Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=электронное сельское хозяйство<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Швиденко, Ольга Михайлівна
(аспірант; Національний університет біоресурсів і природокористування України).
Передумови розвитку мобільного маркетингу в сільськогосподарських підприємствах / О. М. Швиденко> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2014. -
№ 11
. - P114-119 : рис. - статья на англ. языке. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
338.43
ББК
65.32
Рубрики:
Економіка сільського господарства
Экономика сельского хозяйства
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
сільське господарство
--
сельское
хозяйство
--
електронне сільське господарство
--
электронное
сельское
хозяйство
--
сільськогосподарські підприємства
--
сельскохозяйственные предприятия
--
фермерські господарства
--
фермерские хозяйства
--
інформаційні технології
--
информационные технологии
--
мобільні технології
--
мобильные технологии
--
мобільний маркетинг
--
мобильный маркетинг
--
інтернет-маркетинг
--
интернет-маркетинг
Анотація:
Висвітлено сутність поняття «електронне сільське господарство» як нової предметної області, що зосереджена на зміцненні сільськогосподарського розвитку завдяки вдосконаленню інформаційних і комунікаційних процесів. Показано, що впровадження мобільних технологій у сільське господарство може докорінно змінити ситуацію у сфері інформаційного забезпечення агровиробництва та аграрного маркетингу. Міжнародний досвід переконує, що застосування можливостей Інтернету і мобільних технологій в сільському господарстві реалізує переваги електронного безконтактного доступу до клієнта, забезпечує фермерів оперативними і кастомізованими новітніми інформаційними послугами та, зокрема, надає можливість широкого запровадження мобільного Інтернет-маркетингу. Розглянуто визначення мобільного маркетингу як комплексу маркетингових заходів, спрямованих на просування продукції або послуг за допомогою мобільних пристроїв і висвітлено його складові. Зазначено, що активне впровадження мобільних технологій у сільське господарство зарубіжних країн призвело до розвитку мобільного маркетингу та ефективного використання його фермерськими господарствами. В Україні застосування мобільного маркетингу сільськогосподарськими підприємствами знаходиться лише на початковому етапі, тому для підвищення їх конкурентоспроможності в умовах глобалізації необхідно активізувати впровадження новітніх комунікаційних технологій для використання можливостей та переваг мобільного маркетингу в їхній діяльності.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)