Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=учіння<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Сухарніков, Юрій (начальник відділу інтеграції в Єропейський освітній і науковий простір Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України; кандидат технічних наук; доцент).
    Суть поняття Learning Qutcomes у вищій освіті України / Ю. Сухарніков // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 11. - С. 7-24 : табл.; рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
Learning Qutcomes -- вища освіта -- высшее образование -- модернізація вищої освіти -- модернизация высшего образования -- Болонський процес -- Болонский процесс -- європейський простір освіти -- европейское пространство образования -- професійна мова -- профессиональный язык -- термінологія -- терминология -- соціалізація -- социолизация -- диференціація обсягів понять -- дифференциация объемов понятий -- конкретизація обсягів понять -- конкретизация объемов понятий -- неформальні учіння -- неформальные учения -- парадигма навчання -- парадигма обучения -- парадигма учіння -- парадигма учения -- учіння протягом усього життя -- учеба на протяжении всей жизни -- соціокультурна компетентність випускників ВНЗ -- социокультурная компетентность выпускников ВУЗов -- результати учіння -- результаты обучения -- статус випускника ВНЗ -- статус выпускника ВУЗа -- гармонізація термінологій національних мов -- гармонизация терминологий национальных языков
Анотація: Аналізується семантичний зміст термініів learning і learning outcomes, які нині є системотвірними підвалинами підходу до модернізації вищої освіти. Показано, що вирішення термінологічної проблеми забезпечить семантичну порівнянність означуваних цими термінами понять у межах України та Європейського простору освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_11\ст.2.pdf

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Бахтіярова, Х. Ш.
    Мультимедійні технології у навчальному процесі як фактор підвищення мотивації учіння студентів / Х. Ш. Бахтіярова, М. І. Радченко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Інститут духовного розвитку людини; гол. ред. Г. П. Шевченко. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2010. - Вип. 5 (40). - С. 28-39
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- мультимедійні технології -- мультимедийные технологии -- мотивація студентів -- мотивация студентов -- інноваційні технології -- инновационные технологии


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Радченко, М. І.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ); Інститут духовного розвитку людини
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Зязюн, Іван Андрійович (доктор філософських наук; професор; академік НАПН України; директор Інтституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
    Психопедагогіка московської психологічної школи / І. А. Зязюн // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 33-41. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 88.40
Рубрики: Педагогическая психология
   Педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
психопедагогіка -- московська психологічна школа -- виховання -- учіння -- історія психопедагогіки -- психопедагогика -- московская психологическая школа -- воспитание -- учение -- история психопедагогики -- педагогічна дія -- педагогическое действие
Анотація: Досліджено витоки психологічної педагогіки, об'єктом якої є реальна практика учіння - взаємодія двох суб'єктів педагогічної дії - педагога і учня.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Знайти схожі

4.


   
    Прес-служба МОН України інформує // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 10. - С. 3-6
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта, 2013 р., вересень

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование, 2013 г., сентябрь

Кл.слова (ненормовані):
всеукраїнські форуми молоді -- всеукраинские форумы молодежи -- президент України -- президент Украины -- освітня політика -- образовательная политика -- студентська молодь -- студенческая молодежь -- ІТ-індустрія -- ИТ-индустрия -- ІТ-освіта -- ИТ-образование -- ІТ-компанії -- ИТ-компании -- учіння продовж життя -- образование в течении жизни -- ринок праці -- рынок труда -- міжнародні організації -- международные организации -- зустрічі роботодавців -- встречи работодателей
Анотація: Про деякі події у галузі вищої освіти, які відбулися у вересні 2013 року.


Дод.точки доступу:
Янукович, В. Ф. (президент Украины; политический деятель ; 1950-) \о нем\; Всеукраїнський форум молоді \о нем\Ітера Консалтинг Україна, іт-компанія \о ней\; Міжнародна організація роботодавців \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Сухарніков, Юрій (кандидат технічних наук; доцент; начальник відділу стандартизації вищої освіти й інтеграції у Європейський освітній і науковий простір).
    Нормативно-правові підстави для модернізації вищої освіти в Україні / Ю. Сухарніков // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 10. - С. 20-39 : рис.-1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- придатність до працевлаштування -- пригодность к трудоустройству -- кодифіковані закони -- кодифицированные законы -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- высшее образование -- нормативно-правове регулювання -- державне регулювання -- государственное регулирование -- Болонское пространство -- Болонський простір -- Європейський простір вищої освіти -- Европейское пространство высшего образования -- Європейська система трансферу і накопичення кредитів -- Европейская система трансфера и накопления кредитов -- якість освіти -- качество образования -- реформування вищої освіти -- реформирование высшего образования -- Національна система компетенцій і кваліфікацій -- Национальная система компетеннций и квалификаций -- модернізація вищої освіти -- модернизация высшего образования -- модернізація системи освіти -- модернизация системы образования -- соціокультурна компетентність людини -- социокультурная компетентность человека -- визначення поняття "вища освіта" -- определение понятия "высшее образование" -- учиння протягом усього життя -- обучение на протяжении всей жизни -- учиння усюди по життю -- обучение везде по жизни
Анотація: Проаналізовані конституційні основи функціонування сучасної системи освіти України. Показано, що нормативна база системи відображає стан і закріплює позиції на рівні 70-х рокі ХХ ст. Вона не враховує радикальні зміни в соціально-економічному житті суспільства, не відповідає вимогам сьогодення і, тим більше, не відповідає потребам у майбутньому. Розглядається гостра необхідність у перегляді основної конституційної норми, яка стосується права людини й громадянина України на освіту. Пропонується для обговорення й обгрунтовується проект нової редакції ст. 53 Конституції України.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Конституція України, основний закон \о произв.\; Меморандум щодо учіння протягом усього життя \о произв.\; Болонська декларація, спільна декларація міністрів освіти Європи \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Сухарніков, Юрій (начальник відділу стандартизації вищої освіти й інтеграції у європейській освітній і науковий простір; Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України; кандидат технічних наук; Київ).
    Методологічні засади перебудови й осучаснення вищої освіти України / Ю. Сухарніков // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 11/12. - С. 35-61 : рис., а-табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- освітнє законодавство -- образовательное законодательство -- освітні правовідносини -- образовательные правоотношения -- освітня діяльність -- образовательная деятельность -- освітні програми -- образовательные программы -- реформування освіти -- реформирования образования -- вищі школи -- высшие школы -- національні рамки кваліфікацій -- национальные рамки квалификаций -- учіння протягом життя -- обучение в течение жизни -- міжнародні конференції -- международные конференции -- парадигма навчання -- парадигма обучения -- парадигма учіння -- парадигма учения -- результати учіння -- результаты обучения -- освітньо-кваліфікаційні рівні -- образовательно-квалификационные уровни -- придатність до працевлаштування -- пригодность к трудоустройству -- стратегії навчання -- стратегии обучения -- додаток до дипломів -- приложения к дипломам -- Болонський процес -- Болонский процесс -- європейський простір освіти -- европейское пространство образования -- системи вищої освіти -- система высшего образования -- стандарти освіти -- стандарты образования
Анотація: Розглядаються розбіжності сутнісних засад функціонування систем вищої освіти в Україні та європейського простору вищої освіти, а також пов'язані з ним розбіжності у дидактичному трактуванні основоположних термінів, які забезпечують розробку адекватного методологічного "шлейфа" модернізації й реформування вищої освіти України, а також торкаються засад педагогічного мислення.

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"

Знайти схожі

7.


    Новосьолова, Валентина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу навчання української мови та літератури).
    Формування мотивації учіння (на матеріалі навчання словосполучення й синтаксису простого речення у 8 класі) [Текст] / Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 2016. - № 3. - С. 7-11. - Література : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мотивация учебной деятельности -- мотивація навчальної діяльності -- навчання синтаксису -- обучение синтаксису -- просте речення -- простое предложение -- синтаксис украинского языка -- синтаксис української мови -- словосочетание -- словосполучення -- украинский язык -- українська мова -- ценности -- ценностный подход -- ценностный подход в образовании -- ціннісний підхід в навчанні -- цінності -- мотивація успіху -- мотивация успеха -- пізнавальний інтерес -- познавательный интерес -- 8 класс
Анотація: Розкриваются особливості формування мотивації учіння, об'єктом становлення якої є потреби, ідеали, інтереси, переконання, соціальні установки, цінності особистості. Автором проаналізовано основні теорії мотивації, важливі для методики навчання син таксису.


Знайти схожі

8.


    Микитюк, Володимир (доцент Львівського національного університету ім.І.Франка).
    "Конечність реформи учіння української літератури..." [Текст] / В. Микитюк // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - № 4. - С. 2-11. - Бібліогр.: с. 11. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- інтеграція навчальних предметів -- интеграция учебных предметов -- навчальні програми -- учебные программы -- програми з української літератури -- программы по украинской литературе -- українські письменники -- украинские писатели -- педагогічні погляди письменників -- педагогические взгляды писателей -- освіта зарубіжних країн -- образование зарубежных стран -- шкільна освіта -- школьное образование -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- роль вчителя у школі -- роль учителя в школе -- національне виховання -- национальное воспитание -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание -- программные произведения -- програмні твори
Анотація: До дискусії про інтеграцію навчальних предметів"Українська література" та "Зарубіжна література" в один предмет. Автор, посилаючись на європейський досвід, думки молоді та педагогічні ідеї І. Франка, вцілому підтримує інтеграцію як принцип навчання, але застерігає, що вона має починатися з підготовки педагогів-фахівців (бо сучасні вчителі не мають достатньої кваліфікації для адекватного викладання національної літератури в умовах об'єднання предметів), часу на вивчення літератур має бути виділено більше (оскільки при механічному об'єднанні предметів та зменшенні навчального часу годин на вивчення української літератури бракуватиме), перелік програмних творів має бути скорочено (але поступово, бо радикальне скорочення, яким позитивним воно б не було, викличе спротив у суспільстві та педагогічному середовищі). В теперішньому ж проекті реформи, який починається з середньої (а не педагогічної) освіти та пропонує механічне об'єднання предметів (зі зменшенням часу) та в умовах безсистемної але постійної зміни списку програмних творів і його роздутості (що веде до зниження якості їх вивчення) автор вбачає ризики підрив самих засад необхідного у теперішній час національного виховання школярів.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Франко, Іван Якович ( український письменник; вчений; громадський діяч ; 1856-1916) \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

9.


    Дєордіца, Таяна-Лідія (доктор педагогічних наук; президент благодійного фонду "е-Теrra"; професор кафедри професійної освіти та комп'ютерних технологій).
    До проблеми оцінювання результатів учіння / Т. -Л. Дєордіца, // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. - № 1. - С. 44-54. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
результати учіння -- оцінювальні засоби -- критеріальні задачі -- результаты изучения -- средства оценивания -- критериальные задачи -- навчальний процес -- учебный процесс -- навчальні задачі -- учебные задачи -- психологічна теорія -- психологическая теория -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- інформатика -- информатика -- алгоритми проектування -- алгоритмы проектирования -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Висвітлено ключові положення психологічної теорії навчальних задач. Презентується алгоритм складання системи задач із поступовим уточнюванням результатів учіння на рівні модуля та його тем.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)