Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=індивідуальний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Решетнікова, Ірина (професор; доктор економічних наук).
    Маркетинг в прямих логістичних каналах: сучасні тенденції [Текст] / І. Решетнікова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 1. - С. 46-52 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
управління логістичними процесами -- логістичні послуги -- канали розподілу -- організація маркетингової діяльності -- індивідуальний маркетинг -- споживання товарів -- якість логістичних послуг -- поведінка споживачів -- управление логистическими процессами -- логистические услуги -- каналы распределения -- организация маркетинговой деятельности -- индивидуальный маркетинг -- потребление товаров -- качество логистических услуг -- поведение потребителей -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: У статті логістична діяльність розглядається як специфічна промислова послуга з точки зору процесу виробництва і споживання товарів в суспільстві.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

2.


    Куденко, О. В. (аспирант кафедри маркетингу ДВНЗ КНЕУ імені Вадима Гетьмана).
    Аналіз сучасних маркетингових стратегій відповідно до рівня сегментації ринку / О. В. Куденко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2018. - № 1. - С. 108-115 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.011г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
аналитическая методология -- аналітична методологія -- индивидуальный маркетинг -- індивідуальний маркетинг -- концентрированный маркетинг -- концентрований маркетинг -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- недифференцированный маркетинг -- недеференційований маркетинг -- отвлекающий маркетинг -- відволікаючий маркетинг -- рыночное сегментирование -- ринкове сегментування -- экономическая эффективность маркетинга -- економічна ефективність маркетингу
Анотація: Виокремлено основні напрями, суть та приклади стратегії диверсифікації, представлено переваги стратегії концентрованого маркетингу, а також показано, коли максимальний рівень сегментації ринку досягається з використанням страстратегії індивідуалізованого маркетингу. Представлена характеристика маркетингової стратегії - недиференційованого, індивідуального та відволікаючого маркетингу. Доведено, що стратегія сегментації ринку сприяє стимулюванню розробки нових товарів, розробці ефективного комплексу маркетингу, а також сприяє розподілу маркетингових ресурсів між різними товарами.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Котлер, Филипп (профессор международного маркетинга Высшей школы менеджмента ; 1931-) \о нем\; Котлер, Филіп (професор міжнародного маркетингу Вищої школи менеджменту ; 1931-) \про нього\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)