Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=целесообразность проведения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Дудко, О. С. (Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка; Україна).
    Оцінювання дієвості та ефективності реклами / О. С. Дудко // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 174-182. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290-80
Рубрики: Экономика
   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
действенность рекламы -- дієвість реклами -- индекс экономической эффективности -- індекс економічної ефективності -- рекламные кампании -- рекламні кампанії -- целесообразность проведения -- доцільність проведення
Анотація: Розглянуто поняття ефективності та дієвості рекламних заходів. Запропоновано формулу визначення дєвості реклами та індекс економічної ефективності реклами, за якими замовники реклами матимуть змогу оцінити доцільність проведення кожної окремої рекламної кампанії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)