Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ігрові технології навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Карпенкіна, Л. Г. (учитель світової літератури Смілянської ЗОШ І-ІІІ ст.; Черкаська область).
    Використання ігрових форм на уроках світової літератури як засіб підвищення інтересу учнів до навчання [Текст] / Л. Г. Карпенкіна // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал. - 2015. - № 4. - С. 9-11. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання світової літератури -- преподавание мировой литературы -- ігрові технології навчання -- игровые технологии обучения -- функції гри на уроках літератури -- функции игры на уроках литературы -- використання ігор на уроках -- использование игр на уроках -- види уроків з використанням ігор -- виды уроков с использованием игр -- навчальні ігри -- учебные игры -- літературні ігри -- литературные игры
Анотація: Учитель Л. Карпенкіна ділиться досвідом використання ігрових технологій на уроках.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (15.06.2015р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Богосвятська, А. І. (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти; член-кореспондент НАНО).
    Ділова гра в навчальному процесі / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - 1. - С. 30-35. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
активизация обучения -- активізація навчання -- активизация познавательной деятельности -- активізація пізнавальної діяльності -- активізація навчального процесу -- активизация учебного процесса -- гра як метод навачння -- деловая игра -- ділова гра -- игра как метод обучения -- игровые технологии обучения -- ігрові технології навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методы активизации обучения -- методи активізації навчання -- технологии обучения -- технології навчання
Анотація: Досліджуються теоретичні засади ігрових технологій у навчальному процесі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_1\11.pdf

Знайти схожі

3.


    Сорока, Інна (учитель зарубіжної літератури ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5 ; Суми).
    Кросенс як засіб розвитку логічного і неординарного творчого мислення учнів на уроках зарубіжної літератури / І. Сорока // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 1. - С. 49-57. - Література : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменників -- гра на уроках літератури -- зарубежная литература -- зарубіжна література -- игра на уроках литературы -- игровые технологии обучения -- изучение творчества писателей -- инновационные технологии обучения -- интеллектуальные игры -- ігрові технології навчання -- інноваційні технології навчання -- інтелектуальні ігри -- кросенс -- інтелектуально-ігрові технології -- интеллектуально-игровые технологии -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- развитие мышления учащихся -- розвиток мислення учнів
Анотація: Присвячено проблемі використання інтелектуально-ігрової технології кросенсу на уроках зарубіжної літератури (кросенс - "перетин смислів" - являє собою асоціативний ланцюжок, замкнутий у стандартне поле із дев'яти квадратів-зображень).

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Зар_літ_в_шк_Укр_2017_1\8.pdf

Знайти схожі

4.


    Савченко, Людмила (учитель зарубіжної літератури).
    Використання ігрових педагогічних технологій на уроках зарубіжної літератури / Л. Савченко // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 10. - С. 2-5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
гра як метод навачння -- игра как метод обучения -- игровые методы обучения -- игровые технологии обучения -- ігрові методи навчання -- ігрові технології навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- педагогические технологии -- педагогічні технології
Анотація: Автор пропонує матеріали для створення ігрової форми занять на уроках зарубіжної літератури, рокриває методи та прийоми розвитку творчої самостійності учнів, їх літературних здібностей.


Знайти схожі

5.


    Полякова, Валентина (вчитель зарубіжної літератури Червонопартизанської ЗОШ І-ІІІ ст. Херсонської області).
    Гештальт-завдання на уроках зарубіжної літератури / В. Полякова // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 11. - С. 40-45. - Бібліографія : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменників -- гештальт педагогика -- гештальт педагогіка -- гештальт-психология -- гештальт-психологія -- игровые технологии обучения -- изучение творчества писателя -- ігрові технології навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- психология учебной деятельности -- психологія навчальної діяльності -- технологии обучения -- технології навчання
Анотація: Автор статті розповідає про пройом використання гештальт-технології на уроках зарубіжної літератури. Розкрито основні принципи гештальт-психології та особливості використання її елементів на уроці (створення ситуації успіху, використання ігрових технологій та ін.).


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)