Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=фоновые знания<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Кожедуб, Лідія (асистент кафедри теорії та практики перекладу з німецької мови інституту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка; кандидат педагогічних наук).
    Навчання читанню художніх творів у мовних ВНЗ в умовах зниження рівня читацької активності в суспільстві / Л. Кожедуб // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 3. - С. 105-113. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Вища професійна освіта

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
читацька активність -- читательская активность -- зниження читацької активності -- снижение читательской активности -- вища освіта -- высшее образование -- мовні ВНЗ -- языковые ВУЗы -- читання художніх творів -- чтение художественных произведений -- навчання читанню -- обучение чтению -- міжкультурна комунікація -- межкультурная коммуникация -- соціокультурні компетенції студентів -- социокультурные компетенции студентов -- фонові знання -- фоновые знания -- смислова інтерпретація художнього тексту -- смысловая интерпретация художественного текста
Анотація: Розглядається проблема стимулювання інтересу до читання художньої літератури у процесі навчання читанню. Досліджуються фактори, які впливають на читацьку активність студентів. Окреслюються основні шляхи підвищення інтересу до читання у процесі розвитку компетенції в читанні.

Перейти к внешнему ресурсу: Навчання читанню художніх творів у мовних ВНЗ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Сафарян, С. І. (кандидат педагогічних наук; доцент Київського університету ім. Б. Грінченка).
    Фонові знання як засіб формування культурологічної компетенції вчителів у процесі підвищення їхньої кваліфікації / С. І. Сафарян // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 12. - С. 11-14. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностное обучение -- культурологическая компетенция -- культурологічна компетенція -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- підвищення кваліфікації вчителів -- підготовка вчителів-словесників -- повышение квалификации учителей -- подготовка учителей-словесников -- учителя зарубежной литературы -- вчителі зарубіжної літератури -- учителя литературы -- учителя літератури -- фоновые знания -- фонові знання
Анотація: Автор розкриває зміст поняття "культурологічна компетенція", досліджує фонові знання як засіб її формування.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_12\4.pdf

Знайти схожі

3.


    Тищенко, Оксана (кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник відділу лексикології та лексикографії Інституту української мови НАН України).
    Фонові знання у мовному спілкуванні [Текст] / О. Тищенко // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерсва освіти і науки України. - 2016. - № 9. - С. 37-39. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 81.2 Укр
Рубрики: Українська мова
   Украинский язык

Кл.слова (ненормовані):
мовне спілкування -- фонові знання -- українська мова -- співрозмовники -- языковое общение -- фоновые знания -- украинский язык -- собеседники
Анотація: Чому в розмові одне з одним люди інколи по-різному розуміють ті самі, найпростіші слова? Про це розмірковує автор статті.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

4.


    Фокіна, Ірина (учитель зарубіжної літератури; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист).
    Фонові знання на уроках зарубіжної літератури: українознавчий аспект / І. Фокіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 8/9. - С. 52-56. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
зарубіжна література -- зарубежная литература -- національна свідомість -- национальное мировозрение -- учбові предмети -- учебные предметы -- методика викладання -- методика преподавания -- 6 клас -- фонові знання -- фоновые знания -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание -- духовний розвиток особистості -- духовное развитие личности -- розробка уроків -- разработка уроков -- урокі зарубіжної літератури -- уроки зарубежной литературы -- міфи народів світу -- мифы народов мира -- мудрість байки -- мудрость басни
Анотація: Розглядається проблема формування національної свідомості, розвитку соціальної компетентності особистості. Обгрунтовується, що це може забезпечити використання на уроках літератури фонових знань українознавчого характеру. Наведено приклади конкретних фонових матеріалів та форм роботи з ними для програми і семінару 6-го класу, доведено доцільність та ефективність їх упровадження на всіх етапах вивчення художнього твору.


Дод.точки доступу:
Верн, Ж. (французський письменник ; 1828-1905) \о нем\; Діккенс, Чарлз (англійський письменник ; 1812-1870) \о нем\; Гоголь, Микола Васильович (письменник ; 1809-1852) \о нем\; П'ятнадцятирічний капітан, роман \о произв.\; Різдвяна пісня в прозі, повість \о произв.\; Ніч перед Різдвом, повість \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)