Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=школьные учебники<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.


    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки АПН України).
    Проектувальна діяльність автора шкільного підручника з іноземної мови / В. Редько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 11. - С. 26-32. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- іноземні мови -- шкільні підручники -- проектувальна діяльність авторів -- планування діяльності -- модель проектування діяльності -- учебные предметы -- иностранные языки -- школьные учебники -- проектировочная деятельность авторов -- планирование деятельности -- модель проектирования деятельности
Анотація: Розглядаються питання конструкторської діяльності автора підручника іноземної мови. Пропонується оригінальна модель цієї діяльності та описується ії зміст й етапи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Пасічник, Олександр (аспірант Інституту АПН України; старший викладач Хмельницького національного університету).
    Організація перевірки якості шкільної іншомовної навчальної літератури в Україні та її результати / О. Пасічник // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 12. - С. 38-42. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
шкільна іншомовна освіта -- шкільна іншомовна навчальна література -- шкільні підручники -- підручники з іноземних мов -- навчальна література -- моніторинг якості підручників -- моніторингові дослідження -- навчально-методичне забезпечення -- школьное иноязычное образование -- школьная иноязычная учебная литература -- школьные учебники -- учебники по иностранным языкам -- учебная литература -- мониторинг качества учебников -- мониторинговые исследования -- учебно-методическое обеспечение
Анотація: Розглядаються основні форми перевірки ефективності шкільної іншомовної літератури у Україні, основними з яких є педагогічна експертиза, апробація та моніторингові дослідження; також автор розглядає результати цих перевірок.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Гаврилюк, Оксана (учитель української мови та літератури; Рівненська українська гімназія).
    Підручник з української літератури в системі формування вмінь діалогічної взаємодії учня з текстом / Оксана Гаврилюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 19-21. - Бібліографія : С.21 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3 (4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- диалог с текстом -- диалогический метод обучения -- діалог з текстом -- діалогічний метод навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- навчання читанню -- обучение чтению -- підручники української літератури -- учебники украинской литературы -- читательские умения -- читацькі вміння -- шкільні підручники -- школьные учебники
Анотація: Розглянуто можливості шкільних підручників для організації діалогічної взаємодії учня з текстом. Звернуто увагу на способи репрезентації в підручниках навчального матеріалу, проаналізовано запитання до тестів, наведено приклади завдань для формування ч итацьких вмінь.


Знайти схожі

4.


    Горошкіна, Олена (доктор педагогічних наук; професор; Луганський національний університет ім. Тараса Шевченка).
    Дидактичні засади підручників "Українська мова" для 10-11 класів (рівень стандарту) / Олена Горошкіна // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 25-32. - Бібліографія : С.32 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативный практикум -- комунікативний практикум -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна особистість -- підручники української мови -- профильное обучение -- профільне навчання -- создание учебников -- старшие классы -- старші класи -- створення підручників -- украинский язык -- українська мова -- учебники украинского языка -- шкільні підручники -- школьные учебники -- языковая личность
Анотація: Визначено загальноосвітні, виховні й практичні завдання навчання української мови в профільних 10-11 класах рівня стандарту. Розкрито зміст і структуру підручників, їхні функції й наведено ілюстративний матеріал.


Дод.точки доступу:
Пентилюк, Марія

Знайти схожі

5.


    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов інституту педагогіки НАПН України).
    Засоби формування іншомовної комунікативної компетенції у змісті шкільних підручників з іноземних мов / В. Редько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 23-32 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
теорія вправ -- теория упражнений -- комунікативно-діяльнісний підхід -- коммуникативно-деятельностный подход -- вивчання іноземних мов -- изучение иностранных языков -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- шкільні підручники -- школьные учебники -- іншомовні комунікативні компетенції -- иноязычные коммуникативные компетенции -- ситуації спілкування -- ситуации общения -- испанский язык -- іспанська мова
Анотація: Розглядається теорія вправ як важливих засобів навчання іноземних мов. Відповідно до комунікативно-діяльнісного підходу автор створює моделі формування іншомовної комунікативної компетенції у говорінні, аудіюванні, читанні, письмі, які використовуються у змісті шкільних підручників з іспанської мови.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Пасічник, Олександр (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України).
    Особливості репрезентації гендерних стереотипів у змісті вітчизняних підручників з англійської мови / О. Пасічник // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 21-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові премети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- англійська мова -- английский язык -- шкільні підручники -- школьные учебники -- зміст шкільних підручників -- содержание школьных учебников -- гендерні стереотипи -- гендерные стереотипы -- гендерні репрезентації -- гендерные репрезентации -- шкільна навчальна література -- школьная учебная литература -- навчальний процес -- учебный процесс -- освітній процес -- образовательный процесс -- гендерні асиметрії -- гендерные ассиметрии -- жіночі персонажі -- женские персонажи
Анотація: Розкривається проблема гендерних репрезентацій у змісті шкільних підручників як важливого психологічного та дидиактичного чинника забезпечення ефективності запам'ятовування навчального матеріалу та формування в учнів відповідних моделей суспільної поведінки. На підставі аналізу педагогічної та психологічної наукової літератури автор виокремлює критерії вивчення особливостей гендерних репрезентацій у змісті шкільної навчальної літератури, відповідно до яких розглядає зміст сучасних вітчизняних підручників з англійської мови.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

7.


    Лелюх, Інна (аспірантка Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького).
    Внесок Ніли Волошиної в розвиток українського підручникотворення / І. Лелюх // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 13-15. - Література : С.15 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК A83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- науковці-методисти -- підручники української літератури -- принципы составления учебников -- створення підручників -- украинская литература -- українська література -- учебники украинской литературы -- ученые-методисты -- шкільні підручники -- школьные учебники
Анотація: Схарактеризовано проблеми створення та впровадження теоретичного підгрунтя щодо написання шкільних підручників з української літератури в працях Ніли Волошиної.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Волошина, Ніла Йосиповна (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент АПН України ; 1940-2010) \про неї\

Знайти схожі

8.


    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов ).
    Компетентнісно-діяльнісна технологія визначення змісту навчання іноземних мов / В. Редько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 4/5. - С. 41-52. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- учебные предметы -- методика викладання -- методика преподавания -- іноземні мови -- иностранные языки -- зміст навчання іноземних мов -- содержание изучения иностранных языков -- компетентнісно-діяльнісна технологія -- компетентностно-деятельная технология -- шкільні підручники -- школьные учебники -- іншомовна комунікативна компетентність -- иноязычная коммуникативная компетентность -- компетентна особистість -- компетентная личность -- компетентність -- компетентность -- шкільна іншомовна освіта -- школьное иноязычное образование -- цілі іншомовної освіти -- цели иноязычного образования
Анотація: Розглядається і науково обгрунтовується компетентнісно-діяльнісна технологія конструювання змісту навчання іноземних мов у середній школі. Визначається базовий рівень сформованості іншомовної комунікативної компетентності сучасного учня.


Знайти схожі

9.


    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник; Інститут педагогіки НАПН України).
    Розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти України / Л. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 72-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа, 20 ст. 40-80-і рр.

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа, 20 ст. 40-80-е гг.

Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- початкова школа -- шкільні підручники -- навчальні плани -- підручникотворення -- навчальні програми -- удосконалення підручників -- начальное образование -- начальная школа -- школьные учебники -- учебные планы -- учебные программы -- усовершенствование учебников
Анотація: Проаналізовано зміни в змісті навчальних планів і програм для початкової школи у 40-80-х роках ХХ століття, що потребували предметної перебудови змісту навчання та створення нових підручників; розкрито питання вдосконалення підручників. Відображено розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти досліджуваного періоду та висвітлено роль навчальної книги в опануванні учнями знань.



Знайти схожі

10.


    Гупан, Нестор (доктор педагогічних наук; професор; головний науковий співробітник лабораторії суспільствознавчої освіти інституту педагогіки НАПН України).
    Відображення диференціації у методичному апараті шкільних підручників із суспільствознавчих предметів (60-70-і рр. ХХ ст.) [Текст] / Н. Гупан // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2014. - № 4-5. - С. 37-40. - Бібліогр.: с. 40. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.03(4 укр)
Рубрики: Історія освіти в України, 20 ст., 60-70 рр.
   История образования в Украине, 20 ст., 60-70 гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
історія освіти -- викладання суспільствознавчих дисциплін -- шкільні підручники -- суспільствознавство -- история образования -- преподавания обществоведческих дисциплин -- школьные учебники -- обществоведение
Анотація: В 60- 70 р. у методичному апараті шкільних підручників із суспільнознавчих предметів спостерігаються якісні зрушення, спрямованих на посилення самостійної роботи учнів.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (24.07.2014р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

11.


    Засєкіна, Тетяна (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; заступник директора Інституту педагогіки НАПН України з науково-експериментальної роботи).
    Всеукраїнська науково-практична конференція "Проблеми сучасного підручника" / Т. Засєкіна, П. Мороз // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 11. - С. 72-73 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
науково-практичні конференції -- научно-практические конференции -- сучасні підручники -- современные учебники -- шкільні підручники -- школьные учебники
Анотація: Про програму та основні теми виступів учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції "Проблемит сучасного підручника".


Дод.точки доступу:
Мороз, Петро (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; завідувач науково-організаційного відділу Інституту педагогіки НАПН України); Проблеми сучасного підручника, всеукраїнська науково-практична конференція \о ней\

Знайти схожі

12.


    Сидоренко, Вікторія (доктор педагогічних наук; головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Психолого-педагогічні й науково-методичні засади сучасного підручника з української літератури для старшої школи [Текст] / В. Сидоренко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2015. - № 5. - С. 10-18. - Література : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Анотація: Автор виявляє специфіку сучасного процесу творення підручників в Україні. Розкрито основні принципи розроблення сучасного підручника з української літератури для старшої школи.


Знайти схожі

13.


    Голуб, Ніна (доктор педагогічних наук; головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України; завідувач лабораторії навчання).
    До проблеми експертизи підручників української мови / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 1. - С. 2-8. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
експертиза підручників -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- підручники української мови -- украинский язык -- українська мова -- учебники украинского языка -- шкільні підручники -- школьные учебники -- экспертиза учебников
Анотація: Автор статті наголошує необхідність кваліфікованої експертизи шкільних підручників, а особливо ж йдеться про якість експертних висновків, які ставлять під сумнів прозорість конкурсів і якість навчальної продукції.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Укр_мова_і_літ_в_шк_2016_1\1.pdf

Знайти схожі

14.


    Яновицька, Наталія (провідний науковий співробітник ).
    Реалізація вимог Державного стандарту в підручниках української мови як державної / Наталія Яновицька // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 5/6. - С. 36-44. - Література : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
государственные стандарты языкового образования -- державні стандарти мовної освіти -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- украинский язык -- украинский язык как государственный -- українська мова -- українська мова як державна -- шкільні підручники -- школьные учебники -- особисто зорієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- національні меншини -- национальные меншинства
Анотація: Розглядаються вимоги Державного стандарту початкової загальної освіти щодо навчання української мови як державної та їх реалізація у підручниках для 1-4 класів шкіл з мовами навчання національних меншин України.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Укр_мова_і_літ_в_шк_2015_5-6\8.pdf

Дод.точки доступу:
Державний стандарт початкової загальної осівти \о произв.\

Знайти схожі

15.


    Горошкіна, Олена (доктор педагогічних наук; професор кафедри української мови ).
    Сучасний підручник української мови як освітньо-розвивальне середовище [Текст] / Олена Горошкіна // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - № 4. - С. 11-14. - Література : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- підручники української мови -- принципи складання підручників -- принципы составления учебников -- содержание учебников -- тексти підручників -- тексты учебников -- украинский язык -- українська мова -- учебники украинского языка -- шкільні підручники -- школьные учебники -- соціокультурний потенціал підручників -- социокультурный потенциал учебников
Анотація: Присвячено висвітленню особливостей сучасного підручника української мови. Акцентовано увагу на проблемі репрезентації в ньому мовного (текстового) матеріалу.


Знайти схожі

16.


    Батаєва, Катерина (доктор філософських наук; професор кафедри соціології).
    Мотив-аналіз шкільних підручників з літератури в контексті теорії формування досягальності [Текст] = Мотив-анализ школьных учебников по литературе в контексте теории формирования успешности / К. Батаєва, К. Макаренко, Ю. Полякова // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2017. - № 3. - С. 119-134 : 3 табл. - Библиогр.: с. 133-134 (15 назв.). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1563-3713
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Социология
   Педагогическая социология

   Соціологія

   Педагогічна соціологія

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
контент-анализ -- контент-аналіз -- литературное чтение -- літературне читання -- мотив аффилиации -- моти афіліації -- мотив власти -- мотив влади -- мотив избегание неудачи -- мотив уникнення невдачі -- мотив самореализации -- мотив самореалізації -- мотив-анализ -- мотив-аналіз -- мотив-ситуация -- мотив-ситуація -- мотив-тенденция -- мотив-тенденція -- мотивы поведения -- мотиви поведінки -- научные теории -- наукові теорії -- социологические исследования -- соціологічні дослідження -- теория достижения -- теорі досягнення -- теория формирования успешности -- теорія формування успішності -- учащиеся младших классов -- учні молодших класів -- учебные тексты -- навчальні тексти -- школьные учебники -- шкільні підручники
Анотація: Представлена методика и результаты мотив-анализа украинских школьных учебников по литературному чтению, разработанную в контексте теории Д. Макклелланда. Мотив-анализ как разновидность контент-анализа имеет цель изучения частоты воспроизведения в тексте различных мотив-ситуаций. В качестве основных категории мотив-анализа учебных текстов были использованы мотивы поведения, проанализированы Д. Макклелландом, а также мотивы самореализации и отказа от аффилиации.
Представлена методика і результати мотив-аналізу українських шкільних підручників з літературного читання, розроблену в контексті теорії Д. Макклелланда. Мотив-аналіз як різновид контент-аналізу має на меті вивчення частоти відтворення в тексті різних мотив-ситуацій. В якості основних категорій мотив-аналізу навчальних текстів були використані мотиви поведінки, а також мотиви самореалізації та відмови від афіліації.


Дод.точки доступу:
Макаренко, Катерина (магістр факультету соціальний менеджмент); Полякова, Юлія (магістр факультету соціальний менеджмент); Макклелланд, Д. (профессор психологии; автор теории потребностей ; 1917-1998) \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)