Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=імідж туризм<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
   06
   Д 54


Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

    Дмитрук, В. І.
    Паблік рилейшнз як інструмент формування репутаційного капіталу підприємств сфери туризму / В. І. Дмитрук // Збірник наукових праць / Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпро : Вид-во Днiпров. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна, 2019. - Вип. 1 (17): Review of transport economics and management. - С. 115-126. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/article/view/176570/179631. - Повний текст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/issue/view/10402/showToc. - Зміст
УДК
Рубрики: Реклама
   Економіка туризму

   Экономика туризма

   Менеджмент

Кл.слова (ненормовані):
паблік рилейшнз -- паблик рилейшнз -- реклама -- пабліситі -- паблисити -- пропаганда -- репутація -- репутация -- репутація ділова -- репутация деловая -- імідж -- имидж -- імідж туризм -- имидж туризма

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Головкова, Л. С. \ред.\; Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)