Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=типы обогащения за Дж. Рензулли<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Губенко, О. В.
    Аналіз концепцій розвитку творчої інтелектуальної обдарованості школярів в умовах сучасної школи й проблема моделювання навчально-виховного процесу / О. В. Губенко, В. М. Онацький // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 11. - С. 73-80 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія особистості
   Психология личности

Кл.слова (ненормовані):
школярі -- школьники -- сучасні школи -- современные школы -- моделювання навчального-процесу -- моделирование учебного процесса -- творча інтелектуальна обдарованість -- творческая интеллектуальная одаренность -- дивергентне мислення -- дивергентное мышление -- рівні пізнавальної активності -- уровни познавательной активности -- програми навчання -- программы обучения -- типи збагачення за Дж. Рензуллі -- типы обогащения за Дж. Рензулли
Анотація: Присвячено розгляду концепцій розвитку творчої інтелектуальної обдарованості школярів у сучасній школі. Виокремлено три рівні пізнавальної активності: репродуктивний, репродуктивно-пошуковий, проблемно-пошуковий. Визначено зміст розумових операцій та тип мислення, які пов'язані з кожним з цих рівнів. Відповідно до цього аналізуються різновиди навчальних програм: стандартні освітні, нестандартні освітні, розвивальні, освітньо-розвивально прорами тощо. Розглянуто різні моделі навчання: модель збагачення Дж. Рензуллі, модель творчого навчання Д. Треффінгера, інші. Запропоновано модель навчально-виховного процесу в школі, що грунтується на продуктивному типі навчання й розвиває такі креативні якості інтелекту, як дивергентне мислення, переструктування, гнучкість, продуктивність, оригінальність, бісоціативне мислення тощо.


Дод.точки доступу:
Онацький, В. М.; Рензуллі, Джозеф (американський психолог-педагог ; 1938) \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)