Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=фірмова іміджелогія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Ткачук, С. В. (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій; Україна).
    Формування інвестиційного портфеля підприємства як інструмента зміцнення іміджу на існуючих та нових сегментах ринку / С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 3. - С. 75-80 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в-56
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы предприятий

   Фінанси підприємств

Кл.слова (ненормовані):
инвестиции -- інвестиції -- инвестиционные портфели -- інвестиційні портфелі -- инвестиционные проекты -- інвестиційні проекти -- инвестиционные ресурсы предприятий -- інвестиційні ресурси підприємств -- капиталовложения -- капіталовкладення -- реальное инвестирование -- реальне інвестування -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- финансовые источники -- фінансові джерела -- финансовый инструментарий -- фінансовий інструментарій -- фирменная имиджелогия -- фірмова іміджелогія -- виробничі підприємства -- производственные предприятия
Анотація: Проанаізовано необхідність формування інвестиційного портфеля підприємства з урахуванням усієї сукупності взаємопов'язаних та незалежних інвестиційних проектів. Пропонується бачення інвестиційного портфеля як цілеспрямовано сформованої сукупності взаємопов'язаних проектів реального та фінансового інвестування, які б, представляючи єдиний цикл, забезпечили реалізацію інвестиційної стратегії у відповідності до загальної стратегії та місії підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Сімченко, Наталія Олександрівна (професор кафедри менеджменту Національного технічного університету "Київський політехнічний інститут"; Україна; доктор економічних наук; доцент).
    Методологічні аспекти оцінювання корпоративної соціальної діяльності / Н. О. Сімченко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 119-127 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.1в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Методология корпоративного управления

   Методолгія корпоративного управління

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
деловая репутация компаний -- ділова репутація компаній -- социальная политика предприятий -- социальная политика предприятий -- соціальний пакет -- социальный пакет -- корпоративная социальная ответственность -- корпоративна соціальна відповідальність -- социально ориентированные предприятия -- соціально орієнтовані підприємства -- социально ответственное управление -- соціально відповідальне управління -- социально ответственный бизнес -- соціально відповідальний бізнес -- фирменная имиджелогия -- фірмова іміджелогія
Анотація: Розглянуто методологічні аспекти оцінювання корпоративної соціальної діяльності. Незважаючи на значні труднощі в розвитку соціально відповідального управління в Україні, визначено можливі перспективи розвитку соціально відповідального бізнесу. Запропоновано підхід до оцінювання корпоративної соціальної діяльності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)