" -- технологическая компетентность -- технологічна компетентність -- MatLab система
Анотація: Проаналізована сутність професійної інформаційно-комп'ютерної діяльності сучасних фахівців інженерного профілю, що дозволяє виявити специфічні особливості даної діяльності, пов'язані з її багатофункціональністю в межах таких базових функціональних складових, як організаційно-управлінська, проектно-конструкторська, технологічна, інформаційна і мовна. Використання системи "MatLab" у навчальному процесі сприяє зростанню ефективності навчально-пізнавальної діяльності майбутніх фахівців під час вивчення дисциплін, пов'язаних із математичним моделюванням, проектуванням і розробленням сучасних інформаційних технологій.


Знайти схожі

6.


    Артюх, Станіслав (професор кафедри "Електричні станції" Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"; доктор технічних наук).
    Виховання професійних і спеціальних психофізичних якостей у майбутніх інженерів - запорука зниження ризику техногенних катастроф / С. Артюх, О. Лазуренко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 3. - С. 85-90. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Вища професійна освіта

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
техногенні катастрофи -- техногенные катастрофы -- психофізичні якості -- психофизические качества -- інженерна освіта -- инженерное образование -- професійні якості -- профессиональное образование -- майбутні інженери -- будущие инженеры -- майбутні спеціалісти -- будущие специалисты -- відчуття особистої відповідальності -- чувство собственной ответственности -- міцні знання основ спеціальності -- крепкие знания основ специальности -- професійна впевненість -- профессиональная убежденность
Анотація: Доводиться, що за належної уваги навчальних закладів до цілеспрямованого виховання у майбутніх спеціалістів основних професійних якостей можна було б суттєво знизити ризики техногенних катастроф у майбутньому.

Перейти к внешнему ресурсу: Виховання професійних і спеціальних психофізичних

Дод.точки доступу:
Лазуренко, Олександр (завідувач кафедри "Електричні станції" Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"; кандидат технічних наук; професор)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


   
    Трансформація парадигми підготовки сучасного інженера - імператив інноваційної економіки / Ф. Якубов [и др.] // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 11. - С. 36-43. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вища технічна освіта -- высшее техническое образование -- технічна творчість -- техническое творчество -- винахідницька підготовка -- изобретательская подготовка -- навчання винахідництву -- обучение изобретательству -- інженерна освіта -- инженерное образование -- парадигма освіти -- парадигма образования
Анотація: Констатується необхідність трансформації парадигми освіти в напрямку підвищення рівня винахідницької підготовки як безумовного чинника створення ефективних інновацій, які є основою економіки знань. Пропонується безперервне і наскрізне навчання вирішенню винахідницьких завдань з акцентуванням уваги на потенційні винахідницькі можливості дисциплін, що викладаються.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_11\ст.4.pdf

Дод.точки доступу:
Якубов, Февзі (ректор Кримського інженерно-педагогічного університету; доктор технічних наук; професор); Абдулгазіс, Умер (декан інженерно-технологічного факультету Кримського інженерно-педагогічного університету; доктор технічних наук; професор); Большаков, Антон (доцент кафедри технологічної освіти Кримського інженерно-педагогічного університету; кандидат технічних наук); Марковська , Оксана (старший викладач кафедри експлуатації і ремонту автомобілів Кримського інженерно-педагогічного університету)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Зінковський, Юрій (професор Національного технічного університету України "КПІ"; дійстний член національної Академії педагогічних наук України; заслужений діяч науки і техніки України; лауреат Державної премії СРСР та України; доктор технічних наук; професор).
    Інженерія: без чого не можна планувати майбутнє [] / Ю. Зінковський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 2. - С. 25-36
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
креативне навчання -- креативное обучение -- технічна освіта -- техническое образование -- репродуктивне навчання -- репродуктивное образование -- стандартна кваліфікація освіти -- стандартная квалификация образования -- вища освіта -- высшее образование -- вища технічна освіта -- высшее техническое образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- інженерна освіта -- инженерное образование -- кількість навчальних закладів -- количество учебных заведений -- електронне виробництво -- электронное производство -- зарубіжний досвід -- досвід КПІ -- опыт КПИ
Анотація: Розглядаються проблеми сучасного розвитку, традицій вітчизняної інженерної освіти. Показано можливі економічні переваги розвитку інденерної індустрії на прикладі електронних виробництв. Охарактеризована діяльність Національного технічного університету України "КПІ" як флагмана вітчизнянох вищої технічної освіти.


Дод.точки доступу:
Національний технічний університет "Київський полетихнічний університет" \о нем\; Київський політехнічний інститут, національний технічний університет України \о нем\; НТУУ "КПІ" \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Карпаш, М. (доктор технічних наук; професор; директор ).
    Вища інженерна освіта в умовах сталого розвитку суспільства / Максим Карпаш, Євстахій Крижанівський, Олег Карпаш // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 55-60 : табл. - Бібліогр.: 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
інженерна діяльність -- инженерная деятельность -- сталий розвиток суспільства -- устойчивое развитие общества -- інженерне мислення -- инженерное мышление -- підготовка інженерів -- подготовка инженеров -- практична складова у підготовки інженерів -- прктическая составная в подготовке инженеров -- інженерна освіта -- инженерное образование -- вища освіта -- высшее образование -- компетентність інженера -- компетентность инженера -- міжнародні проекти -- международные проекты
Анотація: Перед інженерною підготовкою студентів на сучасному етапі стоїть завдання не тільки одержати нові різнобічні знання, але й перетворити ці знання в розуміння суті інженерної діяльності, їх значущості й ролі в кожній з можливих сфер економіки. Реалізація такого завдання вимагає актуалізації змісту і форм підготовки фахівців інженерних спеціальностей. Основними викликами, які необхідно враховувати при підготовці сучасних інженерів, є бурхливий розвиток науки і технологій, необхідність реалізації стратегії сталого розвитку у всіх сферах людської діяльності та суттєве покращення практичної підготовки інженера. Виділено основні складові компетентності інженера. Окреслено перші кроки з удосконалення методології підготовки студентів до інженерної діяльності.


Дод.точки доступу:
Крижанівський, Євстахій (доктор технічних наук; член-кореспондент НАН України; професор; ректор); Карпаш, Олег (доктор технічних наук; професор; проректор з наукової роботи)

Знайти схожі

10.


    Подлєсний, Сергій (кандидат технычних наук; доцент; декан факультету автоматизації та інформаційних технологій ).
    Інноваційна модель підготовки інженерних кадрів / Сергій Подлєсний, Олександр Періг // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 61-66. - Бібліогр.: 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- інженерна освіта -- инженерное образование -- моделі інженерної освіти -- модели инженерного образования -- інтегральні інноваційні моделі освіти -- интегральные инновационные модели образования -- інженерні кадри -- инженерные кадры -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- мультидисциплинарность -- мультидисциплінарність -- економіка знань -- экономика знаний -- проектна освіта -- проектное образование -- наукоємні технології -- наукоемкие технологии
Анотація: Пропонований матеріал доповнює і розкриває сучасний стан та основні підходи до створення і використання комплексної інноваційної моделі підготовки інженерних кадрів, орієнтованих на розвиток наукомісткого реального сектору економіки, заснованої на знаннях. Модель будується на суб'єкт-суб'єктній парадигмі, яка передбачає партнерські відносини між викладачем і студентом. Істотний акцент зроблений на проектному підході - навчанні в процесі роботи над реальними проектами (виконання науково-дослідних робіт за замовленнями промисловості).


Дод.точки доступу:
Періг, Олександр (кандидат технічних наук; старший викладач кафедри технічної механіки)

Знайти схожі

11.


    Подлєсний, Сергій (кандидат технічних наук; доцент; декан факультету автоматизації та інформаційних технологій ).
    Цільова підготовка інженерних кадрів для регіону / С. Подлєсний, О. Періг // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 7. - С. 62-71. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

Кл.слова (ненормовані):
цільова підготовка -- целевая подготовка -- інженерна освіта -- инженерное образование -- вища освіта -- высшее образование -- стратегії розвитку освіти -- стратегии развития образования -- регіони України -- регионы Украины -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- технічні спеціальності -- технические специальности
Анотація: Стаття спрямована на розробку механізмів підвищення якості безперервної цільової, орієнтованої на практику підготовки висококваліфікованих кадрів для сталого розвитку реального сектору економіки регіону. Розглядаєтся досвід роботи Донбаської державної машинобудівної академії і узагальнюєтся досвід інших ВНЗ.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Періг, Олександр (кандидат технічних наук; доцент кафедри автоматизації виробничих процесів); Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки \о произв.\Донбаська державна машинобудівна академія \о ней\

Знайти схожі

12.


    Дідик, Ростислав (професор кафедри технології гірничого машинобудування; Національний гірничий університет; заслужений діяч науки і техніки України; лауреат державної премії України; доктор технічних наук; Дніпропетровськ).
    Сучасні навчальні технології в системі підготовки інженерних кадрів / Р. Дідик // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 11/12. - С. 45-50 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні освітні технології -- интерактивные технологии -- віртуальні симулятори -- виртуальные симуляторы -- високі технології -- высокие технологии -- модернізація вищої освіти -- модернизация высшего образования -- вища освіта -- высшее образование -- інженерна освіта -- инженерное образование -- технічна освіта -- техническое образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- програмні технології -- программные технологии -- образовательные технологии -- освітні технології
Анотація: Розглядаються проблемні питання реалізації сучасних освітніх технологій у системі підготовки фахівців для машинобудування - ключової галузі науково-технічного прогресу. показано, що на зміну традиційним методам інженерної освіти приходять нові, інтерактивні, що грунтуються на глибокому зануренні студентів в інтелектуально-комп'ютерне середовище.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

13.


    Семенова, Алла (директор навчально-консультаційного центру педагогічної майстерності; професор кафедри політології; Одеський національний політехнічний університет; доктор педагогічних наук; доцент).
    Сучасні тенденції формування педагогічної майстерності фахівців інженерних спеціальностей / А. Семенова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 11/12. - С. 51-59. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта
   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- професійний розвиток -- профессиональное развитие -- технічні ВНЗ -- технические ВУЗы -- викладачі -- преподаватели -- психолого-педагогічна підготовка -- психолого-педагогическая подготовка -- фахівці інженерних спеціальностей -- специалисты инженерных специальностей -- психопедагогіка -- психопедагогика -- емоційне професійне самоусвідомлення -- эмоциональное профессиональное самосознание -- етапи успішної зміни поведінки -- этапы успешной смены поведения -- непомітність -- незаметность -- міркування -- рассуждения -- підготовка -- подготовка -- дія -- действие -- модернізація вищої освіти -- модернизация высшего образования -- вища освіта -- высшее образование -- інженерна освіта -- инженерное образование -- технічна освіта -- техническое образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- образовательные технологии -- освітні технології
Анотація: Визначені сучасні тенденції формування педагогічної майстерності фахівців інженерних спеціальностей, які передбачають соціальну зрілість, професійну компетентність викладачів, розвиток його творчого потенціалу. Обгрунтовується необхідність посилення уваги до розвитку практичних умінь, особливо до формування педагогічної майстерності у майбутніх керівників - магістрів, тобто до професійного розвитку особистості викладачів вищої школи та управінської майстерності у майбутніх керівників - магістрів, тобто до професійного розвитку особистості викладача вищої школи та керівника структурного підрозділу чи організації.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Одеський національний політехнічний університет \о нем\

Знайти схожі

14.
658.382.3
Д 30


    Демідова, Ю. Є. (кандидат технічних наук; доцент; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут").
    Проблеми соціальної та екологічної безпеки життя і діяльності як чинник якості інженерної освіти [Текст] / Ю. Є. Демідова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2015. - № 3. - С. 45-49. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв.
УДК
Рубрики: Безопасность жизнедеятельности
   Ббезпека життєдіяльності

Кл.слова (ненормовані):
соціальна безпека життєдіяльності -- інженерна освіта -- якість інженерної освіти -- культура промислової безпеки -- екологічна безпека життєдіяльності -- виробнича безпека -- екологічна безпека -- социальная безопасность жизнедеятельности -- инженерное образование -- качество инженерного образования -- культура промышленной безопасности -- экологическая безопасность жизнедеятельности -- производственная безопасность -- экологическая безопасность
Анотація: Актуальність питання соціальної та екологічної безпеки життя і діяльності полягає у створенні складової системи у контексті навчання культурі промислової безпеки та психології професійної діяльності. Це полягає в тому, щоб засвоєні знання студент міг не тільки відтворити, але й застосувати їх у майбутній професійній діяльності.

Утримувачі документа:
НБ УІПА
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Войдило, Ян (здобувач НПУ ім. М. П. Драгоманова).
    Основні ресурси ефективності гуманітарно-світоглядної підготовки майбутніх інженерів / Я. Войдило // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 4. - С. 61-66. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.584р3
Рубрики: Подготовка инженерных кадров
   Підготовка інженерних кадрів

Кл.слова (ненормовані):
підготовка інженерів -- подготовка инженеров -- інженерна освіта -- культура -- гуманітарна освіта -- инженерное образование -- гуманитарное образование -- навчальний процес -- учебный процесс
Анотація: Проаналізовано можливості та ресурси підвищення ефективності гуманітарної складової в системі підготовки інженерних кадрів; серед них автор виділяє модернізацію навчального процесу в контексті оптимізації співвідношення предметних та гуманітарних дисциплін, організацію гуманітарної освіти та самоосвіти інженерів упродовж життя.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

16.


    Shvets, V. (кандидат педагогичних наук; провідний науковий співробітник; Інститут професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України).
    Management of students educational activity by semantic networks in engineering training / V. Shvets, J. Wojnarowski // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 4. - С. 39-44 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1016
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
семантичні мережі -- семантические сети -- представлення знань -- представление знаний -- інженерна освіта -- инженерное образование -- методи застосування мереж -- методы применения сетей
Анотація: Обговорюються можливості застосування семантичних мереж для навчання інженерів, які розраховують та конструюють машини і механізми.


Дод.точки доступу:
Wojnarowski, J.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

17.


    Подлєсний, Сергій (декан факультету автоматизаціі машинобудування й інформаційних технологій; кандидат технічних наук; доцент).
    Реформування технічної освіти України на основі застосування міжнародних стандартів EAFSG та CDIO / С. Подлєсний,, О. Тарасов,, О. Періг, // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 10. - С. 7-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Вища професійна освіта

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інженерна освіта -- инженерное образование -- технічна освіта -- техническое образование -- реформування технічної освіти -- реформирование технического образования -- міжнародні стандарти -- международные стандарты -- проектна методика навчання -- проектная методика обучения -- інженерне проектування -- инженерное проектирование -- розвиток конкурентоспроможної економіки -- развитие конкуретноспособной экономики -- інноваційна економіка -- иновационная экономика -- майбутні інженери -- будущие инженеры -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- інтегровані навчальні програми -- интегрированные учебные программы
Анотація: Розглянуто формування основних засад стратегії реформування вищої інженерної освіти на базі міжнародних стандартів, які спрямовані на розвиток інноваційної конкурентоспроможної економіки. Застосована проектна методика навчання, що передбачає врахування індивідуальних потреб студента поряд зі здатністю працювати в команді фахівців різних напрямів. Для оцінювання ефективності використано метод аналізу результатів діяльності студентів. Завдяки використанню запропонованої методики у студентів формувалися здатність та вміння вирішувати незнайомі складні технічні проблеми, проектувати нові технічні вироби, проводити експериментальні дослідження, засвоювали практичні навички, зокрема із застосування комп'ютерних інструментів для вирішення складних завдань інженерного проектування. Виявлено специфіку побудови інженерної підготовки конкурентоспроможних фахівців на основі використання міжнародних стандартів ЕИОА, ЕИАЕЕ та СОЮ з урахуванням конструктивістського і професійно-практикоорієнтованого підходів. Запропонована система більшою мірою відображає як потреби студентів, так і потреби роботодавців та інших зацікавлених сторін.


Дод.точки доступу:
Тарасов, Олександр (завідувач кафедри комп'ютерних інформаційних технологій; доетор технічних наук; професор); Періг, Олександр (доцент кафедри автоматизації виробничих процесів; кандидат технічних наук; доктор технічних наук; професор)

Знайти схожі

18.


Східноукраїнський національний університет імені В. Даля

    Скирда, А. Є.
    Розвиток культури інженерної освіти в США / А. Є. Скирда // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2020. - Вип. 3 (96): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 224-233. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
інженерна освіта -- инженерное образование -- інженерні навички -- инженерные навыки -- інженерні професійні товариства -- инженерные профессиональные общества -- інноваційні інженерні програми -- инновационные инженерные программы -- інженерні коледжі -- инженерные колледжи -- інженерні факультети -- инженерные факультеты -- можливості працевлаштування -- возможности трудоустройства


Дод.точки доступу:
Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

19.


Східноукраїнський національний університет імені В. Даля (Сєвєродонецьк)

    Михайлюк, М. І.
    Професійна підготовка інженерів у контексті вимог британських та європейських інженерних організацій та асоціацій / М. І. Михайлюк // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2020. - Вип. 6 (99): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 84-94. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
інженерна освіта -- инженерное образование -- Велика Британія -- Великобритания -- професійна підготовка інженерів -- профессиональная подготовка инженеров -- європейські асоціації -- европейские ассоциации -- міжнародні організації -- международные организации -- федерація -- федерация -- Європейські країни -- Европейские страны


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

20.
   624.2/8
   Ш 94


    Леонова, О. Ю.
    Способи розв'язання задач з нарисної геометрії / О. Ю. Леонова, І. А. Ларіонова, Д. В. Петрова // Штучні споруди транспорту та безпека життєдіяльності : тези доповідей Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих учених, магістрів та студентів "Науково-технічний прогрес на транспорті" / за ред. О. Л. Тютькіна. - Дніпро : Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, 2019. - С. 16. - Режим доступу: https://ndch.diit.edu.ua/upload/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D0%B8%D0%B8/3_%D0%9C%D0%A2_%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D1%81%D1%8B%2079%20(1).pdf. - Повний текст
УДК
Рубрики: Нарисна геометрія
   Начертательная геометрия

   Вища освіта

   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КГ -- розв'язання задач -- решение задач -- нарисна геометрія -- начертательная геометрия -- інженерна освіта -- инженерное образование -- геометричні фігури -- геометрические фигуры

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст

Дод.точки доступу:
Ларіонова, І. А.; Ларионова, И. А.; Петрова, Д. В.; Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)