Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=тренинги для учителей<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
10
Показані документи
с 1 за 10
>
1.
Грабовець, О. В.
(практичний психолог Чернігівської загальноосвітньої школи I-III ст. № 29).
Корекційно-профілактичні тренінги-семінари з вчителями / О. В. Грабовець> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. -
№ 6
. - С. 55-61. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
159.99
Рубрики:
Практична психологія
Практическая психология
Психологія колективу
Психология коллектива
Кл.слова (ненормовані):
конфліктогени
--
конфликтогены
--
емпатія
--
эмпатия
--
негативні емоційні переживання
--
отрицательные эмоциональные переживания
--
психофізіологічна саморегуляція
--
психофизиологическая саморегуляция
--
рефлексія
--
рефлексия
--
мовленнєва поведінка
--
речевое поведение
--
живе образне спілкування
--
живое образное общение
--
тренінги-семінари
--
тренинги
-семинары
--
тести
--
тесты
--
тренінги
для
вчителів
--
тренинги
для
учителей
Анотація:
Пропонується програма корекційно-профілактичного тренінгу
для
вчительського колективу.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Дод.точки доступу:
Конфліктна компетентність учителя, тестова методика \о произв.\; Конфліктність учителя, тест \о произв.\; Терпимість учителя, тест \о произв.\; Такт учителя, тест \о произв.\
Знайти схожі
>
2.
Підсумки дистанційного тренінгу
"Організація методичної роботи з учителями світової літератури"> // Зарубіжна література в школах України. - 2014. -
№ 1
. - С. 29. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
зарубежная литература
--
зарубіжна література
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
тренинги
для
учителей
--
тренинговые программы
--
тренінги
для
учителів
--
учителя литературы
--
учителі літератури
Анотація:
Дистанційний тренінг - інноваційна форма методичної роботи
для
підвищення фахового рівня учителів світової літератури.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
3.
Савчин, М. М.
Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості / М. М. Савчин, О. І. Гірний> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 3
. - С. 43-51. - Література : С. 50-51 : 23 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Украина
Львівська область
Львовская область
Кл.слова (ненормовані):
дивергенция в образовании
--
дивергентно-конвергентне мислення
--
дивергентно-конвергентное мышление
--
дивергенція в освіті
--
конвергенция в образовании
--
конвергенція в освіті
--
педагогическая психология
--
педагогічна психологія
--
професійні тренінги
--
профессиональные
тренинги
--
профильное обучение
--
профільне навчання
--
развитие творчества учеников
--
творчество
--
творчість
--
тренинги
для
учащихся
--
тренинги
для
учителей
--
тренинги
педагогические
--
тренинги
творчества
--
тренінги
для
учителів
--
учителі
--
учителя
Анотація:
Розглянуто застосування тренінгів творчості з групами вчителів хімії на курсах підвищення кваліфікації у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти з метою подальшого перенесення таких тренінгів у шкільний навчальний процес. Тренінги засновано на концепціях дивергентно-конвергентного мислення (Дж. Гілфорд) та визнання творчості ремеслом (А. Ґоральський). До складу тренінгів входять два популярні тести - Тест альтернативних застосувань на визначення рівня дивергентного мислення, призначений
для
верифікації творчих можливостей чи гнучкості мислення, і Тест віддалених асоціацій, заснований на теорії асоціативності творчого мислення С. Мєдника і призначений
для
визначення рівня конвергентного мислення. Перший тест вимагає вигадування незвичних застосувань будь-якого предмета, другий - вимагає до запропонованих трьох різних іменників підібрати четвертий, що об'єднував би їх усіх своїм значенням за якоюсь асоціацією.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\8.pdf
Дод.точки доступу:
Гірний, О. І.; Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти \о нем\Львовский областной институт последиплмного педагогического образования \о нем\; Тест альтернативних застосувань на визначення рівня дивергентного мислення \о произв.\; Тест віддалених асоціацій \о произв.\
Знайти схожі
>
4.
Примаченко, Р. В.
(учитель світової літератури; Київська область).
Матеріали учасників дистанційного тренінгу "Організація методичної роботи з учителями світової літератури" / Р. В. Примаченко> // Зарубіжна література в школах України. - 2014. -
№ 5
. - С. 39-43. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821(4)09
ББК
88.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
конкурси вчителів
--
конкурсы
учителей
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
тренинги
для
учителей
--
педагогические
тренинги
--
педагогічні тренінги
--
тренінги
для
учителів
--
учитель литературы
--
учитель літератури
Анотація:
Пропонуються методичні матеріали учасників дистанційного тренінгу "Організація методичної роботи з учителями світової літератури".
Дод.точки доступу:
Організація методичної роботи з учителями світової літератури, дистанційний тренінг \о произв.\
Знайти схожі
>
5.
Матеріали учасників дистанційного
тренінгу "Організація методичної роботи з учителями світової літератури"> // Зарубіжна література в школах України. - 2014. -
№ 6
. - С. 28-32. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
дистанционное обучение
--
дистанційне навчання
--
интерактивное обучение
--
интерактивные методы обучения
--
інтерактивне навчання
--
литературное образование
--
літературна освіта
--
методи навчання
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика викладання літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
методика преподавания литературы
--
методы обучения
--
педагогическое мастерство
--
педагогическое мастерство учителя
--
педагогическое самообразование
--
педагогічна майстерність
--
самообразование учителя
--
самоосвіта
--
тренинги
для
учителей
--
тренинги
педагогические
--
тренінги
--
тренінги
для
учителів
--
учитель литературы
--
учитель літератури
--
шкільна літературна освіта
--
школьное литературное образование
Анотація:
Представлено матеріали учасників дистанційного тренінгу вчителів світової літератури за темою "Самоосвіта вичтеля - шлях до зростання педагогічної майстерності".
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Дод.точки доступу:
Організація методичної роботи з учителями світової літератури, дистанційний тренинг \о нем\
Знайти схожі
>
6.
Котова, І. С.
(заступник директора Смілянської ЗОШ; Черкаська область).
Навчальний тренінг
для
класних керівників / І. С. Котова> // Зарубіжна література в школах України. - 2014. -
№ 10
. - С. 54-57. - Література : С.57 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
класний керівник
--
классный руководитель
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
тренинги
для
учителей
--
педагогические
тренинги
--
педагогічні тренінги
--
тренінги
для
учителів
--
тренінги
для
класних керівників
--
тренинги
для
классных руководителей
Анотація:
Тема навчального тренінгу
для
класних керівників: Використання технології розвитку критичного мислення школярів у виховній роботі.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
7.
Котова, І. С.
(заступник директора Сілянської ЗОШ; Черкаська область).
Тренінгове заняття
для
класних керівників та батьків : тема: Профілактика агресії у дітей) / І. С. Котова> // Зарубіжна література в школах України. - 2014. -
№ 11
. - С. 56-59. - Література : С.59 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
детская агрессия
--
дитяча агресія
--
класний керівник
--
классный руководитель
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
социально-педагогические
тренинги
--
тренинги
для
учителей
--
педагогические
тренинги
--
тренинговые занятия
--
педагогічні тренінги
--
тренінги
для
учителів
Анотація:
Тренінг знайомить класних керівників та батьків з теоретичними питаннями виникнення дитячої агресії, пропонує форми практичного опрацювання профілактики та корекції дитячої агресії.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Зарубіж_літ_в_шк_Укр_2014_11\17.pdf
Знайти схожі
>
8.
Котова, І. С.
(заступник директора Смілянської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2; Черкаська область).
Конспект тренінгового заняття з формування довіри :
для
батьків та учнів-старшокласників / І. С. Котова> // Зарубіжна література в школах України. - 2014. -
№ 12
. - С. 61-64. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.02
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
батьки і діти
--
батьки і школа
--
виховання особистості
--
виховання старшокласників
--
воспитание личности
--
воспитание старшеклассников
--
межличностное доверие
--
психолого-педагогическая грамотность родителей
--
работа с родителями
--
родители и школа
--
социально-педагогические
тренинги
--
социально-психологические
тренинги
--
старшеклассники
--
старшокласники
--
тренинги
для
учителей
--
тренінги
для
учителів
Анотація:
Розглянуто довіру як соціально-психологічний феномен. Мета тренінгового заняття - усвідомлення дітьми та дорослими значення довіри у соціальній та психологічній сферах життя людини.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2014_12\19.pdf
Знайти схожі
>
9.
Котова, І. С.
(заступник директора школи з виховної роботи; Черкаська область).
З'ясування понять "довіра" та "людина, що заслуговує на довіру" (Тренінгові заняття з лідерами учнівського самоврядування за Програмою формування довіри) / І. С. Котова> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. -
№ 2
. - С. 59-61. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
межличностное доверие
--
довіра
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика викладання літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
методика преподавания литературы
--
психологические
тренинги
--
социально-педагогические
тренинги
--
тренинги
для
учащихся
--
тренинги
для
учителей
--
тренінги
для
учителів
--
формування довіри
--
формирование доверия
Анотація:
Пропонується розробка соціально-психологічного тренінга
для
класного керівника та лідерів учнівського самоврядування. Тема тренінгу - формування довіри.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_2\16.pdf
Знайти схожі
>
10.
Ворначева, Людмила
(викладач кафедри теорії та історії педагогіки Київського університету ім. Б. Грінченка).
Волонтерство як складник формування активного громадянина : соціальний тренінг / Людмила Ворначева> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2015. -
№ 6
. - С. 53-63. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
364
ББК
60.9
Рубрики:
Социальная работа
Соціальна робота
Кл.слова (ненормовані):
волонтерская деятельность
--
волонтерська діяльність
--
волонтерство
--
соціальні тренінги
--
социальные
тренинги
--
программы тренингов
--
програми тренінгів
--
социально-педагогические
тренинги
--
соціально-психологічний тренінг
--
тренинги
для
учащихся
--
тренінги
для
учнів
--
тренинги
для
учителей
--
тренінги
для
учителів
Анотація:
Автор статті пропонують сценарій соціального тренінгу "Волонтерство як складник формування активного громадянина".
Дод.точки доступу:
Волонтерство як складник формування активного громадянина, соціальний тренінг \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)