Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=школяри<.>
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-21 
1.


    Чайковська, Олена (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант КНУКіМ; викладач музикознавства спеціалізованої школи № 318 м. Києва).
    Результати експерименту з формування музичних знань молодших школярів засобами мультимедійних технологій навчання / О. Чайковська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 51-53 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
технології навчання -- мультимедійні технології начання -- навчально-виховний процес -- авторські експериментальні школи -- авторські школи -- молодші школяри -- формування музичних знань -- експериментальна робота -- технологии обучения -- мультимедийные технологии обучения -- учебно-воспитательный процесс -- авторские экспериментальные школы -- авторские школы -- младшие школьники -- формирование музыкальных знаний
Анотація: Про впроваждення в навчально-виховний процес інноваційних інформаційних технологій. Про проведення експерименту з формування музичних знань молодших школярів в авторській експериментальної школі "Міленіум".


Дод.точки доступу:
Міленіум, авторська експериментальна школа \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Беседіна, Антонина (вчитель-методист; учитель початкових класів спеціалізованої школи № 318 м. Києва).
    Вплив методів і завдань ейдетики на розвиток особистості дитини / А. Беседіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 61-62. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- початкові класи -- молодші школяри -- методи ейдетики -- ланцюговий метод -- акровербальний метод -- метод місць -- метод регресії -- метод відсторонення -- забування -- методы обучения -- начальные классы -- младшие школьники -- методы эйдетики
Анотація: Методи навчання, які пропонує ейдетика, спираються на образне мислення дитини, вони відповідають законам природи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Петрюк, І. (кандидат педагогічних наук; завідувач кафедри загальної та соціальної педагогіки Чернивецького національного університету ім. Юрія Федьковича).
    Показники і фактори шкільної дезадаптації дітей / І. Петрюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 24-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
молоді школяри -- шкільна дезадаптація дітей -- дезадаптація дітей -- соціально-педагогічна допомога -- адапційні труднощі школярів -- педагогічна діагностика -- адаптивність -- соціальні педагоги -- младшие школьники -- школьная дезадаптация детей -- дезадаптация детей -- социально-педагогическая помощь -- адаптационные трудности школьников -- педагогическая диагностика -- адаптивность -- социальные педагоги
Анотація: Визначення особливостей виявлення показників і факторів шкільної дезадаптації.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Турба, О. О. (аспірантка кафедри соціології та соціальної роботи Класичного приватного університету).
    Міжперсональна взаємодія у групах молоді, яка навчається (Частина 1) / О. О. Турба // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 4. - С. 91-96. - Бібліографія : С.96 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.54
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія -- возрастная психология -- межличностное взаимодействие -- міжособистісна взаємодія -- молодежные группы -- молодіжні групи -- молодість -- молодость -- персоналии психологов -- персоналії психологів -- символически-образное поведение -- символічно-образна поведінка -- социология групп -- социология молодежи -- социология студенчества -- социология юношества -- соціологія груп -- соціологія молоді -- соціологія студентства -- соціологія юнацтва -- старшие школьники -- старші школяри -- юнацтво -- юнацький вік -- юношеский возраст
Анотація: Розглядаються принципи аналізу міжособистісної взаємодії в суспільних спільнотах студентів та старших школярів. Розглянуто позитивні та негативні моменти в даній взаємодії в умовах старої командно-адміністративної системи та в умовах глобалізації. Особлива увага приділяється домінуванню середовища, що викликало розвиток у молоді символічно-образних модифікацій поведінки. Аналізуються різноманітні підходи до міжособистісної взаємодії (зокрема: три варіанти поведінки Е. Шпренгера, біогенетичний підхід А. Гезелла, фази становлення особистості Ериксона та ін.).


Дод.точки доступу:
Эриксон, Эрик \о нем\; Еріксон, Ерік \о нем\; Шпрангер, Эдуард \о нем\; Гезелл, Арнольд (один из создателей детской психологии; первый в мире "школьный психолог" ; 1880-1961 гг.) \о нем\

Знайти схожі

5.


    Задорожній, Андрій (аспірант Кіровоградського державного педагогічного університету).
    Моделювання ціннісно-смислової картини молодшого щколяра: пошук підходів / А. Задорожній // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 60-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
ціннісно-смислова картина -- ценностно-смысловая картина -- молодші школяри -- младшие школьники -- принципи моделювання -- принципы моделирования -- загальнолюдські цінності -- общечеловеческие ценности -- пізнавальна активність учнів -- познавательная активность учеников -- теоретична модель -- теоретическая модель -- процесс навчання -- процесс обучения -- виховний процес -- воспитательный процесс
Анотація: Аналізуються основні наукові положення про сутність ціннісно-смислової картини світу молодшого школяра, її формування в процесі пізнавальної діяльності і визначаються основні методологічні підходи та принципи моделювання структури цієї властивості у молодших школярів у процесі навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Турчин, Тамара (кандидат педагогічних наук; докторант Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова).
    Пріоритетність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в навчальному процесі / Т. Турчин // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 6. - С. 69-73. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- учебный процесс -- молодші школяри -- младшие школьники -- інтуїція -- интуиция -- інтуїтивний спосіб мислення -- интуитивный способ мышления -- інтуїтивне мислення -- интуитивное мышление -- мистецькі дисципліни -- учебные предметы -- учбові предмети -- викладання мистецьких дисциплін -- музыкальное творчество -- музична творчість -- уроки музики -- уроки музыки
Анотація: Визначається сутність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в процесі їх навчання, що досягається у сфері сприймання, оцінювання музиуи та творчій діяльності. Автор доходить висновку, що підтримування інтуїтивно-образного начала на уроках музики в початковій школі дасть можливість учнім повніше усвідомити естетичну красу художніх образів і їх творення.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Турчин, Тамара (кандидат педагогічних наук; докторант Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова).
    Застосування осучасних форм музичного навчання молодших школярів як передумова їх творчого розвитку / Т. Турчин // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 64-68 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчальний процес -- учебный процесс -- молодші школяри -- младшие школьники -- музичне навчання -- музыкальное обучение -- музично-просвітницька діяльність -- музыкально-просветительская деятельность -- театролізована діяльність -- театролизованная деятельность -- театри ляльок -- театры кукол -- музично-дидактичні ігри -- музыкально-дидактические игры -- комп'ютерні навчальні ігри -- компьютерные обучающие игры
Анотація: Розглянуто форми музичного навчання молодших школярів, що передбачають активну музичну діяльність учнів практичного характеру, в процесі якої відпрацьовуються музичні вміння і навички, реалізуються виховні завдання, розвиваються музичні здібності. Наголошено, що застосування різноманітних осучаснених форм музичного навчання в початковій школі забезпечує його результативність, сприяє пробудженню творчої енергії дітей, досягненню ними творчих успіхів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Гильбух, Ю. З. (доктор психологических наук).
    Школьная неуспеваемость / Ю. З. Гильбух // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 68-80 : схемы. а-табл. - (Психологія навчання). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
УДК
ББК 88.40
Рубрики: Педагогическая психология
   Педагогічна психологія

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
типы неблагополучия -- типи негараздів -- типы отклонений в учебной деятельности -- типи відхилень у навчальній діяльності -- реализация способностей -- реалізація здібностей -- эффективность учебной деятельности -- ефективність навчальної діяльності -- низкая интенсивность учебной деятельности -- низька інтенсивність навчальної діяльності -- низкая эффективность учебной деятельности -- низька ефективність навчальної діяльності -- детерминанты психологического уровня -- детермінанти психологічного рівня -- нарушения в эмоционально-волевой сфере -- эмоционально-волева сфера -- порушення в емоційно-вольовій сфері -- емоційно-вольова сфера -- несформированность учебных умений -- учебные умения -- несформованість навчальних умінь -- навчальні уміння -- недостаточное развитие познавательных способностей -- познавательные способности -- недостатній розвиток пізнавальних здібностей -- пізнавальні здібності -- младшие школьники -- молодші школяри
Анотація: Представлена психолого-педагогическая типология неблагополучий в учебной деятельности младших школьников, а также рекомендации по коррекционной работе.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Симониченко, Тетяна (старший учитель; учитель початкових класів).
    Використання інноваційних технологій у роботі з молодшими школярами / Т. Симониченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 77-78
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- учебный процесс -- початкова школа -- начальная школа -- молодші школяри -- младшие школьники -- інноваційні технології -- инновационные технологии -- критичне мислення -- критическое мышление -- технологія формування критичного мислення -- технология формирования критического мышления -- нестандартні уроки -- нестандартные уроки -- проектна діяльність -- проектная деятельность -- методика інтерв'ювання -- методика интервьюирования
Анотація: Про використання інноваційних технологій у початковій школі.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

10.


    Зубік, Н. (методист обласного методичного кабінету НМЦ ЦЗ та БЖД Рівненської області).
    Як уникнути небезпеки в період літніх канікул / Н. Зубік // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 6. - С. 31-32. - (Порадник батькам)
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Безпека життєдіяльності
   Безопасность жизнедеятельности

Кл.слова (ненормовані):
літні канікули -- летние каникулы -- школяри -- школьники -- небезпеки -- опасности -- виды опасностей -- види небезпек -- пожежі -- пожары -- правила пожежної безпеки -- правила пожарной безопасности -- правила поведінки на воді -- правила поведения на воде -- сонячні удари -- солнечные удары -- сонячні опіки -- солнечные ожоги -- небезпека кліщів -- опасность клещей -- небезпека грози -- опасность грозы -- комп'ютерна небезпека -- компьютерная опасность
Анотація: Розглянуто різні небезпеки, які підстерігають дітей у період літніх канікул та приведено поради батькам, що необхідно пояснити дітям, щоб відпочинок не став трагічним, і до яких наслідків можуть привести ті чи інші розваги.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

11.


    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник Інститтуту педагогіки НАПН України).
    В. О. Сухомлинський про розвиток творчих здібностей учнів початкової школи / Л. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- школьное образование -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- молодші школяри -- младшие школьники -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- мислення учнів -- мышление учеников -- творчий розвиток -- творческое развитие -- творчі здібності -- творческие способности -- розумове виховання -- умственное воспитание -- розумові здібності -- умственные способности
Анотація: Висвітлюються теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського з питань розвитку творчих здібностей школярів молодшого віку. Наголошується на важливості їх втілення в роботу сучасних освітніх закладів.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

12.


    Зубік, Н. (методист ОМК БЖД населення).
    1 вересня - вперед до країни знань / Зубік Н. // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 9. - С. 2 : фотогр. - (Дата календаря)
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Безпека життєдіяльності
   Безопасность жизнедеятельности

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні учбові заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- День знань -- День знаний -- молодші школяри -- младшие школьники -- правила безпечної поведінки -- правила безопасного поведения -- складні ситуації -- сложные ситуации -- абетка безпеки -- азбука безопасности
Анотація: Розглянуто проведення Дня знань в одній із загальноосвітніх шкІл міста Рівного, в якому взяли участь методисти НМЦ ЦЗ та БЖД Рівненськоъ області.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Науково-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Рівненської області \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

13.


    Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; радник Президії НАПН України; головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв'язні проблеми / О. Савченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 12-16 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісна освіта -- предметні компетентності -- ключові компетентності -- кореляція -- уміння вчитися -- компетентностное образование -- предметные компетентности -- ключевые компетентности -- корреляция -- умение учиться -- початкова освіта -- начальное образование -- державні стандарти освіти -- государственные стандарты образования -- молодші школяри -- младшие школьники -- програми формування загальнонавчальних умінь -- программы формирования общеучебных умений -- загальнонавчальні уміння
Анотація: Досліджено поетапність упровадження компетантнісного підходу в початкову освіту в контексті модернізації змісту в першому і другому поколінні Державного стандарту. Розкрито взаємозв'язок предметів у формуванні в молодших школярів ключових і предметних компетентностей та обгрунтовано пріоритетність формування у них ключової компетентності - уміння вчитися.



Дод.точки доступу:
Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти \о произв.\

Знайти схожі

14.


    Андрійчук, Валентина (старший викладач кафедри психології, педагогіки та корекційної освіти; методист кабінету дошкільної, початкової, корекційної та інклюзивної освіти Рівненського ОІППО; координатор науково-педагогічног проекту "Інтелект України" в Рівненській та Волинській областях).
    Розвиток обдарованості молодших школярів у контексті реалізації науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Андрійчук // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 11. - С. 47-51. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- початкова школа -- начальная школа -- молодші школяри -- младшие школьники -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процес -- меритократична освіта -- меритократическое образование -- концепція меритократичної освіти -- концепция меритократического образования -- науково-педагогічні проекти -- научно-методические проекты -- діяльнісний підхід -- деятельностный подход -- академічна обдарованість -- академическая одаренность -- обдаровані діти -- одаренные дети
Анотація: Наголошується, що нагальною потребою сьогодення є концепція меритократичної освіти в Україні для навчання і виховання дітей з академічною обдарованістю в умовах загальноосвітнього навчального закладу. Обгрунтовується використання діяльнісного підходу в процесі навчання обдарованих дітей, який є умовою набуття учнями особистого досвіду в певній галузі людської практики. Характеризуються переваги навчально-методичних комплектів з навчальних дисциплін початкої школи у науково-педагогічному проекті "Інтелект України.".


Дод.точки доступу:
Інтелект України, педагогічний проект \о произв.\

Знайти схожі

15.


    Вербицька, Світлана (заступник директора з навчально-виховної роботи (початкова школа)).
    Художньо-естетична освіта як чинник розвитку молодшого школяра / С. Вербицька // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 56-59 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Миколаївська область

    Николаевская область

Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- начальное образование -- взаємодія батьків і школи -- взаимодействие родителей и школы -- інноваційні технології -- инновационные технологии -- творчі вияви дітей -- творческие проявления детей -- авторські школи -- авторские школы -- школи художньо-естетичного профілю -- школы художественно-эстетического профиля -- художньо-естетична освіта -- художественно-эстетическое образование -- молодші школяри -- младшие школьники -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- тижні початкової школи -- недели начальной школы
Анотація: Висвітлюються питання реалізації завдань початкової освіти у Миколаївській спеціалізованій школі "Академія дитячої творчості", розглянуто пропедевтичний зміст програм і курсів художньо-естетичного циклу, обгрунтовано використання інноваційних технологій у навчально-виховному процесі, шляхи організації тісної взаємодії батьків і школи. аналізується проведення Тижня початкової школи як концентрації творчих виявів дітей.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Академія дитячої творчості, спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел \о ней\; Миколаївська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел "Академія дитячої творчості" \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.


    Середа, Ольга (вчитель початкової школи, спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист).
    Розвиток і формування особистості молодшого школяра в умовах естетично-творчої діяльності / О. Середа // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 60-63. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

   Україна
    Украина

    Миколаївська область

    Николаевская область

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- развитие личности -- формування особистості -- формирование личности -- молодші школяри -- младшие школьники -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- естетично-творча діяльність -- эстетично-творческая деятельность -- навчальні програми -- учебные программы -- початкова освіта -- начальное образование -- авторські школи -- авторские школы -- авторські програми -- авторские программы
Анотація: Проаналізовано психолого-педагогічні аспекти розвитку й формуванню особистості молодшого школяра в естетично-творчій діяльності, презентовано програму реалізації такого підходу в навчально-виховний процес початкової освіти.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Миколаївська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел "Академія дитячої творчості" \о ней\; Академія дитячої творчості, спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.


    Доценко, Світлана (кандидат педагогічних наук; докторант кафедри теорії і методики професійної освіти).
    Розвиток творчої уяви учнів початкових класів під час вивчення природничо-математичних дисциплін / С. Доценко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 34-39. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- начальное образование -- учні початкових класів -- ученики начальных классов -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- природничо-математичні дисципліни -- естественно-математические дисциплины -- динамика розвитку уяви -- динамика развития воображения -- особливості творчої уяви -- особенности творческого воображения -- молодші школяри -- младшие школьники -- творча уява -- творческое воображение -- винахідницькі задачі -- изобретательские задачи -- методика формування творчої уяви -- методика формирования творческого воображения -- теорія поетапного формування розумових дій -- теория поэтапного формирования умственных действий
Анотація: Схарактеризовано процес розвитку творчої уяви учнів початкових класів. Проаналізовано погляди науковців щодо поняття "творча уява", розкрито проблему розвитку творчої уяви в учнів початкових класів, зважаючи на вікові особливості. Визначено, що процес уяви пов'язаний із такими психічними процесами, як увага, пам'ять, мислення, відчуття, сприйняття, мова тощо. Акцентовано увагу на теорії поетапного формування розумових дій П. Гальперіна. З'ясовано, що характерними особливостями творчої уяви учнів початкових класів є вміння перетворювати реальність в уяву; імпульсивність та емоційність настрою; відсутність яскраво вираженого прагнення до досягнення високих показників у діяльності. Охарактеризовано фактори, що впливають на розвиток творчої уяви учнів: інтелект, мислення, пізнавальна активність.


Знайти схожі

18.


    Калініченко, Людмила (аспірант).
    Ідеї Олександра Скрипченка про формування творчого мислення молодших школярів : друга половина 1950-х - 1980-ті рр. / Л. Калініченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 66-71. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 1950-1980-і рр.

   Образование. Педагогика

   История образования, 1950-1980-е гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- начальное образование -- молодший шкільний вік -- младший школьный возраст -- молодші школяри -- младшие школьники -- умовий розвиток -- умственное развитие -- творче мислення -- творческое мышление -- психолого-педагогічні ідеї -- психолого-педагогические идеи -- теоретико-практична спадщина -- теоретико-практическое наследие -- українська педагогічна думка -- украинская педагогическая мысль
Анотація: Висвітлено психолого-педагогічні погляди О. Скрипченка (1921-2007) на шляхи формування творчого мислення молодших школярів. Акцентовано увагу на його дослідженнях 1960-х років, присвячені питанням узагальнення та іншим видам мисленнєвих операцій. Оволодіння ними вчений розглядав як запоруку розвитку творчого й інших видів мисленя в учнів 1-4-х класів. Розкрито бачення психологом зв'язку між мисленням та розумовим розвитком дітей, впливу змісту та методів навчання на формування мислення учнів. Аргументовано актуальність використання ідей видатного дослідника О. Скрипченка у сучасному навчально-виховному процесі початкової школи.


Дод.точки доступу:
Скрипченко, Олександр Васильович (1921-2007) \о ней\

Знайти схожі

19.


    Калінченко, Людмила (аспірант).
    Ідеї Олександри Савченко про вплив пізнавальної активності та самостійності на формування творчого мислення молодших школярів (1970-1990-ті рр.) / Л. Калінченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 5/6. - С. 26-30. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
учні початкових шкіл -- ученики начальных классов -- творче мислення -- творческое мышление -- розумовий розвиток -- умственное развитие -- пізнавальна активність -- познавательная активность -- пізнавальна самостійність -- познавательная самостоятельность -- вчені-педагоги -- ученые-педагоги -- наукова діяльність -- научная деятельность -- молодші школяри -- младшие школьники -- педагогічні погляди -- педагогические взгляды -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность
Анотація: Висвітлено погляди О. Савченко на формування творчого мислення молодших школярів шляхом підвищення їхньої пізнавальної активності та самостійності. Розкрито тлумачення вченою понять "творче мислення", "пізнавальна активність", "пізнавальна самостійність", розглянуто вплив змісту та методів навчання на формування мислення учнів. Обгрунтовано актуальність використання ідей О. Савченко у сучасному навчально-виховному процесі початкової школи.


Дод.точки доступу:
Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; академік НАПН України ; 1942-) \о ней\; Умій учитися, посібник \о произв.\Барвистий клубок, книга \о произв.\; Слово до вчителів та батьків, книга \о произв.\; Розвивай свої здібності, книга \о произв.\

Знайти схожі

20.


    Нікітенко, Ольга (учитель початкових класів).
    Формування культури здоров’я молодших школярів шляхом впровадження здоров’язбережувальних освітніх технологій / О. Нікітенко // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 36-40. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання учбових предметів

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
здоровий спосіб життя -- здоровый способ жизни -- квести -- квесты -- основи здоров’я -- основы здоровья -- фізкультура -- физкультура -- здоров’язбережувальні освітні технології -- здоровьясберегающие образовательные технологии -- младшие школьники -- молодші школяри
Анотація: Розглянуті особливості впровадження здоров’язбережувальних освітніх технологій на уроках в початковій школі. Акцентовано увагу на важливості формування чотирьох основних складових здоров’я (фізичної, психічної, соціальної та духовної). Надається розробка розважально-інтелектуального квесту "Ми за здоровий спосіб життя", метою якого є виховання любові до фізкультури і спорту, прищеплення прагнення до занять фізкультурою та виховання почуття дружби, колективізму.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\11.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

 1-20    21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)