Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=услуги класса люкс<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Жебровська, Олена (аспірант).
    Використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні товарів та послуг класу "люкс" / О. Жебровська // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 9. - С. 44-46 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетингові комунікації

   Экономика

   Маркетинговые коммуникации

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- інтегровані маркетингові комунікації -- товари класу люкс -- послуги класу Люкс -- преміум-клас -- просування товарів -- маркетингова політика -- зарубіжний досвід -- інновації в рекламі -- маркетинговые коммуникации -- интегрированные маркетинговые коммуникации -- товары класса люкс -- услуги класса люкс -- преиум-класс -- продвижение товаров -- маркетинговая политика -- зарубежный опыт -- инновации в рекламе
Анотація: Досліджено доцільність, практику та особливості використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні на ринку товарів та послуг класу «люкс». Розглянуто трансформацію сутності поняття ІМК від етапу виникнення передумов їх створення до більш розширених формулювань сучасних авторів. Визначено узагальнюючі етапи реалізації програми ІМК з наведенням прикладів відомих іноземних компаній. Проаналізовано доцільність використання найсучасніших каналів комунікацій


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)