Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=європейські освітні стандарти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.


    Бабин, І. І.
    Стратегія й сучасні тенденції розвитку вищої освіти в контексті європейського простору вищої освіти / І. І. Бабин // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 61-71. - Бібліографія : С.70-71 : 10 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- европейская система трансфера и накопления кредитов -- европейские образовательные стандарты -- европейское образовательное пространство -- європейська система трансферу й накопичення кредитів -- європейський освітній простір -- європейські освітні стандарти -- кредитно-модульна система освіти -- кредитно-модульная система образования -- наіональна рамка кваліфікацій -- национальная рамка квалификаций -- образовательные стандарты -- освітні стандарти -- трехступенчатая система образования -- триступенева система освіти
Анотація: Розглянуто етапи розвитку Болонського процесу, Сорбонську декларацію 1998 р. та ін. Дається визначення таким поняттям, як трицклова структура (бакалавр - магістр - доктор), європейська кредитно-трансферна система, національна рамка кваліфікацій. Вивча ються проблеми залучення вищої системи України до європейського освітнього простору.


Дод.точки доступу:
Сорбонська декларація \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Глузман, О. В.
    Базові компетентності: сутність та значення в життєвому успіху особистості / О. В. Глузман // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 51-60. - Бібліографія : С.60 : 6 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейские образовательные стандарты -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейський освітній простір -- європейські освітні стандарти -- жизненный успех -- життєвий успіх -- ключевые жизненные компетентности -- ключові життєві компетентності -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- международные организации -- міжнародні організації
Анотація: Автор досліджує, як різні міжнародні організації, зокрема Організація європейського співробітництва та розвитку, визначають поняття "компетентність" та "ключові компетентності", яку роль має компетентнісне навчання в системі вищої освіти.


Дод.точки доступу:
Організація європейського співробітництва та розвитку, міжнародна організація \о ней\; Организация европейского сотрудничества и развития, международная организация \о ней\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Степко, М. Ф.
    Компетентнісний підхід до організації підготовки фахівців, його розуміння і проблеми використання у вищій школі України / М. Ф. Степко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 42-51. - Бібліографія : С.50-51 : 6 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейские образовательные стандарты -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейський освітній простір -- європейські освітні стандарти -- качество образования -- ключевые жизненные компетентности -- ключові життєві компетентності -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- национальные системы образования -- національні системи освіти -- образовательно-квалификационные требования -- образовательные стандарты -- освітні стандарти -- освітньо-кваліфікаційні вимоги -- підготовка спеціалістів -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійна квалификация -- профессиональная квалификация -- якість освіти
Анотація: Автор вивчає проблеми створення національної рамки кваліфікацій для спільного європейського освітнього простору через відмінність української системи освіти від західної, а саме поєднання отримання академічних і професійних кваліфікацій. Розглянуто пе релік ключових компетентностей, що їх пропонує Рада Європи; висвітлено зв'язок між впровадженням компетентнісного підходу та високою якістю освіти; пропонується шукати національний варіант розвитку освіти в межах європейського освітнього простору.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Сухарніков, Ю. В.
    Сутнісні розбіжності діяльнісного й компетентнісного підходів до стандартизації оівіти в Україні / Ю. В. Сухарніков // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 32-42. - Бібліографія : С.41-42 : 8 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- деятельностная теория учения -- деятельностный подход в обучении -- діяльнісний підхід -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейские образовательные стандарты -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейський освітній простір -- європейські освітні стандарти -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- Лиссабонская стратегия в образовании -- Лісабонська стратегія в освіті -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- стандартизация образования -- стандартизація освіти
Анотація: Вивчаються проблеми адаптації системи вищої освіти України до вимог Європейського простору освіти в рамках Лісабонської стратегії за умов збереження здобутків вітчизняної системи освіти та психолого-педагогічної науки. Докладно роздивляються психологі чні засади діяльнісного підходу в навчанні та можливості його застосування в межах компетентнісного підходу.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Луговий, В. І.
    Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 13-25. - Бібліографія : С.23-25 : 28 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейская система трансфера и накопления кредитов -- европейские образовательные стандарты -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейська система трансферу й накопичення кредитів -- європейський освітній простір -- європейські освітні стандарти -- качество образования -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- кредитно-модульна система освіти -- кредитно-модульная система образования -- оценка знаний -- оцінювання знань -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- якість освіти
Анотація: Висвітлюються принципи компетентнісного підходу у Європейському просторі вищої освіти, Європейська система трансферу й накопичення кредитів та можливості реалізації та впровадження цих принципів в Україні. Особливу увагу надано принципам оцінювання з нань та якості освіти.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Жильцов, О.
    Сучасні підходи до проектування навчального процесу в умовах євроінтеграції / О. Жильцов // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 11. - С. 40-49 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- європейські освітні стандарти -- вищі навчальні заклади -- Болонський процес -- кредитно-модульна система -- оцінювання знань студентів -- высшее образование -- европейские образовательные стандарты -- высшие учебные заведения -- Болонский процесс -- оценивание знаний студентов
Анотація: Розкриваються сучасні принципи і підходи до організації навчального процесу в Київському університеті імені Бориса Грінченка в умовах кредитно-модульної системи навчання; висвітлюються заходи, проведені університетом з метою адаптації до вимог європейської освіти та реалізації положень Болонської декларації.


Дод.точки доступу:
Київський міський педагогічний університет ім. Б. Д. Грінченка \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Нікольська, Н. В.
    Двомовність у європейській шкільній освіті: історія та сучасність / Н. В. Нікольська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 110-121. - Бібліографія : С.121 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
билингвальное обучение -- билингвизм -- білінгвальне навчання -- білінгвізм -- двомовність -- двуязычие -- европейские образовательные стандарты -- европейское образование -- європейська освіта -- європейські освітні стандарти -- зарубежное образование -- зарубежный опыт образования -- зарубіжна освіта -- зарубіжний досвід освіти -- история образования -- історія освіти -- методика викладання іноземних мов в школі -- методика преподавания иностранных языков -- навчання іноземної мови -- обучение иностранным языкам -- современное образование -- сучасна освіта -- ученики-билингвы -- учні-білінгви -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: З метою визначення методів прискорення, полегшення і підвищення ефективності навчання іноземним мовам проаналізовано європейський досвід двомовного навчання, де іноземну мову використовують як засіб опанування змістом загальнонавчальних предметів. Двомовні школи в Європі - це перспективна галузь, що активно розвивається, адже в усьому світі знання більш ніж однієї мови є нормою, а не винятком (майже дві третини населення світу двомовне й постійно користується у навчанні та спілкуванні двома та біль- ше мовами). На шляху розвитку цієї освітньої галузі є значні успіхи й перспективи, але є й проблеми, що потребують розв'язання, бо це шлях до ліпшого взаєморозуміння, вільного доступу до джерел інформації в умовах об'єднаної Європи та глобалізації світового суспільства.


Знайти схожі

8.


    Кадієвська, І. А. (доцент Одеської державної академії будівництва та архітектури; кандидат філософських наук).
    Роздуми про освіту майбутнього / І. А. Кадієвська // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 4. - С. 60-64. - Бібліографія : С.64 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
будущее -- глобализация и образование -- глобалізація та освіта -- гуманістична педагогіка -- европейские образовательные стандарты -- європейські освітні стандарти -- майбутнє -- образование будущего -- освіта майбутнього -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Поряд з економічною та політичною кризою Україна переживає гостру ідейну кризу. Виявлення специфічних умов глобального та загальноосвітнього характеру допомагає краще зрозуміти, що означає функціонування та розвиток вітчизняної системи освіти.


Знайти схожі

9.


    Авшенюк, Н. М.
    Міжкультурний вимір розвитку навчального плану педагогічної освіти в Європі / Н. М. Авшенюк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 96-104. - Бібліографія : С.104 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Європа
    Европа

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта в зарубіжних країнах -- вища педагогічна освіта -- высшее образование в зарубежных странах -- высшее педагогическое образование -- европейская зона высшего образования -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейские образовательные стандарты -- европейское образование -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейська освіта -- європейський освітній простір -- європейський стандарт -- європейські освітні стандарти -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- компетентність вчителя -- компетентность учителя -- межкультурная компетенция -- межкультурное измерение -- міжкультурна компетенція -- міжкультурний вимір -- навчальні плани -- образование в Европейском Союзе -- освіта в Європейському Союзі -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підготовка магістрів -- подготовка магистров -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- учебные планы
Анотація: На основі аналізу документів Європейської комісії, а також досліджень вчених європейських країн розкриті особливості міжкультурного виміру розвитку навчальних планів педагогічної освіти в країнах ЄС. Подана детальна характеристика навчального плану Загальноєвропейської програми підготовки магістрів педагогічної освіти, спільно розробленої фахівцями з університетів Нідерландів, Угорщини, Чехії, Іспанії, Естонії, Шотландії, Фінляндії і Німеччини.

Перейти к внешнему ресурсу: Міжкультурний вимір розвитку навчального плану

Дод.точки доступу:
Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\

Знайти схожі

10.


    Карпенко, О. В.
    Тенденції державного реформування освітніх послуг у Республіці Польща / О. В. Карпенко // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 124-135. - Література : С.133-135 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Польща
    Польша

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта в зарубіжних країнах -- высшее образование в зарубежных странах -- евроинтеграция -- европейские образовательные стандарты -- євроінтеграція -- європейська освіта -- європейський простір вищої освіти -- європейські освітні стандарти -- образовательная политика -- освіта в країнах Європейського Союзу -- освітня політика -- реформирование высшего образования -- реформування вищої освіти -- освітні послуги -- образовательные услуги
Анотація: На основі аналізу вітчизняної та зарубіжної джерельної бази з питань реформування системи надання освітніх послуг у Польщі досліджено тенденції сучасних змін освіти в цій країні в контексті євроінтеграційних процесів.


Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\; Европейский Союз, международная организация \о нем\

Знайти схожі

11.


    Постригач, Н. О.
    Розвиток європейської освітньої політики в підготовці педагогічних кадрів у контексті інтеграційних процесів / Н. О. Постригач // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 39-45. - Література : С.44-45 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- вища педагогічна освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование в зарубежных странах -- высшее педагогическое образование -- высшее профессиональное образование -- евроинтеграция -- европейские образовательные стандарты -- євроінтеграція -- європейська освіта -- європейський простір вищої освіти -- європейські освітні стандарти -- образование в Европейском Союзе -- образовательная политика -- освіта в Європейському Союзі -- освіта в країнах Європейського Союзу -- освітня політика -- педагогические кадры -- педагогічні кадри -- подготовка педагогов -- реформирование высшего образования -- реформування вищої освіти
Анотація: Проаналізовано особливості реформування та структурної організації вищої педагогічної освіти в країнах ЄС, звернуто увагу на особливості професійної підготовки викладачів.


Дод.точки доступу:
Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\

Знайти схожі

12.


    Мадзігон, В. М.
    Виступ на з'їзді вчителів України / В. М. Мадзігон // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 5-7. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
евроинтеграция -- европейские образовательные стандарты -- європейська інтеграція -- європейські освітні стандарти -- завдання освіти -- задачи образования -- з'їзди працівників освіти -- съезды работников образования
Анотація: Окреслено завдання освіти на наступне десятиліття та визначено ефективні механізми їх виконання з урахуванням тенденцій світової освітньої практики (виступ на ІІІ Всеукраїнському з'їзді працівників освіти, який відбувся в Києві 28 жовтня 2011 р.).


Дод.точки доступу:
Всеукраїнський з'їзд працівників освіти \о нем\

Знайти схожі

13.


    Лохвицька, Любов (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки і методики дошкільної освіти).
    Реформування національної вищої освіти на європейських засадах: опанування польського досвіду / Л. Лохвицька // Рідна школа. - 2015. - № 11/12. - С. 61-64. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Організація освіти

   Организация образования

   Польща
    Польша

    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные учреждения -- національні системи вищої освіти -- национальные системы высшего образования -- студенти -- студенты -- навчальні програми -- учебные программы -- педагогіко-психологічні факультети -- педагогико-психологические факультеты -- європейські освітні стандарти -- европейские образовательные стандарты -- міжнародний досвід -- международный опыт -- реформування вищої освіти -- реформирование высшего образования -- напрями реформування вищої освіти -- направления реформирования высшего образования
Анотація: Розкриваються деякі аспекти реформування національної вищої освіти на основі впровадження досвіду, напрацьованого в освітній системі Республіки Польща. Розкрито базові положення програми "Сучасний університет - проектний підхід до організації роботи згідно до положень європейських кваліфікаційних рамок". Охарактеризовано основний зміст, шляхи і напрями переходу до європейських стандартів освіти на основі використання накопиченого досвіду в системі вищої освіти Польщі.


Дод.точки доступу:
ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди" \о нем\; Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди, ДВНЗ \о нем\; Сучасний університет - проектний підхід до організації роботи згідно до положень європейських кваліфікаційних рамок, програма \о ней\

Знайти схожі

14.


    Українська, О. О.
    Європейські стандарти в контексті забезпеченя якості мовної освіти / О. О. Українська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 1. - С. 46-50. - Література : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.48
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- европейские образовательные стандарты -- европейские требования к образованию -- європейські вимоги до освіти -- європейські освітні стандарти -- загальноєвропейські рекомендації мовної освіти -- качество образования -- методика викладання іноземних мов -- методика преподавания иностранных языков -- мовна освіта -- общеевропейские стандарты языкового образования -- языковое образование -- якість освіти -- оцінювання якості освіти -- оценивание качества образования -- рекомендаційні документи -- рекомендационные документы
Анотація: Проаналізовано європейські стандарти в контексті забезпечення якості мовної освіти вищих навчальних закладах , сформульовано перспективи їх упровадження в процес навчання в Україні та виділено труднощі, що можуть виникати під час роботи з рекомендаційними документами.


Знайти схожі

15.


    Брожик, Ольга (асистент кафедри педагогіки і методики початкового навчання факультету педагогіки та психології).
    Сутнісні характеристики професійно значущих особистісних якостей майбутнього учителя початкової школи / О. Брожик, // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 10. - С. 97-106. - Библиогр.: с. . - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
професійно значущі особистісні якості -- профессионально значимые личностные качества -- майбутні учителі початкової школи -- будущие учителя начальной школы -- європейські освітні стандарти -- европейские образовательные стандарты -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- готовність до професійної діяльності -- готовность к профессиональной деятельности -- майбутні педагоги -- будущие педагоги -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- особистісні якості вчителів -- личностные качества учителей -- педагогічні професіограми -- педагогические профессиограммы -- професійні якості педагогів -- профессиональные качества учителей
Анотація: Досліджується проблема визначення професійно значущих особистісних якостей майбутнього учителя початкової школи в контексті сучасної української освіти. Проаналізовано науково-теоретичні підходи до встановлення сутнісних характеристик професійних особистісних якостей педагогів. Виокремлено якості, що характеризують особистість учителя початкової школи як суб'єкта педагогічної діяльності.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)