Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=ценообразование на предприятиях<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Чукурна, Олена (кандидат економічних наук).
    Методологія управління ціновим ризиком у системі маркетингу / О. Чукурна // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 55-59 : портр.; а-рис.; а-табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг підприємств -- цінові ризики -- цінова політика підприємств -- ціноутворення на підприємствах -- економічне моделювання -- маркетинг предприятий -- ценовые риски -- ценовая политика предприятий -- ценообразование на предприятиях -- экономическое моделирование
Анотація: Розглянуто методологію управління ціновим ризиком у системі маркетингу. Обгрунтовані методологічні підходи щодо оцінки цінового ризику в системі маркетингу підприємства. Визначено фактори, які сприяють появі цінових ризиків. Розглянуто вплив інфляції на появу цінового ризику. Запропоновано класифікацію методів оцінки цінового ризику, значну увагу в якій приділено математико-статистичним методом.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економіст_2014_4\14.pdf
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)