Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=украинский язык и литература<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Дроздовський, Дмитро (кандидат філологічних наук; молодший науковий співробітник Інституту літератури ім. Тараса Шевченка НАНУ).
    Зустріч на Шевченковій "оновленій землі" [Текст] / Д. Дроздовський // Дивослово. - 2014. - №10. - С. 11-15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

Кл.слова (ненормовані):
11 клас -- 11 класс -- викладання української літератури -- гуманитарное развитие -- гуманітарний розвиток -- завдання олімпіад -- задания олимпиад -- преподавание украинской литературы -- ученические олимпиады -- учнівські олімпіади -- українська мова і література -- украинский язык и литература
Анотація: Про ХХVІІІ Всеукраїнську учнівську олімпіаду з української мови та літератури.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2014_10\4.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Всеукраїнська учнівська олімпіада з української мови та літератури \о ней\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (08.01.2015р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Діденко, Тетяна (вчитель української мови і літератури; вчитель-методист).
    Організація роботи з обдарованими учнями на уроках української мови та літератури / Т. Діденко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 25-31 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
обдарованість учнів -- одаренность учеников -- обдаровані учні -- одаренные ученики -- талановиті діти -- талантливые дети -- технології навчання учнів -- технологии обучения детей -- учбові предмети -- учебные предметы -- українська мова та література -- украинский язык и литература -- уроки української мови -- уроки украинского языка -- самостійна робота учнів -- самостоятельная работа учеников -- групова робота учнів -- групповая работа учеников -- грамотність учнів -- граммотность учеников -- творчі здібності учнів -- творческие способности учеников -- задания международных конкурсов -- завдання міжнародних конкурсів
Анотація: Висвітлено деякі аспекти роботи вчителів української мови та літератури з обдарованими учнями в навчальному закладі, наведено зразки пізнавальних і творчих завдань з олімпіади та різноманітних конкурсів.


Знайти схожі

3.


    Чохелі, Ірина (керівник кафедри слов'янської філології; вчитель української мови та літератури; вчитель-методист).
    Метод проектів як дієвий здоров'язбережувальний засіб формування активної творчої особистості на основі сценічного самовираження / І. Чохелі // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 9/10. - С. 59-63 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- здоров'язбережувальні технології -- здоровьесберегающие технологии -- заняття з української мови та літератури -- занятия с украинского языка и литературы -- сценічне самовираження -- сценическое самовыражение -- епічні твори -- эпические произведения -- драматизація епічних творів -- драматизация эпических произведений -- епізоди творів -- эпизоды произведений -- відтворення неіснуючих епізодів -- отображение несуществующих эпизодов -- проектна діяльність -- проектная деятельность -- види творчих проектів -- виды творческих проектов -- класифікація проектів -- классификация проектов -- комп'ютерні презентації проектів -- компьютерные презентации проектов -- ситуації успіху -- ситуации успеха -- самооцінювання -- самооценивание -- учебные предметы -- украинский язык и литература -- навчальні предмети -- українська мова і література
Анотація: Обгрунтовується, що проектна діяльність спонукає учнів до відкриття в собі нових талантів, сприяє вихованню відповідальності та реалізації творчих можливостей. Пропонуються технології впровадження творчих проектів на сценічне самовираження: "Публічна самотність", "Перевтілення", які є передумовою створення групових проектів: "Продовження художнього твору", "Драматизація епічного твору". Наводяться приклади видів проектів до теми з української літератури - О. Олесь "Микита Кожум'яка", та до заняття з української мови "Багатство і краса української мови".


Дод.точки доступу:
Олесь, Олександр (письменник ; 1878-1944) \о нем\; Микита Кожум'яка \о произв.\Публічна самотність, проект \о произв.\; Перевтілення, проект \о произв.\; Продовження художнього твору, проект \о произв.\; Драматизація епічного твору, проект \о произв.\; Багатство і краса української мови, проект \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Сордія, Олена (учитель української мови і літератури; вчитель-методист).
    Використання елементів арт-педагогіки на уроках української мови і літератури / О. Сордія, С. Пастух // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 8/9. - С. 57-60. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- учебные предметы -- методика викладання -- методика преподавания -- розробка уроків -- разработка уроков -- українська мова і література -- украинский язык и литература -- арт-педагогіка -- арт-педагогика -- арт-терапія -- арт-терапия -- здоров'язбережувальні технології -- здоровьесохраняющие технологии -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение
Анотація: Розглядається сутність поняття "арт-педагогіка". Аналізуються ії мета, завдання, принципи як технології особистісно орієнтованого навчання і виховання. Обстоюється доцільність реалізації прийомів арт-педагогіки на уроках української мови і літератури. На основі власного практичного досвіду репрезентуються спосіб облаштування освітнього простору, фрагменти уроків, під час яких використовуються можливості інших видів мистецтв: танцювального, театрального, декламування поезії.


Дод.точки доступу:
Пастух, Світлана (учитель української мови і літератури; вчитель-методист)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)