Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=телевизионная реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Батаєва, Катерина (кандидат філософських наук; доцент кафедри соціології Народної української академії).
    Гендерна візуальність сучасної реклами / Катерина Батаєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2010. - № 3. - С. 136-153. - Бібліографія : С.152-153. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
визуальная социология -- візуальна соціологія -- гендерна поведінка -- гендерні моделі -- гендерное поведение -- гендерные модели -- комерційна реклама -- коммерческая реклама -- образ женщины в рекламе -- образ жінки в рекламі -- образ мужчины в рекламе -- образ чоловіка в рекламі -- социальная иконография -- социальная иконология -- социология коммуникаций -- социология рекламы -- соціальна іконографія -- соціальна іконологія -- соціологія комунікацій -- соціологія реклами -- телевизионная реклама -- телевізійна реклама
Анотація: У статті подано результати візуального аналізу гендерного змісту телевізійної комерційної реклами. У візуальній соціології можна виокремити два пласти аналізу - соціальної іконографії та соціальної іконології. Подано аналіз соціальної іконографії ген дерної поведінки, гендрних моделей, соціальної іконології реклами.


Знайти схожі

2.


    Anwar Mir, Imran (Ph.D. Scholar; Igra University; Islamabad).
    Role of humor-based advertising in a crisis economy [Text] / Mir I. Anwar, Khan M. Bashir = Роль гумористичної реклами в умовах кризової економіки / І.Анвар Мір, М.Башір Хан = Роль юмористической рекламы в условиях кризисной экономики / И.Анвар Мир, М.Башир Хан // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 406-414 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422 + 76.006.5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Реклама в средствах массовой информации

   Реклама в засобах масової інформації

Кл.слова (ненормовані):
кризисная экономика -- кризова економіка -- crisis economy -- реклама с экономическим уклоном -- реклама з економічним ухилом -- ads with economic incentive -- телевизионная реклама -- телевізійна реклама -- TV adventing -- элемент новизны -- елемент новизни -- ads with novelty -- юмористическая реклама -- гумористична реклама -- humorius ads
Анотація: The use of humor in advertising is culture specific. This study focuses on the role of humor - based TV advertising in a crisis economy.
Обосновано, что использование юмора в рекламе зависит от культуры общества. Акцент сделан на роли юмористической телевизионной рекламы в условиях кризисной экономики.
Обгрунтовано, що використання гумору у рекламі залежить від культури суспільства. Акцент зроблено на ролі гумористичної телевізійної реклами в умовах кризової економіки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Bashir Khan, Muhammad (Professor; Igra University; Islamabad)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Примак, Тетяна (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу ДВНЗ "Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана").
    Ще раз про ефективність реклами / Т. Примак // Маркетинг в Україні : науково-теоретичний журнал. Ринки.Маркетингові дослідження. . - 2012. - № 1. - С. 21-24. - Библиогр. в конце ст. - 1 табл.
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
реклама -- ефективність реклами -- эффективность рекламы -- рекламні блоки -- рекламные блоки -- директ-маркетинг -- интернет-реклама -- інтернет-реклама -- телевізійна реклама -- телевизионная реклама


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


   
    Відео-маркетинг: путівник для початківця [Текст] // Маркетинг в Україні : вид. Укр. Асоц. Маркетингу. - 2017. - N 5/6. - С. 26-29 : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
відео для початківців -- короткоформатне відео -- контенти -- довге відео -- телевізійна реклама -- формат відео -- відео обладнання -- вимірювання відео -- видео для начинающих -- короткоформатное видео -- длинные видео -- телевизионная реклама -- формат видео -- видео оборудование -- измерение видео
Анотація: Посібник для початківців відео-маркетингу, який охоплює створення стратегії відео-маркетингу, вибір формату відео та розміру екрана, вимірювання відео та визначення бюджету відео.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)