Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=читання на уроках літератури<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.


    Бикова, Тетяна (кандидат філологічних наук; доцент кафедри української літератури).
    Компаративістика як засіб розвитку читацьких інтересів учнів на уроках української літератури / Тетяна Бикова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 46-49. - Бібліографія : С.49 : 8 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 821.161.2
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
бродячие сюжеты -- компаративне літературознаство -- компаративное литературоведение -- мандрівні сюжети -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- порівняльні дослідження в літературознавстві -- развитие интереса учащихся -- розвиток інтересів учнів -- сравнительные исследования в литературоведении -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- читання -- читання на уроках літератури -- читательские интересы -- читацькі інтереси -- чтение -- чтение на уроках литературы
Анотація: Поопонуються приклади використання компаративного (порівняльного) аналізу на уроках української літератури (на матеріалі аналізу поем І. Франка "Поема про білу сорочку", Лесі Українки "Віла-посестра", Б. Грінченка "Дума про княгиню-кобзаря", М. Кононе нка "Княгиня-кобзар"; автори цих творів за основу взяли "мандрівний сюжет" про ув'язнення лицаря і звільнення його переодягненою дружиною).


Дод.точки доступу:
Грінченко, Борис \о нем\; Франко, Іван \о нем\; Українка, Леся \о ней\; Кононенко, Мусій \о нем\

Знайти схожі

2.


    Назаренко, Л. (м. Миколаїв).
    Формування інформаційної компетенції учнів-читачів : на матеріалі повісті "Кайдашева сім'я" І. Нечуя-Левицького / Л. Назаренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 18-22. - Бібліографія : С.22 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- информационная компетенция -- інформаційна компетенція -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- навчання читанню -- обучение чтению -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- проектний метод навчання -- проектный метод обучения -- украинская литература -- українська література -- читання на уроках літератури -- чтение на уроках литературы
Анотація: Розкрито зміст поняття "інформаційна компетенція", запропоновано проектну розробку з вивчення повісті І. Нечуя-Левицького у старших класах, під час роботи з якою формується, поміж іншим, інформаційна компетенція учнів.


Дод.точки доступу:
Нечуй-Левицкий, Иван \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван \о нем\; Кайдашева сім'я, повість \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Мартиненко, Валентина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Формування змісту літературного читання молодших школярів: сучасний вимір / В. Мартиненко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 9. - С. 5-8. - Бібліографія : С.8 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное образование -- компетентностный подход -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- младшие школьники -- молодші школярі -- навчання читанню -- обучение чтению -- читання на уроках літератури -- читательская компетентность -- читацька компетентність -- чтение на уроках литературы
Анотація: У статті розкриваються шляхи оновлення змісту літературного читання молодших школярів на засадах компетентнісного підходу.


Знайти схожі

4.


    Бондаренко, Лідія (кандидат педагогічних наук; доцент Херсонського державного університету).
    Професор Ніла Волошина про форми співробітництва учителів літератури та бібліотекарів / Л. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 18-21. - Література : С.21 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
библиотечно-библиографическое образование школьников -- бібліотечно-бібліографічна освіта учнів -- детское чтение -- литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- науковці-методисти -- украинская литература -- українська література -- ученые-методисты -- читання на уроках літератури -- читательские интересы -- читацькі інтереси -- шкільні бібліотеки -- школьные библиотеки
Анотація: Розглядаються погляди професора Ніли Волошиної на систему співпраці учителя літератури та бібліотекаря.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Волошина, Ніла Йосиповна (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент АПН України ; 1940-2010) \про неї\

Знайти схожі

5.


    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; науковий керівник лабораторії; Рівненський ОІППО).
    Як заохотити учня до читання / А. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 7-8. - С. 8-10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
5 клас -- 5 класс -- календарне планування -- календарное планирование -- календарно-тематическое планирование -- календарно-тематичне планування -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические рекомендации -- методичні рекомендації -- навчання читанню -- обучение чтению -- украинская литература -- українська література -- читання на уроках літератури -- чтение на уроках литературы
Анотація: Автор статті пропонує читачам журналу фрагменти календарного планування уроків (за матеріалами свого посібника "Формування суб'єктності учня-читача в умовах особистісно зорієнтованого навчання. Планування та моделювання уроків української літератури у 5 класі. І семестр" (Рівне, 2013).

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр.лит.в загальноосвітн.школі_2013_7-8\ст.3.pdf

Дод.точки доступу:
Формування суб'єктності учня-читача в умовах особистісно зорієнтованого навчання. Планування та моделювання уроків української літератури у 5 класі. І семестр, посібник \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Паламар, Світлана (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки НАПН України).
    Формування читацьких компетенцій на уроках української літератури в 5 класі / С. Паламар // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 43-45. - Література : С.45 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентносный подход к обучению -- компетентностное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- читання на уроках літератури -- читательская компетентность -- читательская культура -- читательские интересы -- читательские умения -- читацька компетенція -- читацька культура -- читацьке сприйняття -- читацькі інтереси -- 5 клас -- чтение детей и подростков -- чтение на уроках литературы
Анотація: Розглядаються психолого-педагогічні умови формування читацьких компетенцій і читацького інтересу учнів 5 класу на уроках української літератури.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

7.


    Богосвятська, А. І. (кандидат педагогічних наук; член-кореспондент НАНО).
    Технології прилучення учнів до читання / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 4. - С. 2-9. - Література : С.9 : 26 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
види читання -- виды чтения -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- навчання читанню -- обучение чтению -- технологии обучения -- технології навчання -- читання на уроках літератури -- читатель-ребенок -- читательская культура -- читацька культура -- читач-дитина -- чтение детей и подростков -- чтение на уроках литературы
Анотація: Автор статті розкриває сутність та методи використання технологій прилучення учнів до читання.


Знайти схожі

8.


    Богосвятська, А. І. (кандидат філологічних наук; доцент; член-кореспондент НАНО).
    Буктрейлер як стратегія залучення учнів до читання / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 2. - С. 2-6. - Література : С.6 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
буктрейлери -- визуализация образов литературного произведния -- візуалізація образів літературних творів -- визуализация учебной информации -- візуалізація учбової інформації -- визуализация художественного текста -- візуалізація художнього тексту -- инновационные методы обучения -- інноваційні методи навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика викладання літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методика преподавания литературы -- навчання читанню -- обучение чтению -- продвижение книги -- читання на уроках літератури -- чтение на уроках литературы
Анотація: Буктрейлер - одна з нових форм просування книги та пропагування читання - короткий ролік-анотація до книжки, аудіовізуальний продукт, що ілюструє найбільш яскраві моменти літературного твору. Буктрейлер розповідає про книжку так, як кінотрейлер розповідає про фільм.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_2\1.pdf

Знайти схожі

9.


    Сагайдак, Надія (вчитель зарубіжної літератури; Одеська область).
    Буктрейлер як засіб зацікавленості читачів до читання / Надія Сагайдак // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 4. - С. 63-64. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
буктрейлери -- инновационные методы обучения -- інноваційні методи навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- мультимедийные методы обучения -- мультимедійні засоби навчання -- читання на уроках літератури -- чтение детей и подростков -- чтение на уроках литературы
Анотація: Буктрейлер - мультимедійний продукт - як інноваційний засіб залучення учнів до читання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_4\14.pdf

Знайти схожі

10.


    Клімова, Аліна (учитель української мови та літератури ; старший учитель спеціалізованої школи № 239 м. Києва).
    Театр на уроці як одна із форм заохочення учнів до читання / А. Клімова, В. Коваленко // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 12. - С. 16-19. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
детское чтение -- дитяче читання -- заохочення до читання -- привлечение к чтению -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- нетрадиционные уроки -- нетрадиційні уроки -- популяризация чтения -- популяризація читання -- современные приемы организации чтения -- сучасні прийоми організації читання -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- урок читання -- урок чтения -- урок-спектакль -- читання на уроках літератури -- чтение на уроках литературы -- шкільний театр -- школьный театр
Анотація: Розповідається про одну з улюблених форм роботи у своїй школі - театр на уроці, коли діти разом з учителем працюють над сценарієм, вивчають тексти, готовляться до спектаклю. Мініспектакль на уроці - ефективна форма заохочення учнів до чи тання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_Укр_2016_12\5.pdf

Дод.точки доступу:
Коваленко, Валентина (учитель української мови і літератури; учитель вищої категорії спеціалізованої школи № 239 м. Києва)

Знайти схожі

11.


    Сидоренко, Юлія (учитель зарубіжної літератури; Ніжинський агротехнічний коледж).
    Роль читацького щоденника у формуванні літературних компетентностей / Ю. Сидоренко, С. Олександренко // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 5. - С. 20-21. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
залучення дітей до читання -- зарубежная литература -- зарубіжна література -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- привлечение детей к чтению -- читання на уроках літератури -- читательская компетентность -- читательская культура -- читательские дневники -- читацькі компетенції -- читацька культура -- читацькі щоденники -- чтение на уроках литературы
Анотація: Присвячено читацькому щоденнику як засобу формування в учнів читацької культури у процесі вивчення зарубіжної літератури.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Зар_літ_в_шк_Укр_2017_5\5.pdf

Дод.точки доступу:
Олександренко, Світлана

Знайти схожі

12.


    Богосвятська, Анна-Марія (кандидат філологічних наук; член-кореспондент НАНО).
    Традиційна книга в епоху інформаційного цунамі, аба Навіщо читати художню літературу [Текст] / А.-М. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 2. - С. 10-15. - Література : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
детское чтение -- дитяче читання -- зарубежная литература -- зарубіжна література -- книга как образ культуры -- книга як образ культури -- культура читання -- культура чтения -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- читання на уроках літератури -- чтение на уроках литературы
Анотація: Автор розкриває ті можливості, які надає учням (і взагалі людині) читання художньої літературі: розвиток інтелекту, розширення кругозору, самовдосконалення, розвиток мовлення, знання, ерудиція, розвиток творчості та уяви, поліпшення пам'яті, задоволення, засіб-антистрес.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)