Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=торговые центры<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Семка, С. В.
    Формообразующее моделирование архитектуры пространств при помощи методики пропорционирования / С. В. Семка // Будівництво України. - 2011. - № 4. - С. 37-44 . - ISSN 0135-1699
УДК
Рубрики: ГРАДОСТРОИТЕЛЬСТВО
   МІСТОБУДУВАННЯ

Кл.слова (ненормовані):
общественные центры -- торговые центры -- архитектурно-пространственные решения -- суспільні центри -- торгові центри -- архітектурно-просторові рішення


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Куцевич, В. В. (доктор архітектури).
    Підприємства торгівлі. Архітектурно-типологічні особливості та нормативне забезпечення їх проектування та будівництва. / В. В. Куцевич // Будівництво України : Науково-виробничий журнал. - 2009. - № 9/10. - С. 9-15 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0135-1699
ББК 85.11
Рубрики: Будівництво
   Строительство

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
нормативне забезпечення -- підприємства торгівлі -- об'єкти обслуговування -- типологічні особливості -- торговельні центри -- торговельні зали -- нормативні положення -- нормативное обеспечение -- предприятия торговли -- объекты обслуживания -- типологические особенности -- торговые центры -- торговые залы -- нормативные положения -- проектування підприємств торгівлі -- архітектура підприємств торгівлі -- проектирование предприятий торговли -- архитектура предприятий торговли
Анотація: Аналіз підприємства торгівлі. Архітектурно-типологічні особливості та нормативне забезпечення їх проектування та будівництва.


Знайти схожі

3.


    Чан, Юн-Фу (викладач кафедри інноваційного дизайну та підприємництва Далекосхідного університету; м.Тайнань; Тайвань; PhD (бізнес-адміністрування)).
    Дослідження пропозицій торговельних центрів за споживацькою цінністю в економіці вражень / Ю. -Ф. Чан // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 566-576 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(5КИТ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
внутриотраслевая конкурентоспособность -- внутрішньогалузева конкурентоспроможність -- маркетинг -- воспринимаемые потребительские ценности -- сприймані споживчі цінності -- потребительские ценности -- споживчі цінності -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- оценочная методология -- оціночна методологія -- торговые центры -- торгівельні центри -- конкурентоспроможність торговельного центру -- конкурентоспособность торгового центра -- ценностные предложения -- ціннісна пропозиція
Анотація: Пропонується новий метод оцінювання клієнтських відгуків відносно параметру “значення-цінності” у клієнтів торговельних центрів. Опитано 192 покупців у торговельних центрах. Результати аналізу показали, що окрім традиційного методу конкуруючих цін, такі чинники, як різноманітність послуг, частота рекламних заходів і привабливість товарів стали ключовими чинниками підвищення сприйманої споживацької цінності і цим поліпшили конкурентоспроможність торговельного центру.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.


    Чернікова, Г. С. (кандидат економічних наук; Харківський державний університет харчування та торгівлі; м.Харків; Україна).
    Методика оцінювання ефективності торговельних центрів [Текст] / Г. С. Чернікова // Формування ринкових відносин в Україні : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 125-131 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
организационная системность -- організаційна системність -- организационно-экономическая эффективность -- організаційно-економічна ефективність -- оценочная методология -- оціночна методологія -- синергетические эффекты -- синергетичні ефекти -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- торговые центры -- торговельні центри -- ефективність торговельних центрів -- орендна плата торговельних центрів -- арендная плата торговых центров
Анотація: Розкрито системну сутність торговельного центру; встановлено природу ефективності центру як організаційно-економічної системи; розроблено методику та проведено оцінювання ефективності торговельних центрів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

5.


    Ортинська, В.В. (кандидат економічних наук; професор кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету).
    Маркетингові конкурентні переваги сучасних підприємств торгівлі / В.В. Ортинська, О. М. Мельникович // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 9. - С. 98-103 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.421(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия, 2012-2014 гг.

   Економіка торговельного підприємства, 2012-2014 рр.

   Маркетинг

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые преимущества ТРЦ -- маркектингові переваги ТРЦ -- ТРЦ -- торговельно розважальні центри -- торгово-развлекательные центры -- маркетингова політика торгівельних центрів -- маркетинговая политика торговых центров -- конкурентоспособность торговых центров -- конкурентоспроможність торгівельних центрів -- оценочные параметры -- оціночні параметри -- потребительские ценности -- споживаціькі цінності -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонуання -- социально-этический маркетинг -- соціально-етичний маркетинг -- торговые центры -- торгові центри -- торговая недвижимость -- торгівельна нерухомість -- холистический маркетинг -- холістичний маркетинг
Анотація: Довготривала конкурентоспроможність обумовлюється отриманням конкурентних переваг на ринку у визначений час, що забезпечуються маркетинговою етичною спрямованістю та результативним використанням ресурсів (фінансових, маркетингових, інформаційних, кадрових, технічних, організаційно-управлінських). Визначені основні маркетингові чинники, які впливають на конкурентоспроможність підприємств торгівлі, наголошено на необхідності впровадження соціально-етичного маркетингу як складової холістичного маркетингу, визначені підходи до вибору ознак для оцінювання позиції підприємства на ринку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Мельникович, О.М. (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету); днепропетровский автор, но не о ДнепропетровскеКараван, торговельно-розважальний центр \о нем\; Караван, торгово-развлекательный центр \о нем\

Знайти схожі

6.


    Спирина, Варвара Сергеевна (инженер кафедры конструкционного проектирования и математических методов факультета гражданского проектирования Пермського национального политехнического университета; г.Пермь; Россия).
    Прогнозирование посещаемости торговой недвижимости на основе оценки ее потребительской привлекательности / В. С. Спирина, А. О. Алексеев // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 513-526 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(2РОС)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Россия
    Росія

    Пермь

    Перм

Кл.слова (ненормовані):
коммерческая недвижимость -- комерційна нерухомість -- торговая недвижимость -- торгова нерухомість -- модель Хаффа -- посещаемость -- відвідуваність -- потребительская привлекательность -- споживча привабливість -- прогнозирование потока посетителей -- прогнозування потоку відвідувачів -- рекламные акции -- рекламні акції -- торговые центры -- торгові центри -- управленческое прогнозирование -- управлінське прогнозування -- Хаффа модель
Анотація: Рассмотрен вопрос корректности модели Хаффа, применяемой для оценки потребительской привлекательности коммерческой недвижимости и актуальности ее применения в современных условиях. На примере г. Перми (Россия) проиллюстрировано эмпирическое определение параметра модели, описывающего степень влияния времени проезда потребителей от места проживания до расположения торгового центра на его потребительскую привлекательность. Описан авторский подход к модификации модели Хаффа. Практическая значимость полученных результатов заключается в возможности решения задачи прогнозирования потоков посетителей, что проиллюстрировано на примере управления торговым центром при проведении рекламных акций.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Алексеев, Александр Олегович (доцент кафедры строительного инжиниринга и материаловедения Пермского национального исследовательского политехнического университета; г.Пермь; Россия; кандидат экономических наук)

Знайти схожі

7.


    Стройный, Я. (доктор экономических наук; профессор).
    Розничная торговля в г. Тарнове в 2011 - 2014 гг. Диагноз и стратегические аспекты [Текст] / Я. Стройный, З. Колак // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 11. - С. 108-116. - Литература : 33 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 63.3(4)
Рубрики: Історія, 2011-2014 рр.
   История, 2011-2014 гг.

   Польща
    Польша

    Тарнов

Кл.слова (ненормовані):
економіка Польщі -- економічна історія -- история стран Европы -- история торговли -- історія країн Європи -- історія торгівлі -- магазины -- поведение покупателей -- поведінка покупців -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- торгівельні центри -- торгівля -- торговля -- торговые центры -- экономика Польши -- экономическая история
Анотація: Представлен анализ развития розничной торговли в польском городе Тарнове в 2011 - 2014 гг., в том числе история зарождения и развития торговли в этом городе. Подчеркнуто значение географического расположения города вдоль торговых путей для ра звития торговли с момента ее зарождения в этом городе.


Дод.точки доступу:
Колак, З.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Тахір, Мохаммад (Джан ; аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія).
    Важливість днів лояльного клієнта [Текст] : дослідження на прикладі малайзійських споживачів / М. Тахір, Й. де Ягер // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 8. - С. 30-38 : табл. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
дни лояльного клиента -- дні лояльного клієнта -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- потребительская удовлетворённость -- споживацька задоволеність -- скидки -- знижки -- товарная политика -- товарна політика -- торговые центры -- торговельні центри
Анотація: Досліджено важливість та ефективність днів лояльного клієнта в Малайзії, дні лояльного клієнта при цьому розглянуто як одну з маркетингових стратегій. Спочатку було проведено аналіз літератури з питання, а після того – власне дослідження шляхом анкетування 210 відвідувачів торговельних центрів. Головні результати та висновки опитування такі: половина респондентів має 1-3 карти лояльного клієнта; більше половини прекрасно знайомі з тим, що це таке в цілому; але при цьому більше половини надали б перевагу прямим знижкам, ніж проведенню днів лояльного клієнта. Окремо варто відзначити, що опитувані переважно зацікавлені в якості товарів, у високому рівні обслуговування та репутації магазину, ніж у картках лояльності або днях клієнта.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Ягер, Йохан де (доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом))

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)