Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=эффективность обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Осадчук, Раїса (науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України).
    Здійснення міжпредметних зв`язків як необхідна складова інтеграції навчально-виховного процесу у структурі діяльності вчителя [Текст] / Р. Осадчук // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 1. - С. 28-30. - Бібліогр.: с. 30. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання Історії
   Методика преподавания истории

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання історії -- міжпредметні зв`язки -- міжпредметна інтеграція -- навчальни-виховний процес -- ефективність навчання -- викладання суспільно-гуманітарних предметів -- викладання літератури -- преподавание истории -- межпредметные связи -- учебно-воспитательный процесс -- эффективность обучения -- преподавание общественно-гуманитарных дисциплин -- преподавание литературы -- межпредметная интеграция
Анотація: Висвітлена теорія побудови міжпредметних зв`язків та практика їх побудови на сучасному етапі, проаналізовано основні помилки при побудові міжпредметних зв`язків, подано методичні рекомендації щодо їх уникнення.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Знайти схожі

2.


    Рябченко, Лілія Олександрівна.
    Шляхи розвитку особистості майбутнього спеціаліста / Л. О. Рябченко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1. - С. 114-121. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.37
Рубрики: Психология личности
   Психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
становлення особистості -- пізнавальна діяльність -- творча особистість -- професійна діяльність -- особистісний підхід -- становление личности -- познавательная деятельность -- творческая личность -- профессиональная деятельность -- личностный подход -- майбутні спеціалісти -- будущие специалисты -- кар’єрні орієнтації -- карьерные ориентации -- види типових кар'єр -- виды типовых карьер -- професійна конкурентоспроможність -- профессиональная конкурентоспособность -- механізм рефлексії -- механизм рефлексии -- процес самопізнання -- процесс самопознания -- особистісна рефлексія -- личностная рефлексия -- ефективність навчання -- эффективность обучения
Анотація: Присвячено проблемі формування особистості майбутнього спеціаліста. У сучасному світі людина знаходиться в ситуації постійного пошуку. Тому на всіх рівнях безперервної освіти повинні створюватися умови для розвитку інтелекту і творчих якостей особистості, підготовки її до взаємодії з динамічним світом професійної праці. Людина як особистість – це творець, перетворювач зовнішнього і внутрішнього світу. І ця її якість розкривається не тільки через категорії самооцінки та саморегуляції, а й через категорію творчої мотивації. Становлення особистості – це безперервне наповнення і збагачення її новим змістом.


Знайти схожі

3.


    Купрій, Т. Г. (Київський університет ім. Б. Грінченка; Київ).
    Філософія студентоцентрованого навчання приватної вищої освіти в Україні / Т. Г. Купрій // Грані. - 2015. - № 4. - С. 107-111. - Бібліографія : С.110-111 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- ефективність навчання -- инновации в образовании -- інновації в освіті -- качество обучения -- конкурентоспособность на рынке труда -- конкурентоспроможність -- конкурентоспроможність на ринку праці -- образование в Украине -- освіта в Україні -- працевлаштування випускників -- працевлаштування випускників ВУЗів -- приватна вища освіта -- приватна вища школа -- приватна освіта -- студентоцентрированное образование -- студентоцентрированное обучение -- студентоцентрована освіта -- студентоцентроване навчання -- трудоустройство выпускников -- трудоустройство выпускников ВУЗов -- философия образования -- філософія освіти -- частная высшая школа -- частное высшее образование -- частное образование -- эффективность обучения -- якість навчання
Анотація: Аналізується процес студентоцентрованого навчання в приватному вищому навчальному закладі України, його нормативна, освітня, суспільна і філософська інтенція в сучасних реаліях. На основі філософського розуміння сутності освіти як студентоцен трованої квінтесенції у сучасному суспільстві, її феноменологічної ваги, автор намагається сформулювати базові засади індивідуального, особистісно орієнтованого підходу діяльності вищої приватної школи. Проблематизується престиж ВНЗ, визнання його тор говельної марки (диплома) роботодавцями; якість процесу навчання; можливості для наукових досліджень; матеріально-технічна база; наявність спеціальних (унікальних) освітніх програм. Актуалізуються хронічні проблеми постосвітньої депривації, які протяг ом багатьох років не надавали можливості випускникам вищих навчальних закладів реалізуватися на ринку праці. Визначаються ефективні складові вищої приватної школи в Україні.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_4\19.pdf

Знайти схожі

4.
   06
   Л 89


Львівська політехніка (Львів)

    Карпушина, М.
    Використання освітніх інтернет-платформ у навчанні іноземної мови / Майя Карпушина, Іванна Шумило // Вісник / Львівська політехніка. - Львів : Вид-во НУ "Львівська політехніка", 2018. - № 903: Інформатизація вищого навчального закладу. - С. 81-87. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Інформаційні технології
   Информационные технологии

   Освіта

   Образование

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-платформи -- интернет-платформы -- ефективність навчання -- эффективность обучения -- іншомовна лінгвістична компетенція -- иноязычная лингвистическая компетенция -- іншомовна комунікативна компетенція -- иноязычная коммуникативная компетенция


Дод.точки доступу:
Федасюк, Д. В. \ред.\; Шумило, І.; Львівська політехніка(Львів)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Юніна, О. Є.
    Критерії ефективності навчання іноземних мов в США в умовах глобалізації / О. Є. Юніна // Сучасні технології в науці та освіті : Матеріали Третьої Міжнародної науково-практичної конференції (27-28 лютого 2020 р. м. Сєвєродонецьк) / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт., Ун-т Тохоку, Ун-т Хасану ІІ, Ун-т штату Канзас, Вроцлав. ун-т науки та технолог. - Сєвєродонецьк, 2020. - Ч. 2. - С. 110-112. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISBN 978-617-11-0162-3
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

   Мовознавство

   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- глобализация -- навчання іноземних мов -- обучение иностранным языкам -- ефективність навчання -- эффективность обучения -- критерії ефективності навчання -- критерии эффективности обучения -- викладання іноземних мов -- преподавание иностранных языков


Дод.точки доступу:
Рязанцев, О. І. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. ДаляКиївський національний університет будівництва і архітектури; Університет Тохоку; Університет Хасану ІІ; Університет штату Канзас; Вроцлавський університет науки та технологій
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)