Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=украинский язык в школах национальных меньшинств<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; ст. наук. співробітник; Інститут педагогіки АПН України).
    Розвиток умінь сприймати тексти на уроках українського читання в учнів 4-х класів шкіл з російською мовою навчання / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 40-43. - Бібліографія : С.43 : 10 назв. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- близкородственный билингвизм -- близькоспоріднений білінгвізм -- восприятие текста в процессе чтения -- навчання читанню -- обучение чтению -- підручники української мови -- понимание текста -- розуміння тексту -- слухання -- слушание -- сприйняття тексту в процесі читання -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин -- урок украинского языка -- урок української мови -- учебники украинского языка -- читання -- чтение
Анотація: Розгляніту питання теорії і практики навчання слухання-розуміння тексту як виду мовленнєвої діяльності, що має багато спільного з аудіюванням і письмом. Особливості формування умінь сприймати текст в процесі читання в умовах близькоспоріднено білінгві му розглянуті на прикладі підручника "Українська мова: Художнє слово. Читання" для 4 класу шкіл з російською мовою навчання (автори О.Н. Хорошковська, Н.О. Воскресенська, А.О. Свашенко).


Знайти схожі

2.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Розвиток умінь створювати усні тексти за картиною на уроках читання в 4 класі / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 32-35. - Бібліографія : С.35 : 7 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови -- изучение второго языка -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- мовленнєві вправи -- мовні вправи -- навчання усного мовлення -- навчання читанню -- обучение устной речи -- обучение чтению -- опис картини -- описание картины -- развитие речи -- розвиток мовлення у дітей -- сочинение - описание картины -- твір - опис картини -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин -- упражнения -- урок читання -- урок чтения -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- школи національних меншин
Анотація: Розвиток мовленнєвих умінь на уроках читання в процесі вивчення української мови як другої в школах з російською мовою навчання (створення висловлень за картиною в 4 класі).


Знайти схожі

3.


    Яновицька, Наталія (науковий співробітник лабораторії навчання української словесності).
    Типи та види вправ під час вивчення граматичного матеріалу з української мови як другої / Наталія Яновицька // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 29-41. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови -- види вправ -- виды упражнений -- вправи -- граматичні навички -- грамматические навыки -- изучение второго языка -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- мовленнєві вправи -- мовні вправи -- навчання граматиці -- обучение грамматике -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- упражнения -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- школи національних меншин -- національні меншини -- школы национальных меньшинств -- национальные меньшинства
Анотація: Вправи як один з найважливіших засобів формування граматичних навичок у процесі вивчення української мови як другої в школах національних меншин.


Знайти схожі

4.


    Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки АПН України).
    Теоретичні підходи до підручників з української мови для шкіл з мовами навчання національних меншин України / Ольга Хорошковська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 26-29. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови -- изучение второго языка -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- школи націнальних меншин -- педагогические лаборатории -- педагогічні лабораторії -- підручник української мови -- принципи навчання -- принципи складання підручників -- принципы обучения -- принципы составления учебников -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- учебник украинского языка -- цели обучения -- цілі навчання -- національні меншини -- школы национальных меньшинств -- национальные меньшинства
Анотація: Аналізуються дидактичні та лінгводидактичні принципи укладання підручників для шкіл з мовами національних меншин, ураховуючи психологічні особливості засвоєння другої мови учнями (на основі досліджень лабораторії навчання української словесності у школах національних меншин України Інституту педагогіки АПН України).


Знайти схожі

5.


    Дороз, Вікторія (докторант Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова).
    Актуальні напрямки світового мовознавства з огляду на сучасний парадигмальний простір гуманітарного знання, їх роль і значення для крос-культурного навчання учнів-білінгвів української мови / Вікторія Дороз // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 2-5. - Бібліографія : С.5 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
антропоцентрический фактор в языке -- антропоцентричний фактор в мові -- билингвальное обучение -- білінгвальне навчання -- гуманитарное знание -- гуманітарне знання -- двомовне навчання -- двуязычное обучение -- дискурс -- етнолінгвістика -- крос-культурна лінгводидактика -- крос-культурне навчання -- кросс-культурная лингводидактика -- кросс-культурное обучение -- лингвокультурология -- лінгвокультурологія -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- направления в языкознании -- направления лингвистических исследований -- напрямки в мовознавстві -- напрямки лінгвістичних досліджень -- национально-культурная специфика языка -- національно-культурна специфіка мови -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова в школах національних меншин -- этнолингвистика
Анотація: Викладено методологічні основи (які спираються на такі сучасні мовознавчі напрямки, як крос-культурний аналіз, антропоцентризм, дискурсивну та когнітивну лінгвістику, етнолінгвістику та лінгвокультурологію) викладання української мови як другої в школ ах з багатонаціональним контингентом учнів.


Знайти схожі

6.


    Повхан, Катерина (науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Особливості навчання української грамоти учнів-угорців / Катерина Повхан // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 43-45. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання грамоти -- навчання читанню -- обучение грамоте -- обучение чтению -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Стаття присвячена особливотям начання української грамоти і читання учнів-угорців.


Знайти схожі

7.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Збагачення словникового запасу четвертокласників на уроках українського читання / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 39-42. - Бібліографія : С.42 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
збагачення словникового запасу учнів -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання читанню -- начальная школа -- обогащение словарного запаса учащихся -- обучение чтению -- початкова школа -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- урок украинского языка -- урок української мови -- урок читання -- урок чтения
Анотація: У статті розкрито особливості роботи над збагаченням словникового запасу учнів 4-х класів на уроках українського читання в школах з російською мовою навчання.


Знайти схожі

8.


    Яновицька, Наталія (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Граматика як лінгвістична основа формування комунікативного мовлення / Наталія Яновицька // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 61-65. - Бібліографія : С.65 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативно-деловое обучение -- коммуникативно-деятельностный подход -- комунікативно-ділове навчання -- комунікативно-діяльнісний підхід -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєві уміння -- мовні уміння учнів -- навчання граматиці -- обучение грамматике -- речевая деятельность учащихся -- речевые умения -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- школи національних меньшин -- школы национальных меньшинств
Анотація: У статті розглянуто роль граматики у формуванні комунікативного мовлення, аналізуються особливості вивчення граматичного матеріалу української мови як державної у школах з польською мовою викладання.


Знайти схожі

9.


    Повхан, Катерина (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Формування вимовних умінь учнів-угорців на початковому етапі навчання української мови / Катерина Повхан // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 57-60. - Бібліографія : С.60 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
венгерский язык -- вимовні норми -- литературное произношение -- літературна вимова -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка -- школы национальных меньшинств -- навчання орфоепії -- навчання фонетиці -- обучение орфоэпии -- обучение фонетике -- орфоепічні вправи -- орфоепічні навички -- орфоепічні помилки -- орфоэпические упражнения -- произносительные нормы -- произношение -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- фонетика -- фонетика украинского языка -- фонетический слух -- фонетичний слух
Анотація: Стаття присвячена проблемі засвоєння правильної української вимови учнями-угорцями на початковому етапі навчання. Предаставлені результати порівняльного аналізу звукових систем української та угорської мов, методику формування вимовних умінь.


Знайти схожі

10.


    Дорошко, Лідія (кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Інтеграція як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин / Лідія Дорошко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 53-56. - Бібліографія : С.56 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- межпредметная интеграция -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в початковій школі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція -- школы национальных меньшинств -- начальные классы -- підручник української мови -- початкові класи -- текст підручника -- текст учебника -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- учебник украинского языка
Анотація: У статті йдеться про інтеграцію як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин.


Знайти схожі

11.


    Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогіки НАПН України).
    Текст як основа інтеграції мовно-літературного матеріалу в початкових класах шкіл з національними мовами навчання / Ольга Хорошковська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 49-52. - Бібліографія : С.52 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
литературно-языковой материал -- межпредметная интеграция -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка -- школы национальных меньшинств -- міжпредметна інтеграція -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєві уміння -- мовні уміння учнів -- мовно-літературний матеріал -- підручник української мови -- речевая деятельность учащихся -- речевые умения -- текст підручника -- текст учебника -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- учебник украинского языка
Анотація: У статті розглядається проблема міжпредметної інтеграції у початковій школі, аналізуються нові підходи до побудови підручників з мови, котрі забезпечують інтеграцію мовно-літературного матеріалу з метою розвитку всіх видів мовленнєвої діяльності.


Знайти схожі

12.


    Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки НАПН України).
    Про підходи до визначення змісту мовної освіти у проекті нової редакції державного стандарту / Ольга Хорошковська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 41-44. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
государственный языковой стандарт -- державний статус української мови -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна освіта -- мовний стандарт -- стандарти освіти -- стандарты образования -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- украинский язык как государственный -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин -- українська мова як державна -- языковое образование -- языковой стандарт
Анотація: У статті обгрунтовується необхідність практичного підходу до визначення змісту навчання української мови як державної та інших мов як окремих предметів у школах національних меншин. Такий підхід з орієнтацією на формування комунікативної компетенції має бути закладений у новій редакції державного стандарту мовної освіти з української та інших мов для основної і старшої школи з національними мовами викладання.


Знайти схожі

13.


    Сміліченко, Яніна (аспірантка Херсонського державного університету).
    Розвиток аудіативних умінь учнів у школах з російською мовою навчання / Яніна Сміліченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 37-40. - Бібліографія : С.40 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин
Анотація: Розглянуто питання підготовки до аудіювання й розвитку аудіативних умінь учнів за допомогою спеціальних вправ, що виконуються учнями на уроках української мови в школах з російською мовою навчання.


Знайти схожі

14.


    Петрук, Оксана (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Розвиток мовленнєвих умінь учнів 1 класу ЗНЗ із румунською/молдавською мовами навчання у процесі засвоєння тем особистісної сфери / О. Петрук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 33-37. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- говорение -- говоріння -- зв'язне мовлення -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєві вправи -- мовленнєві навичкі -- мовленнєві уміння -- навчання говорінню -- обучение говорению -- речевая деятельность учащихся -- речевые навыки -- речевые умения -- связная речь -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- школи національних меншин -- школы национальних меньшинств
Анотація: У статті пропонуються розробки уроків усного українського мовлення, пов'язані з особистісною сферою мовленнєвої діяльності. Особлива увага звертається на формування мовленнєвих умінь учнів шкіл із національними мовами навчання.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

15.


    Кохно, Тетяна (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Формування в учнів початкових класів умінь виразно читати на уроках українського літературного читання / Т. Кохно // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 33-38. - Література : С.38 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
виразне читання -- выразительное чтение -- литературное чтение -- літературне читання -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в початковій школі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в начальной школе -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- навчання читанню -- начальная школа -- обучение чтению -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин -- школи з російською мовою навчання -- школы с русским языком обучения
Анотація: Розкривається значення виразного читання для сприйняття і розуміння художнього твору учнями початкових класів із російською мовою навчання. Наведено орієнтований конспект уроку літературного читання у 3 класі.


Знайти схожі

16.


    Повхан, Катерина (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Урахування результатів порівняльного аналізу як один із методів побудови підручників української мови для початкових класів ЗНЗ з угорською мовою навчання / К. Повхан // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 38-44. - Література : С.44 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в початковій школі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в начальной школе -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- методы обучения -- підручники української мови -- порівняльний аналіз -- создание учебников -- сравнительный анализ -- створення підручників -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- учебники украинского языка -- угорська мова навчання -- венгерский язык обучения
Анотація: Порушено проблему необхідності врахування особливостей рідної мови під час створення підручників української мови для учнів-угорців.


Знайти схожі

17.


    Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогіки НАПН України).
    Особливості навчання української грамоти у 2 класі в школах з польською мовою навчання / О. Хорошковська, Н. Яновицька // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 30-37. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- методы обучения -- мовленнєва діяльність -- навчання грамоти -- обучение грамоте -- речевая деятельность -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- 2 клас -- польська мова навчання -- польский язык обучения
Анотація: Висвітлено специфіку навчання української грамоти учнів із польською мовою навчання, котрі вже оволоділи латиницею. Розкрито деякі методики формуванні різних видів мовленнєвої діяльності в процесі навчання грамоти.


Дод.точки доступу:
Яновицька, Наталія (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)