Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=фрагменти уроків<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Дорожко, Марія (викладач).
    Дидактичний потенціал предмета "Навчаємося разом" у формуванні в учнів початкової школи ключової компетентності умій учитися / М. Дорожко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 48-53 : портр.; а-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- компетентність -- компетентность -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- умій учитися -- умей учиться -- навчальні предмети -- учебные предметы -- навчаємося разом -- учимся вметсе -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- науково-педагогічні проекти -- научно-педагогические проекты -- початкова школа -- начальная школа -- учні початкової школи -- ученики начальной школы -- фрагменти уроків -- фрагменты уроков
Анотація: Проаналізовано основні підходи до виявлення видів ключових компетентностей зарубіжними та вітчизняними вченими. Охарактеризовано моделі формування ключової компетентності "умій учитися" в умовах навчально-виховного процесу. Презентовано дидактичну модель формування ключової компетентності "умій учитися" в учнів 1-4-х проектних класів "Інтелект України". Визначено мету та завдання навчального предмета "Навчаємося разом". Проілюстровано основні шляхи реалізації означених завдань.


Дод.точки доступу:
Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о произв.\; Интеллект Украины, всеукраинский научно-педагогический проект \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Мороз, Тетяна (вчитель біології).
    Фрагмент уроку біології в 9-му класі / Т. Мороз // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 69-70 : рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- уроки біології -- уроки биологии -- фрагменти уроків -- фрагменты уроков -- учбові предмети -- учебные предметы -- біологія -- биология -- 9 клас -- будова крові -- строение крови
Анотація: Пропонується фрагмент уроку біології на тему "Кров. Будова і функції крові"для учнів 9 класу.


Дод.точки доступу:
Школа гуманітарної праці, навчально-виховний комплекс \о нем\; НВК "Школа гуманітарної праці" \о нем\

Знайти схожі

3.


    Авдусенко, Людмила (вчитель вищої категорії; учитель-методист початкових класів спеціалізованої школи № 63 міста Маріуполь Донецької області).
    Взаємозв’язки уроків фізичної культури / Л. Авдусенко // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 53-53. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- молодші школярі -- младшие школьники -- уроки фізичної культури -- уроки физической культуры -- розробки уроків -- разработки уроков -- фрагменти уроків -- фрагменты уроков -- 3 клас -- 3 класс -- органи дихання -- органы дыхания -- м’язи -- мышцы -- біг -- бег -- техніка низького старту -- техника низкого старта -- ігри -- игры -- осанка -- основи здоров’я -- основы здоровья -- природознавство -- природоведение -- анкети -- анкеты -- взаємозв’язки уроків -- взаимосвязи уроков
Анотація: Розглядаються взаємозв’язки уроків фізичної культури, природознавства, курсу "Основи здров’я". Під час уроків з названих предметів часто не використовують життєвий досвід школярів для ілюстрації явищ природи та її закономірностей у взаємозв’язку з фізичним вихованням. Наводяться фрагменти уроків для 3 класу, що допоможуть показати шляхи вирішення цієї проблеми. Надаються розробки тем "Органи дихання" та "Мязи" з природознавства, "Біг. Техніка низького старту. Ігри" з уроку фізкультури та "Осанка" з предмету "Основи здоров’я". Надаються приклади анкет, що завершують тему й об’єднують знання дітей в єдину систему та проводяться з метою узагальнення і дослідження.

Утримувачі документа:
Cумська міська ЦБ ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)