Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=імідж компанії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
   65.38(4ПОЛ)
   М 11


    Мілош, Ельжбєта (старший викладач; Університет "Політехніка Любельська"; м.Люблін; Польща).
    Корпоративна соціальна відповідальність : на прикладі Польської телекомунікаційної компанії / Е. Мілош // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 407-413. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.38(4ПОЛ)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика связи

   Економіка зв'язку

   Польша
    Польща

Кл.слова (ненормовані):
информационное общество -- інформаційне суспільство -- корпоративная социальная ответственность -- корпоративна соціальна відповідальність -- телекоммуникации -- телекомунікації -- соціальна відповідальність бізнесу -- социальная ответственность бизнеса -- імідж компанії -- имидж компании
Анотація: Представлено реалізацію концепції корпоративної соціальної відповідальності на прикладі польської телекомунікаційної компанії "Telekomunikacja Polska S.A.". Проаналізовано участь компанії у впроваджені соціальних проектів для розвитку інформаційного суспільства у Польщі, а також результати дослідження іміджу компанії, який було сформовано співробітниками на основі стратегічних рішень керівництва, спрямованих на соціальний розвиток усіх зацікавлених сторін, в тому числі й самих співробітників.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Польская телекоммуникация, телекоммуникационная компания \о ней\; Telekomunikacja Polska S.A, телекоммуникационная компания \о ней\

Знайти схожі

2.


    Цимбалюк, С. (доктор економічних наук).
    Бренд роботодавця: сутність, передумови поширення, аналіз практики формування [Текст] / С. Цимбалюк // Україна: аспекти праці : науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 10-16 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.24
Рубрики: Економіка
   Економіка праці

   Экономика

   Экономика труда

Кл.слова (ненормовані):
бренд роботодавця -- імідж роботодавця -- репутація роботодавця -- управління персоналом -- ринок праці -- бренд підприємств -- імідж компанії -- тлумачення термінів -- соціологічні дослідження -- бренд работодателя -- имидж работодателя -- репутация работодателя -- управления персоналом -- рынок труда -- бренд предприятий -- имидж компании -- толкование терминов
Анотація: Досліджено сутність поняття "бренд роботодавця". Визначено причини поширення концепції бренду роботодавця в теорії та практиці управління персоналом. Містить результати дослідження практики формування бренду роботодавця на українських підприємствах.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

3.


    Сазонова, С. В.
    Формування іміджу компанії / С. В. Сазонова, Б. С. Кушик // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2020. - N 2 (32). - С. 31-34 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономическая политика

   Імідж

   Имидж

Кл.слова (ненормовані):
імідж компанії -- имидж компании -- позитивний імідж -- положительный имидж -- етапи формування іміджу -- этапы формирования имиджа -- соціальна відповідальність -- социальная ответственность


Дод.точки доступу:
Кушик, Б. С.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)