Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=функции лекций<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Коляда, Ігор
(доктор історичних наук; професор НПУ ім. М. П. Драгоманова).
Спецкурс у вищій школі: теорія та методика [Текст] / І. Коляда, С. Вергун, В. Павлюченко, Я. Кравченко> // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. -
№ 2
. - С. 18-30. - Бібліогр.: с. 30. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.58
Рубрики:
Вища освіта
Высшее образование
Швейцарія
Швейцария
Україна
Украина
Азербайджан
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
викладання навчальних дисциплін
--
преподавание учебных дисциплин
--
методика викладання спецкурсів
--
методика преподавания спецкурсов
--
спецкурси
--
спецкурсы
--
мета спецкурсів
--
цель спецкурсов
--
завданя спецкурсів
--
задание спецкурсов
--
організація спецкурсів
--
организация спецкурсов
--
форми проведення навчальних занять
--
формы проведения учебных занятий
--
лекції
--
лекции
--
функції лекцій
--
функции
лекций
--
інформативна функція лекції
--
информативная функция лекции
--
ідейно-виховна функція лекцій
--
идейно-воспитательная функция
лекций
--
методична функція лекцій
--
методическая функция
лекций
--
світоглядна функція лекції
--
мировоззренческая функция
лекций
--
види лекцій
--
виды
лекций
--
навчальні лекції
--
учебные лекции
--
установчі лекції
--
установочные лекции
--
оглядові лекції
--
обзорные лекции
--
творчі лекції
--
творческие лекции
--
лекції-інструктажі
--
лекции-инструктажи
--
лекції-повідомлення
--
лекции-сообщения
--
лекції-дискусії
--
лекции-дискуссии
--
лекції-експерименти
--
лекции-эксперименты
--
структура лекції
--
структура лекции
--
підготовка лекції
--
подготовка лекции
--
вимоги до лектора
--
требования к лектору
--
контроль навчальної діяльності студентів
--
контроль учебной деятельности студентов
--
оцінювання навчальної діяльності студентів
--
оценивание учебной деятельности студентов
--
функції контролю навчальної діяльності студентів
--
функции
контроля учебной деятельности студентов
--
констатуючо-діагностуюча функція контролю навчальної діяльності
--
констатирующе-диагностирующая функция контроля учебной деятельности
--
мотиваційно-цільова функція контролю навчальної діяльності
--
мотивационно-целевая функция контроля учебной деятельности
--
навчально-розвиваюча функція контролю навчальної діяльності
--
учебно-развивающая функция контроля учебной деятельности
--
освітньо-розиваюча функція контролю навчальної діяльності
--
образовательно-развивающая функция контроля учебной деятельности
--
виховно-стимулююча функція контролю навчальної діяльності
--
воспитательно-стимулирующая функция контроля учебной деятельности
--
оціночно-метрична функція контролю навчальної діяльності
--
оценочно-метрическая функция контроля учебной деятельности
--
рефлексивно-коригувальна функція контролю навчальної діяльності
--
рефлексивно-корректирующая функция контроля учебной деятельности
--
регулятивно-керуюча функція контролю навчальної діяльності
--
регулятивно-управляющая функция контроля учебной деятельности
--
планувально-прогностична функция контролю навчальної діяльності
--
планировательно-прогностическая функция контроля учебной деятельности
--
заліки
--
зачеты
--
іспити
--
экзамены
--
розробка програми спецкурсу
--
разработка программы спецкурса
--
освітньо-професійна програма підготовки фахівців
--
образовательно-профессиональная программа подготовки специалистов
--
освітньо-кваліфікаційна характеристика підготовки фахівців
--
образовательно-квалификационная характеристика подготовки специалистов
--
структурно-логічна схема підготовки спецкурсу
--
структурно-логическая схема подготовки спецкурса
--
навчальні плани
--
учебные планы
--
навчальні програми
--
учебные программы
--
способи побудови навчальних програм
--
способы построения учебных программ
--
концентричний спосіб побудови навчальних програм
--
концентрический способ построения учебных программ
--
лінійний спосіб побудови навчальних програм
--
линейный способ построения учебных программ
--
робочі навчальні програми
--
рабочие учебные программы
--
тематичні плани
--
тематические планы
--
самостійна робота студентів
--
самостоятельная работа студентов
--
організація самостійної роботи студентів
--
организация самостоятельной работы студентов
--
історія Швейцарії
--
история Швейцарии
--
Друга Світова війна
--
Вторая Мировая война
--
історія економіки Швейцарії
--
история экономики Швейцарии
--
політичне положення Швейцарії
--
политическое положение Швейцарии
--
транспортна жандармерія
--
транспортная жандармерия
--
історія України
--
история Украины
--
історія Азербайджану
--
история Азербайджана
--
внутрішня політика Азербайджану
--
внутренняя политика Азербайджана
--
зовнішня політика Азербайджану
--
внешняя политика Азербайджана
Анотація:
Розглянуто теорію побудови спецкурсів у навчальних закладах та проілюстровано її прикладами розробки спецкурсів "Нейтралітет Швейцарії у Другій Світовій війні", "Транспортна жандармерія в українських губерніях Російської імперії" та "Гейдар Алієв і система формування нової державності в Азербайджані".
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
Вергун, Сергій (Інститут історичної освіти НПУ ім. М. Драгоманова); Павлюченко, Вікторія (магістр НПУ ім. М. Драгоманова); Кравченко, Яна (магістр інституту історичної освіти НПУ ім. М. П. Драгоманова); Алієв, Гейдар (президент Азербайджану) \про нього\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (04.07.2013р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Гарєєва, Фаїна
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри загальної фізики та фізики твердого тіла).
Лекція у системі вищої освіти / Ф. Гарєєва> // Вища школа. - 2017. -
№ 1
. - С. 44-50. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
авторські лекції
--
авторские лекции
--
вища освіта
--
якіст навчання
--
качество образования
--
ефективність лекцій
--
эффективность
лекций
--
завдання лекцій
--
задачи
лекций
--
функції лекцій
--
функции
лекций
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
Анотація:
Присвячено вивченню проблеми ефективності лекції. Проаналізовано проблеми, що виникають під час проведення лекції. Названі основні функції лекції та розкривається поняття "авторська лекція". Лекція допомагає студентам оволодіти методами самостійної роботи з підручниками, посібниками, першоджерелами тощо. Знайти альтернативу лекції вкрай важко, адже вона виконує низку важливих функцій. Відмова від лекцій знижує науковий рівень підготовки студентів, порушує системність і рівномірність роботи протягом семестру. Лекційна форма навчання не може бути замінена ніякою іншою у таких випадках: за відсутності підручників з новим складним курсом; якщо новий навчальний матеріал з конкретної теми ще не увійшов до підручників або деякі його розділи застаріли; якщо окремі теми підручника вимагають методичної переробки лектором; якщо основні проблеми курсу мають суперечливі концепції. Лекція незамінна, коли особливо важливий особистий емоційний вплив лектора на формування поглядів студентів. Для підвищення ефективності лекції слід використовувати різні методи і стилі її проведення з урахування аудиторії, часу і місця проведення заняття.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2017_1\5.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)