Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=типы обогащения за Дж. Рензулли<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Губенко, О. В.
Аналіз концепцій розвитку творчої інтелектуальної обдарованості школярів в умовах сучасної школи й проблема моделювання навчально-виховного процесу / О. В. Губенко, В. М. Онацький> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. -
№ 11
. - С. 73-80 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
159.923
ББК
88.37
Рубрики:
Психологія особистості
Психология личности
Кл.слова (ненормовані):
школярі
--
школьники
--
сучасні школи
--
современные школы
--
моделювання навчального-процесу
--
моделирование учебного процесса
--
творча інтелектуальна обдарованість
--
творческая интеллектуальная одаренность
--
дивергентне мислення
--
дивергентное мышление
--
рівні пізнавальної активності
--
уровни познавательной активности
--
програми навчання
--
программы обучения
--
типи збагачення за Дж. Рензуллі
--
типы
обогащения
за Дж.
Рензулли
Анотація:
Присвячено розгляду концепцій розвитку творчої інтелектуальної обдарованості школярів у сучасній школі. Виокремлено три рівні пізнавальної активності: репродуктивний, репродуктивно-пошуковий, проблемно-пошуковий. Визначено зміст розумових операцій та тип мислення, які пов'язані з кожним з цих рівнів. Відповідно до цього аналізуються різновиди навчальних програм: стандартні освітні, нестандартні освітні, розвивальні, освітньо-розвивально прорами тощо. Розглянуто різні моделі навчання: модель збагачення Дж. Рензуллі, модель творчого навчання Д. Треффінгера, інші. Запропоновано модель навчально-виховного процесу в школі, що грунтується на продуктивному типі навчання й розвиває такі креативні якості інтелекту, як дивергентне мислення, переструктування, гнучкість, продуктивність, оригінальність, бісоціативне мислення тощо.
Дод.точки доступу:
Онацький, В. М.; Рензуллі, Джозеф (американський психолог-педагог ; 1938) \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)