Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=электоральный рынок<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Шинкаренко, Олена Євгенівна (кандидат соціологічних наук; викладач Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького).
    Електоральний маркетинг та сегментація електорального ринку / О. Є. Шинкаренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 6. - С. 120-124. - Література : С.124 : 7 назв
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
политические выборы -- електоральна поведінка -- електоральна соціологія -- електоральний маркетинг -- електоральний ринок -- електоральні настрої -- политическая социология -- политический маркетинг -- політична соціологія -- політичний маркетинг -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- целевые группы избирателей -- цільові групи виборців -- электоральная социология -- электоральное поведение -- электоральный маркетинг -- электоральный рынок
Анотація: Розглянута проблема використання електорального маркетингу при проведенні виборчих кампаній, а саме: підходи до сегментування електорального ринку та виділення цільових груп виборців.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Шинкаренко, О. Є. (Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького).
    Електоральний маркетинг та електоральний абсентеїзм / О. Є. Шинкаренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 10. - С. 121-126. - Література : С.126 : 4 назви
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
абсентеизм -- електоральна соціологія -- електоральний абсентеїзм -- електоральний ринок -- политическая активность -- политическая социология -- политический маркетинг -- политический рынок -- політична активність -- політична соціологія -- політичний маркетинг -- політичний ринок -- электоральная социология -- электоральный абсентеизм -- электоральный рынок
Анотація: Розглянута проблема використання електорального маркетингу в умовах значного рівня політичного та електорального абсентеїзму в Україні, що склався у наш час.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)