Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=фінанси торгових підприємств<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Гуштан, Т. В.
(асистент кафедри товарознавства та комерційної діяльності Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород).
Сутність управління асортиментом в діяльності торговельного
підприємств
а [Текст] / Т. В. Гуштан> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. -
№ 9
. - С. 91-94 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.166:339.13:658.155
ББК
65.421г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торгового предприятия
Економіка торговельного
підприємств
а
Кл.слова (ненормовані):
закупочные цены
--
закупівельні ціни
--
теория маркетинга
--
теорія маркетингу
--
поставщики
--
постачальники
--
потенциальные покупатели
--
потенційні покупці
--
потребители
--
споживачі
--
рентабельность торговых предприятий
--
рентабельність
торгових
підприємств
--
рыночный спрос
--
риновий попит
--
товарная политика
--
товарна політика
--
товарные ассортименты
--
товарні асортименти
--
классификации товарного ассортимента
--
класифікація товарного асортименту
--
класифікація споживачів товарів
--
классификация потребителей товаров
--
торговые сети
--
торговельні мережі
--
управленчекое планирование
--
управлінське планування
--
финансы торговых предприятий
--
фінанси
торгових
підприємств
--
целевая направленность
--
цілова спрямованість
--
экономическая эффективность торговых предприятий
--
економічна ефективність
торгових
підприємств
Анотація:
Розглянуто сутність управління асортиментом в діяльності торговельних мереж. Визначено, що асортимент є одним з вихідних і найважливіших пунктів здійснення ефективної діяльності
підприємств
а, і вміла та розумна його розробка є однією із запорук успіху. Запропоновано класифікацію товарів за їх характеристиками, частотою попиту на товари, стабільністю і характером попиту, що пред'являється з боку споживачів. Сформульовано завдання формування товарного асортименту, яке полягає у тому, щоб запропонувати потенційним покупцям можливість задоволення різних груп потреб (або декілька варіантів задоволення однієї потреби) в одному місці, у одного торговця. Наведені заходи щодо ефективного управління товарним асортиментом
підприємств
а.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)