Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=фрагменти уроків<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Дорожко, Марія
(викладач).
Дидактичний потенціал предмета "Навчаємося разом" у формуванні в учнів початкової школи ключової компетентності умій учитися / М. Дорожко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 10
. - С. 48-53 : портр.; а-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
компетентність
--
компетентность
--
ключові компетентності
--
ключевые компетентности
--
умій учитися
--
умей учиться
--
навчальні предмети
--
учебные предметы
--
навчаємося разом
--
учимся вметсе
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
науково-педагогічні проекти
--
научно-педагогические проекты
--
початкова школа
--
начальная школа
--
учні початкової школи
--
ученики начальной школы
--
фрагменти
уроків
--
фрагменты уроков
Анотація:
Проаналізовано основні підходи до виявлення видів ключових компетентностей зарубіжними та вітчизняними вченими. Охарактеризовано моделі формування ключової компетентності "умій учитися" в умовах навчально-виховного процесу. Презентовано дидактичну модель формування ключової компетентності "умій учитися" в учнів 1-4-х проектних класів "Інтелект України". Визначено мету та завдання навчального предмета "Навчаємося разом". Проілюстровано основні шляхи реалізації означених завдань.
Дод.точки доступу:
Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о произв.\; Интеллект Украины, всеукраинский научно-педагогический проект \о произв.\
Знайти схожі
>
2.
Мороз, Тетяна
(вчитель біології).
Фрагмент уроку біології в 9-му класі / Т. Мороз> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 12
. - С. 69-70 : рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа
--
общеобразовательная школа
--
уроки біології
--
уроки биологии
--
фрагменти
уроків
--
фрагменты уроков
--
учбові предмети
--
учебные предметы
--
біологія
--
биология
--
9 клас
--
будова крові
--
строение крови
Анотація:
Пропонується фрагмент уроку біології на тему "Кров. Будова і функції крові"для учнів 9 класу.
Дод.точки доступу:
Школа гуманітарної праці, навчально-виховний комплекс \о нем\; НВК "Школа гуманітарної праці" \о нем\
Знайти схожі
>
3.
Авдусенко, Людмила
(вчитель вищої категорії; учитель-методист початкових класів спеціалізованої школи № 63 міста Маріуполь Донецької області).
Взаємозв’язки
уроків
фізичної культури / Л. Авдусенко> // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - 2018. -
№ 5
. - С. 53-53. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0131-5358
УДК
373.3.091.313
Рубрики:
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа
--
начальная школа
--
молодші школярі
--
младшие школьники
--
уроки фізичної культури
--
уроки физической культуры
--
розробки
уроків
--
разработки уроков
--
фрагменти
уроків
--
фрагменты уроков
--
3 клас
--
3 класс
--
органи дихання
--
органы дыхания
--
м’язи
--
мышцы
--
біг
--
бег
--
техніка низького старту
--
техника низкого старта
--
ігри
--
игры
--
осанка
--
основи здоров’я
--
основы здоровья
--
природознавство
--
природоведение
--
анкети
--
анкеты
--
взаємозв’язки
уроків
--
взаимосвязи уроков
Анотація:
Розглядаються взаємозв’язки
уроків
фізичної культури, природознавства, курсу "Основи здров’я". Під час
уроків
з названих предметів часто не використовують життєвий досвід школярів для ілюстрації явищ природи та її закономірностей у взаємозв’язку з фізичним вихованням. Наводяться
фрагменти
уроків
для 3 класу, що допоможуть показати шляхи вирішення цієї проблеми. Надаються розробки тем "Органи дихання" та "Мязи" з природознавства, "Біг. Техніка низького старту. Ігри" з уроку фізкультури та "Осанка" з предмету "Основи здоров’я". Надаються приклади анкет, що завершують тему й об’єднують знання дітей в єдину систему та проводяться з метою узагальнення і дослідження.
Утримувачі документа:
Cумська міська ЦБ ім. Т. Шевченка
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)