Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=читательская компетентность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-23 
1.


    Глущенко, Лілія (учитель української мови та літератури ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
    Проблеми формування читацької компетентності ліцеїстів у контексті сучасного змісту шкільної літературної освіти / Л. Глущенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 47-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- мотивація уроку -- комунікативні навички -- шкільна літературна освіта -- літературна освіта -- методика викладання -- учбові предмети -- література -- аналіз художнього твору -- структурні елементи уроку -- читательская компетентность -- мотивация урока -- коммуникативные навыки -- школьное литературное образование -- литературное образование -- методика преподавания -- учебные предметы -- литература -- анализ художественного произведения -- стркутурные элементы урока
Анотація: Розглянуто проблеми формування читацької компетентності ліцеїстів у процесі комплексного вирішення питань сучасного викладання української літератури.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Яценко, Таміла (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Формування компетентного читача в умовах профільного навчання / Таміла Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 46-48. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетенция читательская -- курси за вибором -- курсы по выбору -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- профильное обучение -- профільне навчання -- спецкурси -- спецкурсы -- читательская компетентность -- читательские интересы -- читательские умения -- читацька компетентність -- читацька компетенція -- читацькі вміння -- читацькі інтереси
Анотація: У статті окреслено специфіку проведення занять літературних курсів за вибором як ефективної форми розвитку читацької компетенції учнів.


Знайти схожі

3.


    Шуляр, Василь (кандидат педагогічних наук; доцент Миколаївського ОІППО).
    Компетентний випускник-читач: модель, система компетенцій, критерії оцінювання [Текст] / В.Шуляр // Дивослово. - К. : ТОВ "редакція журналу "Дивослово", 2011. - № 9. - С. 2-4 : табл.
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
українська література -- методика викладання -- інноваційні методи навчання -- компетентнісний підхід -- літературна компетентність -- випускник-читач -- компетентний випускник-читач -- літературна освіта -- модель компетентного випускника-читача -- украинская литература -- методика преподавания -- инновационные методы обучения -- компетентностный подход -- литературная компетентность -- читательская компетентность -- выпускник-читатель -- компетентный выпускник-читатель -- литературное образование -- модель компетентного выпускника-читателя -- читацька компетентність
Анотація: Подається схематична модель компетентного випускника-читача і напрямки розвитку учня в процесі освіти, необхідні для досягнення цієї моделі.

Утримувачі документа:
ОБМ ім.М.Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (29.09.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Мартиненко, Валентина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Формування змісту літературного читання молодших школярів: сучасний вимір / В. Мартиненко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 9. - С. 5-8. - Бібліографія : С.8 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное образование -- компетентностный подход -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- младшие школьники -- молодші школярі -- навчання читанню -- обучение чтению -- читання на уроках літератури -- читательская компетентность -- читацька компетентність -- чтение на уроках литературы
Анотація: У статті розкриваються шляхи оновлення змісту літературного читання молодших школярів на засадах компетентнісного підходу.


Знайти схожі

5.


    Яценко, Таміла (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Формування компетентного читача на уроках української літератури в основній школі / Т. Яценко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 5. - С. 8-10. - Література : С.10 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- читатели -- читательская компетентность -- читательские умения -- читацька компетенція -- читацькі вміння -- читачі
Анотація: Уточнено поняття "літературна компетентність" окреслено специфіку компетентнісно орієнтованого уроку української літератури.


Знайти схожі

6.


    Шуляр, Василь (кандидат педагогічних наук; доцент Миколаївського ОІППО; заслужений учитель України).
    Методика організації рефлексії на уроці літератури / В. Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6/7. - С. 16-20. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетенция читательская -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- рефлексивное обучение -- рефлексія -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- читательская компетентность -- читацька компетенція
Анотація: Автор досліджує проведення рефлексивних дій учнів на уроці української літератури, зокрема під час формування читацьких компетенцій.


Знайти схожі

7.


    Яценко, Таміла (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки НАПН України).
    Формування літературної компетентності учнів у процесі вивчення творчості Анатолія Дімарова / Т. Яценко // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 8. - С. 32-35. - Література : С.35 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетентность -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- компетентность учеников -- компетенция читательская -- комунікативна компетентність -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література -- читательская компетентность -- читацька компетенція
Анотація: Уточнено поняття "літературна компетнність", окреслено компетентнісно орієнтовану методику вивчення автобіографічної повісті А. Дімарова "Блакитна дитина".


Дод.точки доступу:
Дімаров, Анатолій (письменник) \о нем\; Блакитна дитина, повість \о произв.\

Знайти схожі

8.


    Христо, Вікторія (здобувач; Миколаїв).
    Формування читацьких інтересів старшокласників на матеріалі сучасної української прози / В. Христо // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 9. - С. 10-12. - Література : С.12 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
читательская компетенция -- масова література -- массовая литература -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- молодежная литература -- молодіжна література -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- украинская литература 21 в. -- украинские читатели -- українська література -- читання -- читатели -- читательская компетентность -- читательские запросы -- читательские интересы -- читательские умения -- читательское восприятие -- читацька аудиторія -- читацьке сприйняття -- читацькі вміння -- читацькі запити -- читацькі інтереси -- чтение
Анотація: Висвітлено стан читацької культури сучасного суспільства, досліджено читацькі інтереси учнівської молоді, визначено коло сучасних українських авторів, якими керується сучасна молодь у виборі текстів для читання.


Знайти схожі

9.


    Галушко, Максим (аспірант Черкаського національного університету імені Б. Хмельницького).
    Формування художньо-читацької компетентності у процесі вивчення літератури / М. Галушко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 9. - С. 27-29. - Література : С.29 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- компетентністне навчання -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- украинская литература -- українська література -- читательская компетентность -- читательская культура -- читацька компетенція -- читацька культура
Анотація: Аналізується поняття "художньо-читацька компетентність", виокремлено основні принципи формування художньо-читацької компетентності на заняттях з літератури у вищих навчальних закладах.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр.лит.в загальноосвітн.школі_2013_9\ст.8.pdf

Знайти схожі

10.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Формування читацької діяльності учнів 5-7 класів на уроках української мови / Г. Шелехова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 11-14. - Література : С.14 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетентность -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- комунікативна компетентність -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання читанню -- обучение чтению -- украинский язык -- українська мова -- читання -- читательская компетентность -- читацька компетенція -- чтение
Анотація: Висвітлюються особливості формування читацької діяльності як складника мовленнєвої компетентності учнів у процесі сприймання навчальних письмових текстів.


Знайти схожі

11.


    Паламар, Світлана (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки НАПН України).
    Формування читацьких компетенцій на уроках української літератури в 5 класі / С. Паламар // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 43-45. - Література : С.45 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентносный подход к обучению -- компетентностное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- читання на уроках літератури -- читательская компетентность -- читательская культура -- читательские интересы -- читательские умения -- читацька компетенція -- читацька культура -- читацьке сприйняття -- читацькі інтереси -- 5 клас -- чтение детей и подростков -- чтение на уроках литературы
Анотація: Розглядаються психолого-педагогічні умови формування читацьких компетенцій і читацького інтересу учнів 5 класу на уроках української літератури.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

12.


    Марушкевич, Лариса (учитель Рівненської ЗОШ І-ІІІ ст. № 23).
    Спонукаймо дитину до вдумливого читання [Текст] : формування читацької компетентності школярів за допомогою графічних організаторів / Л. Марушкевич // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - № 5. - С. 17-19 : табл. - Бібліогр.: с. 19. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури -- преподавание литературы -- формування читацької компетентності -- формирование читательской компетентности -- читацька компетентнівсть -- читательская компетентность -- виховання читача -- воспитание читателя -- креативна компетентність -- креативная компетентность -- читання -- чтение -- графічні організаторри -- графические организаторы -- твори письменників України -- произведения писателей Украины -- аналіз художнього твору -- анализ художественного произведения -- аналіз літературного твору -- анализ литературного произведения -- засоби унаочнення навчального матеріалу -- средства наглядности учебного материала
Анотація: На прикладі поетичних творів Т. Шевченка проілюстровано використання графічних організаторів (наочних схем) для спрощення аналізу літературного твору.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814-1861) \о нем\; Великий льох, поема \о произв.\Наймичка, поема \о произв.\; "І мертвим і живим..." поема \о произв.\; Катерина, поема \о произв.\
Є примірники у відділах:
о-п (14.07.2014р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

13.


    Тіхоненко, С. О. (учитель світової літератури гімназії № 9; Кіровоград).
    Формування читацьких компетенцій учнів шляхом хронотопічного аналізу художнього тексту / С. О. Тіхоненко // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 12. - С. 3-4. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- инновационные методы обучения -- инновационные технологии в образовании -- інноваційні методи навчання -- інноваційні технології навчання -- компетенция читательская -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- формирование читательской компетентности -- хронотоп -- читательская компетентность -- читацька компетенція -- семінари учителів року -- семинары учителей года -- матеріали семінарів -- материалы семинаров
Анотація: Представлені матеріали учасників семінару учителів року зі світової літератури "Інноваційні технології в системі літературної освіти України (світова література)". Автор статті пропонує методику хронотопічного аналізу на сучасному уроці світової літе ратури.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2014_12\2.pdf

Дод.точки доступу:
Інноваційні технології в системі літературної освіти України (світова література), всеукраїнський семінар учителів світової літератури \про нього\

Знайти схожі

14.


    Гринюк, Валентина (учитель української мови та літератури; вчитель-методист; відмінник освіти).
    Відкриваймо духовні острови в океані рідної літератури! / В. Гринюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 8/9. - С. 41-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- духовність -- духовность -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- українська література -- украинская литература -- поетична спадщина -- поетическое наследие -- творчість українських письменників -- творчество украинских писателей -- творчий шлях -- творческий путь -- життєвий шлях -- жизненный путь -- образ Вітчизни -- образ Отечества
Анотація: Розглянуто деякі аспекти реалізації компетентнісного підходу до вивчення творчості Василя Симоненка у курсі сучасної шкільної літературної освіти, важливим завданням якої є формування читацької компетентності. акцентовано увагу на доцільності використання інтерактивних технологій під час вивчення предмета "українська література", що має на меті створення умов для вияву самостійності, творчості, відповідальності учня в освітньому процесі та формування мотивації до освіти та розвитку.


Дод.точки доступу:
Симоненко, Василь (письменник ; 1935-1963) \о нем\; Лебеді материнства, вірш \о произв.\Задивляюсь у твої зіниці, вірш \о произв.\

Знайти схожі

15.


    Кутова, Тетяна (учитель української мови та літератури; вчитель вищої категорії).
    Колір у психологічній характеристиці поведінки персонажів повісті Ольги Кобилянської "Земля" / Т. Кутова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 8/9. - С. 47-51. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
українська література -- украинская литература -- творчість українських письменників -- творчество украинских писателей -- українська проза -- украинская проза -- повісті -- повести -- осмислення повісті -- осмысление повести -- роль кольору -- роль цвета -- мовно-виражальний засіб -- средство словестной характеристики -- психологічна характеристика -- психологическая характеристика -- внутрішній світ героїв -- внутренний мир героев -- колірна ознака -- цветовой признак -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- контекстуальний аналіз -- контектсуальный анализ -- аналіз літературних творів -- анализ литературных произведений -- поведение литературных персонажей -- поведінка літературних персонажів -- учебные предметы -- учбові предмети -- методика преподавания -- методика викладання
Анотація: Обгрунтовано важливість ролі кольору в осмисленні повісті О. Кобилянської "Земля". Наголошується, що колір є мовно-виражальним засобом психологічної характеристики, оскільки забезпечує розкриття внутрішнього світу героїв. їх поведінки, психічного стану, внутрішніх переживань, душевних хвилювань. Використання різних барв дає змогу зрозуміти силу людських переживань, свідоме і несвідоме в характерах людей. Зважаючи на це, обстоюється, що означений аспект аналізу твору забезпечує формування читацьких компетентностей.


Дод.точки доступу:
Кобилянська, Ольга (письменниця ; 1863-1942) \о ней\; Земля, повість \о произв.\

Знайти схожі

16.


    Клочек, Григорій (професор; доктор філологічних наук; завідувач кафедри української літератури Кіровоградського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка).
    Літературна освіта в новій українській школі: стратегія і тактика реформування [Текст] / Г Клочек // Дивослово. - 2017. - № 2. - С. 2-11. - Продовження. Початок у №1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- освіта в Україні -- образование в Украине -- реформування освіти -- реформирование образования -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- мовленнєва компетентність -- речевая компетентность -- загальнокультурна компетентність -- общекультурная компетентность -- історія викладання літератури -- история преподавания литературы -- навчальні програми -- учебные программы -- історико-літературний принцип викладання літератури -- историко-литературный принцип преподавания литературы -- кризи літературної освіти -- кризисы литературного образования -- виховний потенціал літератури -- воспитательный потенциал литературы -- кліпова свідомість -- клиповое сознание -- літературна освіта -- литературное образование -- міжпредметна інтеграція -- межпредметная интеграция -- розвантаження навчальних програм -- разгрузка учебных программ -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- навчальні програми -- учебные программы -- навчальна програми з літератури -- учебные программы по литературе -- принципи побудови навчальних програм -- принципы построения учебных программ -- принцип націєцентризму -- принцип нациецентризма -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание -- національне виховання -- национальное воспитание -- принцип орієнтації на вікові особливості учнів -- принцип ориентации на возрастные особенности учеников -- вимоги до аналізу літературного твору -- требвания к анализу литературного произведения -- метод повільного читання художніх текстів -- метод медленного чтения художественных текстов -- медіаграмотність -- медиаграмотность -- формування медіаграмотності в учнів -- формирование медиаграмотноси у учеников -- медіаекологічна свідомість -- медиаэкологическое сознание -- формування медіаекологічної свідомості в учнів -- формирование медиаэкологическго сознания у учеников -- навчальні есеї -- учебные эссе -- компетентності вчителя-словесника -- компетентности учителя-словесника -- аналіз літературного твору -- анализ литературного произведения -- вимоги до підручників -- требования к учебникам -- вивчення біографій письмеників -- изучение биографий писателей -- навчальні посібники -- учебные пособия -- аудіовізуальні навчальні посібники -- аудиовизуальные учебные пособия
Анотація: Принципи реформування літературної освіти. Необхідність об'єднання української літератури, зарубіжної літератури та української мови в один предмет та принципи розроблення та особливості впровадження навчальної програми з цього предмета. яких необхідно дотриматися, аби мати від реформи позитивний ефект.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2017_2\1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

17.


   
    Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році з урахуванням змін у програмах [Текст] // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - № 5. - С. 2-12. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
веб-квести -- интерактивное обучение -- интерактивные методы -- информационно-коммуникативные технологии -- информационные технологии в образовании -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- інформаційні технології в освіті -- інформаційно-комунікаційні технології -- кейс-методи -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- личностно ориентированное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические рекомендаци -- методичні рекомендації -- организационные умения -- організаційні уміння -- особистісно орієнтоване навчання -- украинская литература -- українська література -- умения -- уміння -- читательская компетентность -- читацька компетенція
Анотація: Методичні рекомендації розкривають такі аспекти викладання літератури: викладання літератури як мистецтва слова, організація особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання, система формування організаційно-діяльнісних умінь, формування читацьк ої компетентності, використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроці літератури.


Знайти схожі

18.


    Сидоренко, Юлія (учитель зарубіжної літератури; Ніжинський агротехнічний коледж).
    Роль читацького щоденника у формуванні літературних компетентностей / Ю. Сидоренко, С. Олександренко // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 5. - С. 20-21. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
залучення дітей до читання -- зарубежная литература -- зарубіжна література -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- привлечение детей к чтению -- читання на уроках літератури -- читательская компетентность -- читательская культура -- читательские дневники -- читацькі компетенції -- читацька культура -- читацькі щоденники -- чтение на уроках литературы
Анотація: Присвячено читацькому щоденнику як засобу формування в учнів читацької культури у процесі вивчення зарубіжної літератури.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Зар_літ_в_шк_Укр_2017_5\5.pdf

Дод.точки доступу:
Олександренко, Світлана

Знайти схожі

19.


    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки НАПН України).
    Читацька компетентність: що формуємо, що і як перевіряємо й оцінюємо [Текст] / А. Фасоля // Дивослово. - 2017. - № 9. - С. 8-15. - Бібліогр.: с. 15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- термінологія -- терминология -- предметні компетентності -- предметные компетентности -- міжпредметні компетентності -- межпредметные компетентности -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- художньо-читацька компетентність -- художественно-читательская компетентность -- літературна компетентність -- литературная компетентность -- інформаційно-читацька компетентність -- информационно-читательская компетентность -- літературознавча субкомпетентність -- литературоведческая субкомпетентность -- інформаційна субкомпетентність -- информационная субкомпетентность -- емпатійно-образна субкомпетентність -- эмпатийно-образная субкомпетентность -- естетично-аксіологічна субкомпетентність -- эстетично-аксиологическая субкомпетентность -- самоорганізаційна субкомпетентність -- самоорганизационная субкомпетентность -- рівні умінь -- уровни умений -- репродуктивні уміння -- репродуктивные умения -- функційні вміння -- функциональные умения -- эвристически-поисковые умения -- евристично-пошукові вміння -- творчі вміння -- творческие умения -- завдання для перевірки умінь учнів -- задания для проверки умений учеников -- компетентнісно зорієнтоване навчання -- компетентностно ориентированное обучение -- оцінювання навчальних досягнень учнів -- оценивание учебных достижений учеников -- творчо-мовленнєва субкомпетентність -- творческо-речевая субкомпетентность
Анотація: Розглянуто проблеми ефективного формування та розвитку в учнів читацької компетентності.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Дивослово_2017_9\2.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

20.


    Мартинюк, Уляна (вчитель зарубіжної літератури Гутівського НВК; Івано-Франківська область).
    Формування креативної особистості / У. Мартинюк // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 7-8. - С. 60-67
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
креативна особистість -- креативная личность -- креативні здібності -- креативні методи навчання -- креативные методы обучения -- креативные способности -- 5 клас -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методические рекомендаци -- методичні рекомендації -- развитие речи учащихся -- развитие творческих способностей -- розвиток мовлення у дітей -- розвиток творчих здібностей -- читательская компетентность -- читацька компетенція
Анотація: Автор ділиться власним досвідом з формування креативної особистості учнів на уроках зарубіжної літератури у 5 класі, пропонує до уваги читачів свої методичні знахідки, ефективні методи та підходи.


Знайти схожі

 1-20    21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)